Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Щодо Швейцарії

with 2 comments

Якщо чесно – мені вона не дуже сподобалась. Німеччина якась дружніша і більш сучасна.

Думаю це пов’язано з тим що німеччину бомбили, і вона “auferstanden aus Ruinen”, а Швейцарія вже сто років як перестала воювати, хоча досі готова дати відсіч будь-кому.

Правда я не знаю хто з сусідів буде нападати на Швейцарію, якщо там всередині купа людей які говорять італійською, французькою, та іншими європейськими мовами. І кордон відкритий.

Хоча, може мені те здалось бо там я нікого не зустрічав.

Відмінності Швейцарії (Цюріха) від Німеччини (Нюрнберга і Мюнхена) – в них багато приватних помешкань вивішують прапори Швейцарії. На вікнах дерев’янні занавіски, чи як воно називається.

А ще вони роблять дорогі годинники, хоча це мене не дуже вразило. Ну коштує він дорого, ну і що? Але він так само показує час і дату як мій Casio. Хоча, якщо дивитись на це як на ювелірку, то в них багато магазинів так правильно і називаються “Uhren und Schmuck” (годинники і прикраси).

image

Ну і всілякі коври, дорогі костюми від бріоні, і т.п. Коротше кажучи – центр Цюріха виглядає як стометрівка у Франику. Тільки те що старіший.

А не в центрі – теж не все так ідеально. Автовокзал в них засраний ще більше ніж деякі українські:

image

Цюріх – перше місто в якому мене кружляло. Купа вузьких провулків всі з яких називаються “щосьтамgasse”. Я двічі проходив одну і ту ж площу! Потім тримаючи на телефоні відкриту карту, спитав людей що чекали на зупинці як пройти до моста. Відповідь була “а який вам треба?”. Я забув як німецькою буде “будь-який”. Irgendwelche? Коротше міст я знайшов, але мені на телефоні треба відкалібрувати компас. А може в Цюріху магнітні поля криві?🙂

Як на озброєну до зубів країну, ніякої зброї я не помітив. Бачив лише двох хлопців в камуфляжі зі червоною нашивкою з білим хрестом та наплічниками.

Деякі швейцарці досі пасуть овець:

image

І я не знаю що вони там в снігу пасуть. І чого вони досі не замінили людину дроном.

Ах, ще одне. Поїзд до Цюріха запізнився на 20 хв! І це при тому що то був швейцарський поїзд, і вони користуються швейцарськими залізничними годинниками:

image

Банків я теж багато не бачив, певне не там гуляв.

Written by bunyk

Січень 21, 2016 at 11:18

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with

Відповідей: 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Скачай собі на Андроїд Google Translate, в цьому аппі можна стягувати словники для оффлайнового користування. Можна буде в будь-який момент піддивитись німецькі слова.

    dmytrish

    Січень 21, 2016 at 13:05

  2. Ти так мало Швейцарії бачив. Цюрих – одне єдине місто. Велике місто. Вся краса Швейцарії- маленькі містечка, та які містечка, це села високо в горах біля Женевського озера. Це неймовірні місця. Якщо описати одним словом – це затишок. Це ідеальні місця для життя. Не спіши з висновками, побачивши лиш одне місто. Плюс це все залежить від настрою і оточення.

    anastasiia09

    Січень 21, 2016 at 22:46


Залишити відповідь

