Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

В кого який рюкзак і хто своїм задоволений?

with 5 comments


Мій улюблений – North Face Terra 30 (на фото). Переважає всіх яких я знав досі за вмістимістю, легкістю, ергономічністю, водонепроникністю, кількістю кишеньок і надійністю.

Після нього я мав якийсь Polar, модель на ньому не була вказана, тому тепер думаю що всі Polar-и – лайно. Крім того вони ще й москалі, а я в них стараюсь не купляти, навіть якщо то щось нормальне типу ABBY чи LinguaLeo. 🙂

Після того я мав підробку під North Face Yavapai. Знаю що підробка, бо система Deuter AirComfort буває лише в Deuter. В підробки злетіли обидва замки, і взагалі вона набагато гірша за Terra 30, бо хоча ніби теж тридцятилітровий, але вмістимість менша, об’єм більший, не скручується (в AirComfort там такі металеві дуги в спинці). Ну і як виявилось ота спинка з сітки зовсім не заважає спині потіти.

Зараз приїхав з відпустки з Husky Giro 60. Але 60 літрів – то забагато як для ровера по місту. Ну і всі ці пасочки компресії, пасочки для прив’язування пасочків компресії, пасочки регулювання висоти, тиску на ключиці, тиску на таз, тиску на груди і.т.п то заскладно як для міста.

А без рюкзака я втрачаю мобільність, бо нема де ховати ланцюг і помпу до ровера, ну й інші корисні речі типу ноутбука. В кульку носити ноутбук боюсь. Без ланцюга паркувати ровер теж боюсь, аби він не втік пастись кудись далеко. І хочеться щось таке взяти аби я наступні 5 років був задоволений і нічого не міняв.

Може MOLLE? Або Deuter? (Кажуть найкращі для велосипедистів.) Може підтримати національний продукт і спробувати Terra Incognita?

Вимоги (переважно те що я любив в Terra 30):

  • Відділ для ноутбука 15″. (Або гідросистеми, хоча то ніби одне й те ж)
  • Водонепроникність (raincover, хоча було б добре водонепроникність і без нього)
  • Міцність і надійність. Бажано щоб замки були по дві штуки на один відділ, і хороші. Бо я часто пакую мало не 10 кг, і по об’єму теж до упору. Батьки харчі передають, а я крім комп’ютера книжки купляю.
  • Ергономічність. Застібка на грудях. Перенесення частини ваги на пояс.
  • Бажано яскраві світловідбиваючі елементи.
  • Бажано елементи пеналу (місце для кількох ручок), брелок (карабін де можна ключі вішати), і всілякі дрібні кишеньки.
  • Розширюваність (можливість збільшити об’єм розтягуванням головного відділу).
  • Компактність (можливість стиснути і скрутити, тому всілякі металеві каркаси в спинці – нафіг).

А ще, я досі не знайшов правильну шапку. Тому якщо десь побачите таку – повідомте будь-ласка.

Written by bunyk

20 Липня, 2016 at 23:09

Опубліковано в Інструменти, Нещоденник

Відповідей: 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. Osprey Momentum 30

    Сашко

    21 Липня, 2016 at 00:25

  2. У мене Trimm Compact 28 вже багато років – мені все ок в ньому (http://www.trimm.com.ua/ryukzak-trimm-compact-28.html)

    Dmytro

    21 Липня, 2016 at 09:51

  3. Deuter 32 літри. Чудово служить уже третій рік.

    свиноматка

    21 Липня, 2016 at 12:56

  4. Якщо для подорожей літаками та ще й з лептопом то мій улюблений Swiss Gear Scansmart, числовий номер моделі не пам’ятаю.

    Oleksandr Golovatyi

    23 Липня, 2016 at 00:23

  5. Маю Spigen, дуже зручний і продуманий з безліччю кишень :_

    dedushka

    23 Липня, 2016 at 15:51


Залишити коментар

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.