Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Як просто змінити хлопця

with 27 comments

Чоловіки одружуються з жінками сподіваючись що ті ніколи не зміняться. Жінки одружуються з чоловіками сподіваючись що ті зміняться. І неодмінно обоє розчаровуються.

Альберт Ейнштейн

Якщо одного дня ви вирішите що ваш хлопець вас в чомусь не влаштовує і йому пора змінитись, то в мене для вас є єдиний спосіб який працює. Будь-які інші способи лише зіпсують життя вам і вашому хлопцю, відберуть купу часу і сил та нічого не дадуть. Повірте, я хлопець і зі мною постійно пробували різні способи. Допомогло лише в одному випадку.

Отож, щоб змінити хлопця:

  1. Виходите на вулицю, вибираєте такого хлопця який вам подобається, дивитесь йому в очі, щоб його трохи схвилювати, усміхаєтесь, щоб продемонструвати прихильність і добрі наміри, і йдете знайомитись.
  2. Йдете до свого хлопця, і кажете “Вибач, я не можу продовжувати з тобою стосунки, бо мені потрібен інший.
  3. Готово, тепер ваш хлопець – інший.

Перші два пункти можна за бажанням поміняти місцями, якщо впевнені що такий як вам треба існує.

Окрім того що цей спосіб простий, він ще й гуманний щодо того хлопця який вам не підійшов. Якщо не вірите мені, спробуйте запитати подружок, як вони міняли своїх хлопців і що з того вийшло. А ще спитайте жінок які жаліються що їх чоловік алкоголік, чи вони не хотіли щоб чоловік змінився, до того як він став алкоголіком. Підозрюю що багато алкоголіків змінились, бо цього хотіли їх половинки. Тому обережно з бажаннями.

Якщо ви хлопець, і читаєте це, то дівчат це теж стосується. Якщо дівчина так і не навчилась давати вам спокій, вам доведеться або ігнорувати її все життя, або змінити єдиним способом, яким можна змінити людину. Дівчина – це не ваша мама, дівчат багато.

Наука пробує інші способи.

Наука пробує інші способи.

P.S. Хоча, якщо хочете все таки спробувати складніші способи, то вам потрібно буде зрозуміти кілька речей: Чому йому так подобається програмувати (чи займатись чимось іншим)?, що хлопець в основі мало чим відрізняється від собаки і виховувати їх треба однаково, і що для хлопця як і для собаки слово “мусиш” пов’язано з чимось неприємним, чого варто уникати, на відміну від кусочка ковбаси. Хочете аби хлопець схуд – скажіть йому що він мусить їсти, і в нього зразу пропаде апетит, навіть якщо йому до цього смакувало. Тільки обережно, бо вкусить може вийти так що все одно доведеться шукати іншого. Найголовніше – не забудьте його гладити і казати “гарний пес”, коли він таки зробить щось правильно. Кожного разу.

Але перед цим ще подумайте, чи справді ви зможете змінювати хлопця? Бо до цього його змінювала жінка, яка знайома з ним щонайменше на 20 років довше ніж ви, яку він любив на 20 років раніше за вас і любить досі. І мені чомусь здається що в певний момент вона просто змирилась з тим який він став.

І якщо вже аж так страшно свербить когось виховувати – то одружуйтесь і попросіть чоловіка завести вам дітей.

Written by bunyk

Квітень 22, 2015 at 10:00

Відповідей: 27

Subscribe to comments with RSS.

  1. Да і да і да і амінь (с)

    Чорт забирай, найвлучніший пост з усіх, які я будь-де читав за останні багато місяців.

    Дмитро Прокопчук

    Квітень 22, 2015 at 10:05

    • Хехехе, ти хлопець і твоя думка в цьому питання не може бути неупереджена. 🙂 Хоча й приємно. Але все одно цікаво що на це скажуть дівчата.

      bunyk

      Квітень 22, 2015 at 22:23

      • А у дівчат думка буде неупереджена? Я на днях гранично ввічливо намагався довести одній феміністці, що чоловіки не є обов’язково придурошними дебілами. Після цієї розмови сам кінцево переконався, що фемінізм – це придурошний дебілізм.

        Дмитро Прокопчук

        Квітень 23, 2015 at 23:16

        • Пробач, я не можу втриматись, аби не вставити тут цитату: 😀
          Коли починаються розмови на цю тему, я на деякий час перетворююся на затятого радикального фемініста… Дмитро Прокопчук, Лютий 25, 2014, 10:00

          Думаю чоловіки й жінки стануть однаковими коли чоловіки навчаться народжувати дітей. А до того – так і будуть різними, і треба якось думати як цю різницю ігнорувати. (Перечитати ще книжку про Марсіан і Венеріанок, чи що?)

          В дівчат думка напевне теж упереджена, але з іншої сторони. Я мав на увазі що це не дивно що ти погоджуєшся. Видно Ейнштейн, чи хто там придумав цитату з його іменем таки був правий. 🙂

          bunyk

          Квітень 23, 2015 at 23:52

          • Я не заперечую, що я в чомусь поділяю ідеї фемінізму. Просто чимдалі більше я переконуюся, що ті ідеї фемінізму, які я поділяю, більшість феміністок (натовп неадекватних чоловіконенависниць) не поділяють, оскільки для них фемінізм – це щось зовсім інше, ніж для мене. І він точно не має нічого спільного із триндіжом про “рівність статей”, взаємною повагою і т. д.

            Дмитро Прокопчук

            Квітень 23, 2015 at 23:58

            • Який я щасливий що працюю в IT, тут феміністки як ти їх описуєш просто не можуть вижити. Правда тут взагалі дівчат мало, але з тими які є – просто як з хлопцями. Розумні, спокійні, логічні. І навіть менш емоційні за хлопців. Взагалі, здається я до кожної з якою працював, відчував легку закоханість. 🙂

              bunyk

              Квітень 24, 2015 at 00:08

              • Благодатне середовище, друже! А в медіа та політології вони ніколи не можуть рішити, чи вони іще принцеси, чи вже шефині.

                Дмитро Прокопчук

                Квітень 24, 2015 at 00:16

  2. все це звучить досить розумно і правдиво. але є суттєве але. коли стосунки стають серйозними, із планами, спільною власністю та купою інших заморочок, деякі зміни необхідні для того, щоб співіснувати. знали б ви, скільки вимог може висувати чоловік)))) не вдягай те, готуй мені се, я хочу щоб з нами жив мій крокодил і тд.

    ідеальний спосіб ви описали: просто знайти собі людину, яка вам підходить без жодних можливих апгрейдів. Але це із розряду ідеального світу, де живуть поні, і трапляється у нашому світі нечасто.

    а в нашому неідеальному світі або змінюються обоє, і чоловік і жінка, або ж стосунки розвалюються.

    talahasi78

    Квітень 23, 2015 at 10:57

    • Не вдягай те – не знаю чого б то чоловіка таке мало хвилювати. Хоча, може для дизайнерів і інших естетів і вигляд важливий.

      Готуй мені се – ну якщо чоловік чогось хоче, він знайде, не обов’язково у вас. Тут питання в тому чи ви хочете аби він ще десь їжу шукав.

      Я хочу щоб з нами жив мій крокодил – не розумію які тут взагалі вимоги до жінки? Тут чоловік від крокодила чогось хоче.

      Не обов’язково шукати людину яка підходить до останнього, головне знайти людину з якою у вас збігаються цінності, і яка підходить в найкритичнішому, та ігнорувати не критичне. Якщо не виходить – переглянути свої цінності. Бо часто те що ми думаємо що хочемо, і те що хочемо насправді – різні речі.

      bunyk

      Квітень 23, 2015 at 17:21

      • На жаль, дійсно невибагливих людей, які з повагою відносяться до внутрішнього і зовнішнього світу своєї пасії таки мало. Я дійсно вас розумію і погоджуюсь, бо й сама схильна вважати, що немає потреби доколупуватися до людини, головне, щоб вона тебе радувала своєю присутністю. Але ж такого справді мало. Люди раби соціальних стереотипів та стандартів на кшталт “забув про річницю двох тижнів зустрічань – свиня нікчема егоїст” або ж “ходить вдома в халаті а на вулицю наряжається- от прастітутка, ходить чужих чоловіків виглядає”. причому наведені приклади – реальні.

        саме тому у рамках таких соц.стереотипів зміни невідворотні, якщо пара хоче мати соціальний статус пари.

        talahasi78

        Квітень 23, 2015 at 18:44

        • Я переконаний що зміна “викинути стереотипи нафік” – набагато краща зміна ніж “давай я відповідатиму твоїм стереотипам, а ти моїм”. Тому що цих стереотипів мільйони (дякувати родичам книжкам і телебаченню), а звичка не думати про те що подумають інші – одна. 🙂

          bunyk

          Квітень 23, 2015 at 23:04

  3. Як дівчина відповідаю, що в усьому треба знати і міру, і такт, і бути делікатним. Якщо є речі, які в принципі змінити можна, змінюємо їх разом, дуже ненав”язливо. Перевірено. Спрацьовувало. Якщо не подобається стиль одягу, то окрім тактовної дівчини, потрібен іще й розуміючий хлопець, а розуміючий в тому, щоби знати, що дівчина йому зла не хоче і не побажає і що часом та й треба прислухатися. “Коханий, а давай-но ми зробимо спільний шопінг як один із варіантів спільно проведеного часу та, як наслідок – іще більшого зближення, (і приємно, і корисно) купимо Тобі парочку-три штанів, футболку, насичений колір якої буде так освіжати Твою темну засмаглу шкіру. Вже ж і літо на порозі.” 🙂
    Плюс, до того ж, подібне свідчить іще й про піклкування і турботу з боку дівчини (обана, взуття протерлося, треба нове). А чому б і хлопцю не допомогти у підборі їй якогось класного яскравого шалика? Це цікаво. Це об”єднуюче, це спосіб, аби дізнатися смаки, вподобання, зайвий раз поговорити про те-про се. В стосунках стереотипів не має бути. Шопінги-це “бабські” штучки? І хто це придумав-часом не задоволені на тих же “баб” чоловіки? Тоді ж, чому б не піти разом на футбольний матч, врешті, якщо не сильно і подобається, НАВЧИТИСЯ любити. Ради половинки. Ради вас обидвох.

    Не вмієш добре цілуватися? Технічно не відшліфовано поводиш себе в ліжку? Ха! А хіба це проблема? Все набувається з практикою, досвідом, і постійним спілкуванням про те, що хвилює, що подобається/не подобається. Комунікації має бути багато. Відкритості. Відвертості. Щирості. Чесності. Безстрашності. Тоді й все піде, як по маслу. А, ну і звісно, як я забула-ЛЮБОВ, ось що насправді непохитно тримає найбільше. Ось що є передумовою і основою всьому. Ну і ще частка терплячості. Звичайно, як без неї?

    Софія

    Квітень 23, 2015 at 12:03

    • Взагалі то змінити штани – це ще не змінити людину. І знову таки, ти ж бачиш що хлопець погано виглядає ще коли з ним знайомишся! Це вже потім ти дізнаєшся що він ідіот. То чому б зразу не вибрати хлопця що нормально виглядає?

      Подібне свідчить іще й про піклкування і турботу з боку дівчини. – Ага, я десь читав що дівчина думає що таким чином проявляє любов. Але хлопець це сприймає як “я їй не подобаюсь, вона мене не любить”. Тому дівчатам варто шукати інші способи проявляти турботу. Ідеальний спосіб – запитати “А що б ти хотів?”, і зробити це.

      В кінці кінців, якщо хлопець купив вже три пари нових штанів, не носить федору, має якесь зовсім йому не потрібне пальто а ви ще знаходите до чого придертись – рано чи пізно хлопець не витримає.

      Тому, з мого досвіду – мода не об’єднує, мода роз’єднує. Про це ще Шіллер написав, і співають в гімні Європи:

      Deine Zauber binden wieder,
      was die Mode streng geteilt;
      alle Menschen werden Brüder,
      wo dein sanfter Flügel weilt

      Твої чари з’єднують знову
      те що мода жорстко розділила
      всі люди стануть братами
      там де перебуватиме твоє ніжне крило.

      Хоча слово “мода” можна перекласти і як “звичай”.

      Все набувається з практикою, досвідом, і постійним спілкуванням. Так, всього можна навчитись якщо захотіти. Але хлопець точно не захоче чогось що він мусить. Якщо він захоче САМ – він напевне навіть курити кине. Якщо він не розуміє чому в джинсах він супер а в своїх улюблених штанах – тітушко – то носитиме їх лише в театр, а ровером й далі їздитиме в тих штанах що хоче. І буде відчувати себе щасливим на ровері, а в театр вас водитиме як на роботу.

      bunyk

      Квітень 23, 2015 at 17:38

    • І так, шопінги це бабські штучки. В мене є й цікавіші заняття, і тому я б носив одні мешти 20 років. Шкода що найкращі з них витримують лише 7, а коли протруться до дірок знайти таку саму пару нових неможливо. 😦

      bunyk

      Квітень 23, 2015 at 17:41

      • При чім тут взагалі мода? Чому Ти ототожнюєш моду (те, що постійно змінюється і не є явищем константна, хоча змінність має тенденцію до циклічності, повторюваності, а значить і звичаєвості – правильно Ти підмітив) із шопінгом (ходіння по крамницях з метою поновлення гардеробу), чому ставиш знак дорівнює між цими поняттями?
        Тарасе, в стосунках люди кращають і хочуть змінюватися, постійно зростати (хоча бажання постійного зростання має бути в людини як щось таке само собою зрозуміле, апріорі).
        По-моєму Ти просто впертий і більшою мірою слухаєш тільки себе (повторюю – це лише як мені здається), або може і не зовсім здається: “В мене є й цікавіші заняття”. Або маєш якісь свої внутрішні комплекси, котрі впертістю якраз і прикриваєш. Не навчився й надалі частково прощатися зі своїм власним “я” і повною владною персональною автономією навіть будучи в стосунках. А в стосунках треба підлаштовуватися і бути компромісним, частенько таки іти на поступки і розуміти навіть там, де Ти насправді може цього і не зовсім розумієш.
        Егоцентризм заперечується, а інтереси діляться на двох, хоч і так, автономія повністю і не стирається, звісно, проте уже розчиняється в автономії іншої особи. (і це “розчинення”, до речі, має відбуватися само собою природнім, зрозумілим, добровільним чином, а не насильно-нав”язливим)
        А взагалі, хоч Костенко і писала, недослівно, може, що “деякі люди просто не мають здатності до любові” – я вірю в те, що якою би морально злочинною через саму свою економічність категорії ця фраза особисто для мене не була, проте “на кожен товар свій покупець” і що кожен чобіт все-таки свою пару має.

        Софія

        Квітень 24, 2015 at 00:48

        • Ти не уявляєш скільки в мене одягу для того щоб ходити на побачення (а тепер вже просто непотрібного). А квартира в мене маленька, шафа теж. Але те що в мене з’явився кращий гардероб, ніяк не допомогло стати кращим мені самому. Мода пов’язана з шопінгом, тому що якби не вона – ні в кого не було б потреби змінювати мій гардероб.

          Колись я не був впертий, але через це якраз все й зіпсувалось. Раз ми вже згадали економіку – “потреби безмежні, ресурси обмежені”. У вас дівчат є якесь поняття про “принца на білому коні”. І навіть коли ти вже вдягнувся як принц, далі тебе змусять поїхати у Відень і купити білого коня. А де його тримати і чим годувати – думай сам, ти ж чоловік. І ніхто тебе не спитає чи ти не хотів часом собаку замість коня.

          і це “розчинення”, до речі, має відбуватися само собою природнім, зрозумілим, добровільним чином, а не насильно-нав”язливим
          Отут погоджуюсь. Це взагалі може бути висновком до моєї публікації. Змінюйся сама скільки душа забажає, але з усіх сил утримуйся від того аби змінити хлопця. Це не зробить йому нічого доброго.

          bunyk

          Квітень 24, 2015 at 08:23

  4. Прошу вибачення, в попередньому тексті замість “не задоволені” – “не розгнівані”. Ну і там слово “піклування”, але то все таке, – не відшліфовані технічні моменти, з якими теж варто бути достатньо уважним, обережним і обачним)))))

    Софія

    Квітень 23, 2015 at 17:12

  5. ох, така дискусія про моду, шопінги, що не можу стриматись)
    раніше я купувала багато речей, багато з них в мене досі лежать в шафі, я ними не користуюсь. Чому? та тому що раніше була дурна, купувала, купувала горами, те що носити зовсім не можна, воно не практичне, хоч саме по собі може й нормально виглядає.
    познайомившись з Дімою, я була в невеликому шоці, хвилював стиль, бруд і занедбаність одягу.
    стиль джинсів і кофт залишав бажати кращого, кольори тьмяні, нічого кольорового, він купував загалом одяг, який купують більш старші чоловіки, але я розуміла чому він купує саме таке, його просто ніхто не навчив, не показав, що можна носити інше. Може ще й скромність така собі заважала.
    звичайно, ми почали більше ходити по магазинах, але, знаючи як йому це не подобається, старались купувати відразу не одну футболку, а три, щоб потім не йти 🙂
    тепер продовжу про себе. Жінки змінюють чоловіків? Да-да)) От так непомітно, прожили три роки. Дивлячись на Діму, я стала менше купувати одягу, якщо купувати, то сто разів думати, чи дійсно він мені треба, задумуюсь чи практично те. Я не люблю ходити по магазинах. Стала любити простий одяг. зрозуміла, що не людина для речі, а речі для людини.
    Що ще змінилось. Він мені показував багато різних серіалів, від яких я спочатку бєкала, але тепер вони стали моїми улюбленими. Головні герої цих серіалів, теж впливали на мене ці всі роки, от так ненав’язливо. Як тільки все починалось, мені жахливо не подобалось, що він носить кросівки з пальтом, але після Доктора Хто, думаю: “Чорт, та ну, кеди, або симпатичні кросівки з пальто, піджаком — це ж просто мімімі”.

    А ще ми купили недавно гарний піджак йому 🙂 При тому, він вже сам його хотів. От так ми замінили дідуганські светрики на гарні сорочки та піджаки. А я навчилась по-іншому дивитись на речі 🙂

    Олена Сичевська

    Квітень 27, 2015 at 02:18

    • Ага, Девід Тенант няшка. 🙂 Але я не можу в пальто бігати як він бігає. І моя відкрутка туди не поміщається, треба рюкзак.

      І піджаки це круто, особливо добре вшиті це я зрозумів ще з ліцею коли нас заставляли ходити в червоних. (Хоча їх й прасувати кажуть варто, але це лише в тих в яких надлишок бавовни в тканині).

      А те що до піджака дуже зручно вдягати кросівки – довів викладач алгебри на першому курсі. Павло Негадайлов. Теж трохи схожий на Доктора. 🙂 Правда коли він носив костюм з кросівками, я носив шорти коротші за мою зимову куртку. Хоча спершу й не знав що вони коротші. 😀

      А взагалі – мода то величезна тема. В мене вже 4 роки на цю тему чернетка на блозі почата, і ніяк не закінчу. Може під час відпустки займусь і таки опублікую. Я правда хотів ще дослідити як до моди ставляться армії різних країн, але це теж величезна гора матеріалу.

      bunyk

      Квітень 27, 2015 at 19:26

    • І ще одне зауваження. Міняти людей таки можливо, якщо дуже чуть-чуть і обережно.

      Але дівчата це роблять страшенно неправильно. Вони вважають що хлопці їм повинні бути вдячними за те що дівчата їх змушують підстригтись, переодягтись, перестати матюкатись і т.п. Аж ніяк! Ви ж це для себе робите в першу чергу, нам і так добре. І якщо ви не чекатимете вдячності за те що допомогли хлопцю змінитись, а будете йому вдячними за те що він змінився сам, далі він буде більш вмотивований змінити ще щось.

      bunyk

      Квітень 28, 2015 at 23:21

  6. щодо того, що дівчатам треба обирати того хлопця, якого не треба змінювати.
    Так от. В твоїй ситуації винні ви обоє. Ольга хотіла тебе змінити, ти того не хотів. Але ж ти теж зразу бачив, які в неї бажання та пристрасті, тому може й тобі треба замислитись над тим, щоб обирати дівчину, яка не хоче тебе змінювати. Це з суто твоєї логіки 🙂

    Олена Сичевська

    Квітень 27, 2015 at 12:01

    • Кохання робить людей ідіотами. 😀

      bunyk

      Квітень 27, 2015 at 19:10

      • та прямо там)
        Діма тут протестував півгодини проти цього доводу (що ти мав би теж обирати іншу дівчину, в такому разі). Каже типу.. “Буникова логіка повинна працювати тільки щодо дівчат, навпаки ні-ні, що ти таке кажеш”

        Олена Сичевська

        Квітень 27, 2015 at 20:43

        • Нащо обирати іншу дівчину якщо існує чистий функціональний Хаскель який ніколи не жаліється без причини, і якому все одно як ти вдягаєшся, твій колір шкіри, фізична форма, освіта, релігія і політичні погляди?

          Але кохання робить людей ідіотами. Ось наприклад що каже Еразм Роттердамський в фундаментальній праці “Похвала глупоті”:

          Який дивак-мужчина захотів би надіти на себе вуздечку шлюбу, коли б, – як оці мудреці, – спершу зважив усі незручності шлюбного життя? Та й, зрештою, яка жінка захотіла б допустити до себе чоловіка, якби знала або думала про страждання під час пологів, про небезпеку та про труднощі виховання дітей?

          Та в обидві сторони логіка працює. Просто кохання проходить і люди прозрівають. При цьому, дівчата чомусь прозрівають швидше. (Видно їм легше побачити те що хлопець їх не влаштовує бо є більше ознак).

          Але найголовніше в дівчині не те що вона не “пиляє” хлопця (того що ви напевне всі такі, куди від того подінешся), а те що вона “зрозуміла, що не людина для речі, а речі для людини”. Душа головне. 🙂 Ось, п’яні люди зазвичай не брешуть:

          bunyk

          Квітень 27, 2015 at 22:52

    • замислитись над тим, щоб обирати дівчину, яка не хоче тебе змінювати. І над цим я теж працюю. Якраз дивлюсь курс якогось австралійського університету з System Engineering, там два тижні присвячено аналізу вимог. 🙂 От пройду його, запишу вимоги до всіх систем і підсистем дівчини, а тоді почну обирати. (І сподіваюсь що в найближчі років 20 таки оберу. 🙂 )

      bunyk

      Квітень 27, 2015 at 23:01

  7. думаю, якщо ти дотримуєшся в чомусь вперто своєї думки, то жоден аргумент на світі (чий би він не був) не примусить тебе прийняти іншу. А якщо ти приймаєш її, відчуваючи дискомфорт, то ти – нещирий та ще й лицемірний. Хлопець на те й хлопець, щоб вперто заявити дівчині, що йому комфортно в його одязі, сама дівчина йому подобається і все інше його влаштовує. Крапка :)А якщо дівчина далі тим незадоволена – то зміна штанів чи мештів тут не врятує. З часом всі непорозуміння з такого приводу випливуть назовні.

    У кожного свої погляди, і Ваших, bunyk, я не заперечую.
    Просто люди бояться ризикувати. Бояться втратити те, що зараз мають, тому ідуть на поступки всупереч своїм бажанням. А потім то вилазить величезним жирним боком. Якщо дівчина впреться, що їй конче треба, щоб хлопець був у інших штанах, або на тому кінець, ну то можливо варто одразу ризикнути і залишитися без неї, але зі своїми штанами. Як то банально кажуть, якщо вона твоя – повернеться. А як ні – шукай свою 🙂

    Belly

    Травень 8, 2015 at 08:48

    • Якби знаття що впаду – соломки б підстелив. 🙂

      Ви не заперечуєте, ви просто пишете про те про що я дізнався на власному досвіді. Хоча в 2013-му, якби ви мені це написали – фіг би я вам повірив. Тому іноді добре що вчишся на власному досвіді.

      bunyk

      Травень 8, 2015 at 09:13


Залишити відповідь

