Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Шизофазогенератор Маркова

with 3 comments

Написав скрипт який на даний момент. Письменник – звертайтесь. Залишилась математика, і що я знаю дещо про керування рекламними кампаніями в Google календар з нагадуванням по SMS, бо думав, що його швидкість зміниться так: Тепер ще один сервіс не буде ніяких порад про побудову сюжету, що ортогональна проекція легко стає ізометричною після здійснення повороту на 45° до чого веду.

Можна подумати що я вже зовсім втратив здатність зрозуміло висловлюватись. Але ні. Це я вибрав досить вдалий абзац з тексту створеного скриптом, який загрібає корпус текстів з певного блогу, робить лексичний аналіз, підраховує частоту послідовностей токенів, і записує їх в базу. Далі, за цими частотами можна порахувати ймовірності з якими після даних конкретних токенів ідуть інші можливі токени. І випадковим чином з поправкою на розподіл імовірностей вибирається один з них.

Написав таку штуку, бо давно нічого не писав (в блог, а не коду), і мені хочеться вияснити можливості MongoDB. Крім того Стенфорд все відкладає свій курс NLP, а в мене на роботі в цьому напрямку вже проходять дослідження. І біля мене навіть сидить один кандитат наук.

А також мені можливо скоро доведеться здавати диплом. А його ще треба написати. Одні студенти з MIT були настільки ліниві, що замість того аби писати дипломні роботи написали програму яка пише дипломні роботи замість них. І непогано пише. Моя програмка теж непогано пише, хоча використовує набагато простішу технологію. Ось згенерований текст в не в моєму стилі:

Ні, я ж ще не знаєш? Хоча відсутність дров передбачити було неважко… Нет, с арифметикой у них, увы, атрофирована полностью. Ну як не згадати його кільця! Приблизно схожий на Юпітер – засмієте. Якщо ви колись побуваєте на ньому, то система вивалюється з грізним повідомленням “опускатись нижче по рівню” У Форті дуже мало внутрішніх перевірок на коректність роботи програми та коректність дій користувача, а я в шинку промок. Зате тепер я розумію конретику, яка в майбутньому навчитись самотужки обмінюватись інформацією між своїми копіями, схожими по роботі програмами та зовсім різними по призначенню. Також потрібно розуміти поняття реальної швидкості, тобто власне довжини вектору руху, неспроектованого.

Теорія відносності каже (якщо чесно, я сам собі так сказав; треба вчити, бо ліньки було розбирати всі варіанти, коли є бабло, то здесь ситуация совершенно иная. Эти части текста, для мене цей недолік несуттєвий =)). Завдяки окулярам ліве око бачить червоний колір однієї довжини хвилі, а не на моїх =) Угадайте, хто при читанні моїх завдань на життя згадав Вікіпедію, ТеХ, інтели, мускли, вольфрамальфа та будь-що інше, але ними користуються тільки ТеХніки ))) F# він уже присутній для користування. Давайте спробуємо уявити собі наскільки потужна обчислювальна система у загальному значенні. Більшість з них дуже маленька і закінчується об”єктами зірками і зірки знаходятся в протифазі. У Земного барицентру дві орбіти. Оскільки окремі моделі можуть зв’язуватись між собою і слідувати певній логіці, обо’єкт типу IEnumerable. Власне задля зручності роботи і було насправді, доки у нас є файлик з кодом). Рекомендую подивитись Пайтон-вставки в асемблерний код.

Вгадайте хто це міг написати?

Правда проблема з блогами які мені цікаво читати – їх текст містить багато комп’ютерного коду. А так як шизофазогенератор внаслідок вродженого порушення психіки не може генерувати хоч трохи структурований код, трапляються такі фрагменти що порівняно з ними всі попередні тексти – поезія:

————————– ;– MAIN ——- ;————————— ;– Макроси FASM-у, для мене це ще не переведено на Python3. import turtle def plotAxes(screen): turtle.reset() turtle.up() turtle.speed(0) turtle.hideturtle() turtle.down() turtle.goto(0,0) turtle.goto(0, 1) ^^^ table.[index] let crcResult = ~~~(Array.fold byteCrc 0xffffffffu (Encoding.Default.GetBytes(s))).

З чимось дівчачо-філологічним виходить набагато краще:

Ні, не чула, що вона заробила свій перший мільйон, треба самому прожити життя, отруєний грибком заздрощів. Рік тягнувся. Не люблю, але дозволь людям, що інші виросли, я не питиму. Тебе морально згвалтували настільки, що всередині”, – чистий бланк, і друге! Проте, коли такі, яких я викрила. Всяке і різне, як коханого чоловіка, інколи така правда вилазить боком. Маленькі і недосвідчені, будуємо собі вимріяний світ, не витираючи ніг. Іншими словами, графоманство. І добре, якби завтра мені витягнулись власне ті питання, які не просто знати. Його треба пропустити крізь себе, залившись алкоголем. По колу. Але я не забила на університет, сиджу вдома та плачу. Плачу, та ж. Гадаю, що надихають на добро тебе. – Чудово. – Про що і до сьогодні люди шукають добре? Зрештою, важко налаштуватись на позитив, коли одного разу, одягну школадного носа. Скажете, доля не любить солодкого?

Зразу видно що текст про почуття і про почуття і про емоції, одним словом потік свідомості. Точнісінько як оригінал…

Я б ще розказав про те яка MongoDB лапочка, розширивши тему попередньої публікації, а також про те як генерувати чистий (ну майже) корпус тексту з певного сайту за допомогою httplib2, BeautifulSoup, soupselect та регулярних виразів. Але я вже стільки награвся своїм шизофазогенератором, що боюсь в неділю через недосипання не зможу розстріляти своїх тім-лідів шариками з фарбою. А хочеться. Тому решту читайте в наступних серіях… Або самі код розбирайте.

А поки що можете почитати афоризми в стилі Канта. Теж не далекі від оригіналу. 🙂

Written by bunyk

Березень 3, 2012 at 03:17

Оприлюднено в Кодерство, Павутина

Tagged with

Відповідей: 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Я собі уже представляю проксі, який бере на вхід адресу блогу, а на виході отримуєш той самий блог, тільки з зовсім іншим контентом, “написаним у стилі автора” =) Можливо на якихось публічних AppEngine-ах таке і можна зробити…

    danbstt

    Березень 3, 2012 at 10:46

  2. […] слів – це речення. Вавилонська бібліотека та шизофазогенератори тому чудова […]

  3. […] html та залишити лише текст, і провести над ним якісь статистичні дослідження. Але я подумав що щоразу вручну знаходити xpath для […]


Залишити відповідь

