Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Подарунки Україні до Дня Незалежності

with 4 comments

Найперше, я купив найдорожчу книжку яку купляв в своєму житті: Шлях до кріпацтва. Витратив на неї 2000 грн (хоча були люди які витратили більше), тепер можу подарувати.

Але є ще кращий подарунок. Добре було б зробити “смерть ворогам”, та, на щастя є ті хто краще за мене це можуть. Ще краще було б зробити “асиміляцію ворогам”. Це і гуманніше, і страшніше для ворога. Тому, як крихітний крок що цього – моя операція в рамках поточної кібервійни, під умовною назвою “засуньте язик за поребрик”. Назва придумана під впливом кібервійськ, до яких я, на жаль, жодного стосунку не маю, не доріс.

Все почалось з того що я якось читаючи вікіпедію, переходив за посиланнями, відкривав статті і перейшов на статтю російською. Спершу нічого не зрозумів (Бо за останніми даними українці російською не володіють), а потім мене це розізлило, бо як виявилось такі випадки непоодинокі. І це в той час, коли українською є кращі і точніші статті на цю ж тему. Іноді посилання на рувікі були червоні (відкриваєш, а там запрошення створити статтю), хоч виглядали синіми. І ці посилання зустрічались трохи більше ніж в 2000 статтей.

Сприймати інформацію російською мовою окрім того що важко (бо, як я вже зауважував, нею мало хто володіє 😉 ), але й небезпечно. Тому що російськомовне світосприйняття, кхм, кхм, дещо викривлене. Ось приклад:

Труднощі перекладу

Труднощі перекладу

Про всякі дивні поняття на зразок “Дреєвнєруское государство” і т.п. взагалі промовчу, то було ще здається до збройної війни і обговорювалось.

А чим більше посилань кудись існує, тим більший там PageRank, тобто логарифм ймовірності того що випадково блукаючи сторінками ви на якусь потрапите.

Короште, аби довго не розказувати вам деталі, доповідаю результати. Я трохи попрацював, завів бота, який теж добряче попрацював, і з цих 2000 посилань, залишилось менше 50 тих які вже таки треба (в основному посилання на всякі документи СРСР).

Тепер треба буде те саме з англійською і іншими мовами зробити. Може хтось хоче допомогти? Поділюсь своїм одноразовим недосконалим скриптом. А то я вже замучився з тою рутиною, хочеться чимось творчішим зайнятись. Наприклад написати про нову мову програмування. І роботою зайнятись.

Written by bunyk

24 Серпня, 2016 at 10:05

Опубліковано в Нещоденник

Tagged with

Відповідей: 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. Перед “що”, “ніж”, “які” ставиться кома.

    P.S.: який плагін використовується для того, щоб появилась галочка біля коментарів “Повідомляти мене про нові записи по e-mail”?

    Sergunik

    2 Вересня, 2016 at 16:06

    • Дякую, якось повиправляю, якщо не забуду.

      Щодо плагіна – не знаю, це wordpress.com тут все ставиться, хоститься і оновлюється компанією Automattic.

      bunyk

      3 Вересня, 2016 at 00:48

  2. Здається в пості помилка, в передостанньому реченні. Там одне слово зайве, – третє:)

    harmyder

    19 Вересня, 2016 at 17:03


Залишити коментар

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.