Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Історія шапки

with one comment

Шапка

Шапка


Я не пам’ятаю відколи почав ходити в цій шапці. Напевне ще з першого класу. Потім десь на другому курсі університету я її десь посіяв, довелось сходити на деміївський ринок, і на моє щастя я знайшов там за 15 грн таку саму, чорну в’язану шапку фірми Kraft (чомусь за цією назвою гуглиться лише фірма що займається продуктами харчування, а шкода).

Шапка – майже без недоліків (або я за більш ніж 15-ть років використання просто звик), хіба що хотілось аби іноді трохи краще закривала вуха. Те що вона трохи скручена внизу, дозволяє утворювати щось на зразок дашка перед очима, якщо треба йти проти сонця, а якщо зовсім розкотити, можна закрити очі і спати при світлі. Наприклад в гуртожитку чи в плацкартному вагоні. Якщо її зняти – можна зручно спати на ній.

Шукаючи як же вона називається, я знаходив переважно статті про балаклаву. Балаклава – це найближчий до того що в мене є вид обмундирування який придумали британці під час Кримської війни, і названий на честь міста в Криму. Виглядає так:

US Navy 110127-N-6427M-015 Quartermaster Seaman Joshua Ruch takes bearing readings using an alidade while standing the port bearing taker watch abo

Подальші пошуки привели мене до того що такий головний убір (бо балаклава то маска, а в мене хоча й розгортається на все обличчя, але отвори для очей і дихання не прорізані) називається USN Watch Cap, і використовувався американським флотом ще під час другої світової.

І мене дивує що таку тепер важко знайти. Ні, ну те що світ не стоїть на місці і потрохи переходить від вовни до акрилу і флісу це добре, але чому вони забрали отой закочений низ?

Хоча, яка різниця, я все одно напевне переодягнусь в ту що мені мама зв’язала.

Ах, ще я колись в університеті бачив в Дороша картинку кімнати гуртожитку, на якій зокрема був предмет, підписаний як “шапка Буника”. Треба буде якось на дозвіллі подивитись чи та картинка ще десь на просторах інтернету не завалялась… 🙂

P.S. А якщо ви серйозно задумуєтесь над питанням а що ж взимку вдягати, то раджу почитати Men’s Winter Hats: The Ultimate Guide to Cold Weather Headwear.

Written by bunyk

Листопад 19, 2013 at 22:49

Оприлюднено в Всяке, Нещоденник

Одна відповідь

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] ще, я досі не знайшов правильну шапку. Тому якщо десь побачите таку – повідомте […]


Залишити відповідь

