Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Літо буде!

with 2 comments

Останні дні відбувається стільки всякого що нема часу багато писати. Додам музику:

Сильно дорогий професор ортоларингології (125 грн за один візит що тривав 10 хв) сказав що з операцією все вийшло зовсім непогано. Хронічний риніт в мене ще залишиться, тому що він в мене був надто довго, але розборки з ним варто залишити моєму імунітету. Якщо в серпні не пройде – тоді звертатись. Це добре.

Але є дещо цікавіше за мій ніс. Я мав більш ніж сімнадціть років, я вчитисі не хтів, я втік від мами з татом, я був на все забив. І я знаю що там далі співали Гадюкіни, але Львів теж досить файне місто. І от з початку цього літа я в ньому живу. На Зеленій вулиці біля Водоканалу. Якщо хочете зайти в гості – звертайтесь. Тільки в неділю я гуляю, а в понеділок стараюсь освоїтись з своїм новим господарством (ще не розібрався як включити бойлер та інтернет, і також треба зробити маленький ремонт і велике прибирання). Але з вівторка – радий бачити в гостях.

Written by bunyk

Червень 1, 2013 at 13:15

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with ,

Відповідей: 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Воу, велкам! 🙂 Як схочеш – приходь на тренування цього тижня. Про дату-час відпишу на ящик

    • Ну, можливість цього дещо залежить від дати-часу, тому чекатиму листів.

      bunyk

      Червень 1, 2013 at 17:02


Залишити відповідь

