Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Орбіта Гомера Сімпсона

with 3 comments

Мультик що допоможе вам зрозуміти деякі розділи матану і трохи давньогрецької астрономії. Матан корисніший, бо давньогрецьку астрономію спростив Коперник.

До ознайомлення:

  1. Епіцикл
  2. Ряд Фур’є
  3. А також Дискретне косинусне перетворення – завдяки якому працюють оці ваші mp3 і mpeg, завдяки яким ви подивитесь оце відео.

Written by bunyk

15 Листопада, 2016 at 22:18

Опубліковано в Всяке

Tagged with

Відповідей: 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Колись твій блог був дуже цікавим, часто оновлювався. А тепер ти постистиш різну ахінею, вибач за щирість. Я розумію що це твій блог, і постиш все що захочеш, але все ж таки…

    Rostic

    16 Листопада, 2016 at 07:56

    • Та нічого, критика це добре, особливо конструктивна.

      Я такі речі переважно в Фейсбук пощу. Тут подумав подивитись відео прямо в блозі, і не заморочуватись довгим поясненням чому воно таке цікаве.

      А оце колись, це коли? Бо мені здавалось що я від самого початку постив всяку ахінею, от цікаво які саме публікації таки цікаві.

      bunyk

      17 Листопада, 2016 at 01:26

  2. Мені подобається 🙂 Незнайомий концепт і стимулює гугління 🙂

    Ivan

    19 Листопада, 2016 at 12:42


Залишити коментар

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.