Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Нюанси проведення онлайн-трансляцій

with 9 comments

Хех, всі чудові ідеї які приходять вам в голову треба починати втілювати зразу коли приходять (особливо якщо вночі), бо до ранку можете передумати і просто захотіти поспати ще трішки.

Тут буде історія одного провалу (в прямому ефірі). Якщо вас цікавлять історії успіху – краще гуглити щось про Ілона Маска.

Щойно переконався на собі наскільки корисні дедлайни, і як вони додають мотивації зробити все швидше. І це вперше я провалив дедлайн повністю. Тобто так провалив що зовсім провалив

Два дні тому вирішив записати онлайн-трансляцію, знайшов кнопку що її можна запланувати на певну дату, запланував і опублікував. Протягом середи і четверга шукав перехідник для гарнітури з двох TRS в один TRRS, ввечері забив і купив гарнітуру з TRRS виходом.

А ще трохи простудився, але думав що мене це не спинить. Ага, спинило мене не це.

Зважаючи на середню відвідуваність цього блогу 50/день, і те що те що я збирався показати більшість вже і так знає, то думав що більше 5 людей не буде. Хах, записалось більше 20, а відвідуваність змінилась:

Пік відвідуваності

Пік відвідуваності

Висновок: Блоги тепер не модні, є соцмережі. Тепер на вершині популярності – онлайн курси. Курсера, Edx, Udacity, Code School, Code academy – вибір величезний. Тоді нащо я зібрався робити ще один?

Головна причина – а чому б ні? Бо мені одному нудно, хочеться спробувати ще. У Львові є купа можливостей соціалізації щодо спільного вивчення мов, є клуб “Жовті окуляри” де люди обговорють книжки, який я не можу відвідувати бо перетинається з танго, є те ж танго. Але от якоїсь навчальної групи для проходження курсів і спільного написання проектів – нема.

Тому класно було б створити Hangout де люди могли б розказати якісь свої ідеї, чому вони хочуть програмувати, що хочуть створити, і які запитання виникають, щоб спрямувати написання https://uk.wikibooks.org/wiki/MEAN в правильне русло (бо якщо я буду писати її розбираючись з тим з чим я розбираюсь – вона буде уривчаста, тому що після Python для Node треба вивчити лише деякі синтаксичні нюанси, а всі інші принципи – ті самі. Чому я вирішив почати писати ще про MEAN, окрім всього іншого? Тому що зараз я працюю з цим, хочеться пошвидше і поглибше освоїти.

Ну і Hangouts чи інші зустрічі давали б регулярність. Бо власні проекти не мають жорсткого дедлайну, а тут без нього не обходиться.

Але мені не вдалось зробити Hangout, бо, виявляється пряма трансляція – це пряма трансляція, і я чомусь не чув жодного глядача, і не бачив жодного коментаря. Здається це обмеження на 10 учасників розмови, також обмежує учасників лише тими, яких запросили. Ті хто просто приєднались до онлайн-трансляції – лише дивляться.

Я намагався записати просто відео з тим як викласти статичну сторінку на Github, але після трьох спроб, (остання була майже успішна, якщо не рахувати що я забув показати екран) зрозумів що мій хриплий голос, окрім всього іншого ще й сонний, і не варто дозволяти моїм позіханням заразити глядачів.

Що не значить що я не спробую ще раз. Спробую, це весело. Просто організація буде трохи інакша. Доведеться таки робити якусь реєстрацію, щоб я хоча б отримав посилання на профілі Google+ яких треба запросити. Ну і це дасть змогу попередньо опитати а які власне теми можна пропускати, а про що варто розповісти детальніше.

Напевне треба попросити всіх зацікавлених відписатись на сторінці обговорення майбутнього підручника. Зайвий крок реєстрації на порядок зменшує кількість людей що зареєструвались, але воно й на краще, бо 3-4 добре вмотивованих людей зможуть провести час веселіше ніж >20 тих хто просто хочуть подивитись.

Крім всього іншого отримав коментарі щодо того який же я програміст, якщо не вмію робити трансляцію. Ех, якби я не робив те чого не вмію – я б ніколи нічого не робив. І отримав коментар щодо того що треба було краще тестувати. Я тестував рік тому на роботі – все працювало.🙂 Так, знаю, раз на рік тестувати то зарідко.

Ну, але краще виправляти помилки, ніж намагатись їх не робити.

P.S. Не знаю чи то я зараз сильно розчарований невдачею, чи простуджений. Піду напевне вже спати, аби раптом на роботі подібних інцидентів не понастворювати.

Written by bunyk

Березень 18, 2016 at 01:07

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with , ,

Відповідей: 9

Subscribe to comments with RSS.

  1. “який же я програміст”🙂 знайома ситуація. Люди думають, що ти повинен знати усі на світі програми, уміти ними користуватися і налаштовувати, обробляти відео і т.п. Надоїло пояснювати людям, що якщо ти програміст, то це не значить, що по телефону можна дати будь-яку консультацію по будь-якій програмі не бачачи монітора.

    volodimirg

    Березень 18, 2016 at 12:04

    • Ну тут скоріше зауваження було про те що програмісти не потрапляють під машини, бо перед тим як перейти дорогу дивляться в обидві сторони.🙂 І тестують ПЗ для трансляції перш ніж користуватись ним.

      bunyk

      Березень 27, 2016 at 17:28

  2. А може таке тебе зацікавить?
    http://replace.org.ua/post/77216/#p77216

    malanyuk

    Березень 18, 2016 at 12:24

    • Ідеї повинно бути можна монетизувати, ніяких опенсорсів чи волонтерських проектів.

      В мене тільки opensource, only pro bono publico, pardon.

      bunyk

      Березень 27, 2016 at 17:31

      • )) Надіюся ти дивився фільм Antitrust.
        Ну а взагалі то якщо в тебе є опенсорсні прибуткові ідеї то може поділишся? Донейт не пропонувати)).

        malanyuk

        Березень 28, 2016 at 11:23

        • Колись бачив, класний фільм. Для корпорацій я цінніший живий, бо більшість цінного коду який я пишу можна зразу брати з мережі.🙂

          Є в мене одна ідея. Треба зробити аргроробота. Це робот який буде з сапкою їздити по городу, за допомогою комп’ютерного зору відрізняти бур’яни від буряків і полоти бур’яни. Екологічно. Можна продавати таких роботів, а код і всякі нейромережі робити опер-сорсними, щоб інші фермери на своїх полях могли навчати його розпізнавати нових видів бур’янів.

          bunyk

          Квітень 10, 2016 at 13:33

  3. чуваче, ідея цікава, як же я тобі співчуваю, сам в лікарні, в мене теж пропав голос. цікаво – оффтоп правда, ти візьмеш участь в ґуґл коде джем?

    patlatus

    Березень 23, 2016 at 19:29

    • Неа, щось я взагалі давно (10 років) в олімпіадах не брав участь. Хоча може варто було б хоч по задачці на місяць розв’язувати, для профілактики закисання мізків.🙂

      bunyk

      Березень 27, 2016 at 17:32

    • Щодо лікарні я тобі більше співчуваю, бо бачив фото.

      Думаю й зарядку було б варто робити, не тільки програмувальні олімпіади. Ех, як багато я не встигаю, чи не маю сили робити.

      bunyk

      Березень 27, 2016 at 17:33


Залишити відповідь

