Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Як я був нелегальним мігрантом в Польщі

with 6 comments

Єху, моя мрія відколи я отримав закордонний паспорт – з’їздити до Відня (бо він ближче ніж якийсь там Берлін) здійснилася. Правда я відвідав не так Відень як Хакатон вікімедіа, але окрім трьох днів на хакатон, я собі дві половини днів на огляд міста вділив.

Єдине, що мене австрійське посольство трохи підставило. Готель написав їм листа що в мене зарезервований готель:

Dear sirs, herewith we confirm the stay of Mr. Taras Bunyk in our JUFA Hotel Wien City, from the 18th to the 22nd of May 2017.

І вони дали мені візу з 18-го травня до 6 червня, з правом перебування 5 днів. І я собі купив квиточки на LeoExpress так щоб прибути 18-го і виїхати 22-го.

Тільки виявилось проблема в тому що якщо виїжджати автобусом в 6-тій вечора з Відня, то прибуває той автобус лише в 7-мій ранку, а це вже 23-тє число. І тоді тебе знімають з автобуса, ти ще чекаєш наступної зміни у восьмій, ті щось довго пишуть, тоді беруть відбитки пальців, 50 злотих штрафу, тоді ти ще довго чекаєш аби тебе сфотографували і взяли кращі відбитки пальців.

Зате є шанс познайомитись з якимось молдаванином який тікає з німеччини додому, бо його там цигани рік тримали і змушували жебракувати.

І з якимось хлопцем який віз з Вінниці подарунок якомусь своєму знайомому поляку – бейсбольну биту, яку врахували як зброю. 🙂 Який розказав що був одружений, але потім поїхав до Польщі, і його дружина кинула, бо знайшла іншого. Хтось його запитав чи це через те що він в Польщу від неї поїхав? Він казав нє, приїхала до мене в гості. Поляка знайшла? Та нє, якогось іншого українця. 🙂

В 11-тій тобі нарешті віддають паспорт і квитанцію про сплату штрафу і відводять до українського шлагбауму. Ще жодного разу не був такий щасливий бачити українського прикордонника. Українці пропускають без проблем.

І ти біжиш на українську територію, тобі український прикордонник відкриває браму, і ти бачиш перед собою дорогу до Львова, на якій нема жодних зупинок для маршруток чи чогось подібного.

Спочатку мене довго не брали, але коли дістав 50-тку, якась машина з чоловіком що віз побутову хімію для свого магазину таки зупинилась. Хоча він казав що він і так до Львова їде і йому ті гроші не треба. Другий успішний випадок автостопу в житті. І перший в Україні, бо попередній був в Німеччині.

Тепер мені на пів року заборонено в’їжджати до Польщі. Що насправді шкода, так це те, що я навіть “покурити” в Кракові не виходив. І Австрію покинув ще 22-го.

Written by bunyk

Травень 24, 2017 at 18:47

Оприлюднено в Нещоденник

Відповідей: 6

Subscribe to comments with RSS.

  1. 1 Скоріш за все не тільки до Польщі, а взагалі в Шенген.
    2 По ідеї, можна подати “апеляцію” і скасувати цю заборону. В моєї сестри колись була схожа ситуація і якось вона її розрулила, здається.

    pchupik

    Травень 24, 2017 at 20:58

    • Прикордонники пару раз мені казали що тілько до Польщі. Хоча, якщо що – буде видно. Щодо апеляції, то так, протягом 14-ти днів. Але я без поняття як її подавати і куди. Та й часу особливо нема.

      bunyk

      Травень 25, 2017 at 14:27

  2. Сподіваюсь, це тільки в Польщу, а не у весь Шенген (хоча навряд чи)?

    dmytrish

    Травень 24, 2017 at 21:59

  3. Не в готелі справа, якби ти написав маршрут і показав квитки на автобус, дали б візу на 6 днів.

    leshaved

    Травень 25, 2017 at 01:03

    • Ну я не купляв квитки, бо ще не знав чи встигну з візою, а резервація готелю то лише резервація, я його на місці оплачував. Сам затупив, знаю.

      bunyk

      Травень 25, 2017 at 14:25


Залишити відповідь

