Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Брудні танці

leave a comment »

Публікація не про танго, публікація про мамбо. Подивився фільм. Мені сподобався. В фільмі присутній sports training montage. Назва натякає що він буде трохи еротичним, от він і є таким, як на 1987-мий. Хоча деякі еротичні сцени – ну дуже вже реалістичні (певне n-ний дубль😀 , судячи з виразу обличчя партнера):

tickle

Сподобався напевне тому що головна героїня чимось нагадує мою дівчину. Хіба що моя дівчина гарніша.😛

А ще фільм ніби й не є комедією, але через те що він дуже простий – з деяких моментів можна поржати. На зразок цитати “Якби не він (лікар), я б стояв тут мертвим”. Чоловіча логіка.

І друге що мене поперло так що я мало чаєм не попирхнувся – головний герой, якого головна героїня запитує чому він такий мудак. Він дістає томик “Джерела” Айн Ренд, і каже “На прочитай, тільки поверни, в мене там нотатки на полях”.

Раджу почитати, особливо архітекторам

Раджу почитати, особливо архітекторам

Written by bunyk

Квітень 17, 2016 at 22:13

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with ,

Залишити відповідь

