Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Ехех, 26

with one comment

Я був забув, але мені вчора нагадали. І дуже приємно нагадали. Мені дуже пощастило що в мене така чудова дівчина, класний сусід і стільки друзів що я й не сподівався.

Тепер почуваюсь паскудно від того що я не тільки про своє день народження не пам’ятаю, а й про інші, і лінуюсь когось вітати. Хоча б здавалось “вітаю!” має бути достатньо для того щоб сказати “О, я тішусь що ти побив новий рекорд тривалості життя. Молодець так тримати.”🙂

А ще, з цієї нагоди зробив собі з давньої публікації плакатик, аби пам’ятати що корисно робити розтяжки, потрохи але регулярно. Поділюсь, може комусь теж сподобається:

motivation_poster2
© Marie-Lan Nguyen / Wikimedia Commons / CC-BY 3.0

На фото українка Ольга Харлан заколює шаблею якусь росіянку. Хотів спочатку якогось Ван-Дама надрукувати, але все що знаходив в інтернеті – в жахливій якості. Тому знайшов краще.🙂

Written by bunyk

Серпень 2, 2016 at 08:53

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with , ,

Одна відповідь

Subscribe to comments with RSS.

  1. Вітаю!

    Ігор

    Серпень 2, 2016 at 09:31


Залишити відповідь

