Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Ретроспектива 2016

with 2 comments

В двох словах:

If you work hard enough you can replace depression with exhaustion

Тому щось я останнім часом навіть мало пишу. Тому що майже ввесь рік працюю в стартапі, і майже ввесь рік в нас через два тижні дедлайн коли ми або закриємся або будемо мільйонерами. Це створює виснажливе емоційне напруження.

Проте на відміну від попередніх років в особистому житті напруження нема. Тому що найкраща дівчина не німа, найкраща – розумна. І тоді все вона говорить – допомагає. Хоча проблеми звісно трапляються, але вирішуються вони колаборативно. Наприклад дзвониш ти такий, і по інтонації чуєш що вона чимось засмучена або сердита. І кажеш “давай зустрінемось, я тобі шоколадку куплю, чи якихось цукерок”. А вона “Ні, шоколадка має високий глікемічний індекс[джерело?], від цього в мене на короткий час зросте рівень глюкози, а потім різко впаде, і я буду ще більше роздратована ніж зараз. Давай краще м’яса поїмо.”

Рік почався з Ремоліно і Подорожі. Потім було купа роботи, знайомство зі світом стартапів і дуже значимою людиною.

Я так і не навчився писати веб-застосунки, бо нема на те часу, треба закінчити наш проект, який ніяк не закінчується. 😦

З хорошого: Я певною мірою посприяв написанню цієї статті про ботів вікіпедії, і дізнався що розумію білоруську.

З поганого: Я познайомився з Elm, але не мав часу написати щось серйозне.

Малювалку сніжинок написав на чистому JavaScript.

Пробував зробити достроковий бета реліз нашого продукту, але це теж був повний фейл.

Літом ходив в качалку 10 разів протягом місяця. Це дало свої результати, але потім робота і робота довели мене до того що жир вже вивалюється через ремінь. І трохи ходив в гори під час відпустки.

Відвідав два дорогих танго майстер-класів, але краще танцювати не став. Зате моя дівчина танцює чудово.

Також я зрозумів що все що я хочу від знання іспанської, можна отримати простіше. В результаті стаття про танго в вікіпедії – найвичерпніша з існуючих, хоча мені є ще чого додати з того що іспанці не описали. Коли додам – подам заявку на добру. А поки що тема не зовсім розкрита. Вивчення іспанської відкладається.

Written by bunyk

Грудень 31, 2016 at 15:41

Оприлюднено в Нещоденник

Відповідей: 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. З Новим роком, Тарасе!

    leshaved

    Січень 1, 2017 at 06:45

    • Взаємно. Бажаю успіхів в новому році! Ще більше статтей, подорожей і класних карт. 🙂

      bunyk

      Січень 4, 2017 at 01:36


Залишити відповідь

