Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Університет Цюріха

leave a comment »

Після того як ми під’їхали до озера Боден, дорога стала така, що я лише клацав і клацав. Залізниця там пролягає від Ліндау, через Брегенц який в Австрії і має порт з яхтами (їх можна побачити з вікна поїзда)

image

до Санкт-Галлена, в якому почали підсідати люди, і зайшла якась швейцарська охорона. Глянули на мене, побачили мою задоволену морду з щетиною від вечора, сказали Галльо і пішли далі. Якась жіночка сіла навпроти, а я попросив дозволу її сфотографувати, бо крім квитка вона показала кондуктору ще й паспорт, і здалась мені швейцаркою:

image

То вона сміється з мене, бо я дуже схожий на туриста.🙂 А насправді сиділа і зосереджено працювала.

В Цюріху я першим ділом пішов шукати туалет, знайшов у макдональдсі. Тому що той що на карті – то явно задорогий:

image

А потім знайшов університет Цюріха, куди можна спокійно зайти без студентського, двері самі перед тобою відкриваються:

image

З площі перед університетом гарний вид на місто:

image

Далі в них є золологічно – палеонтологічний музей з вільним доступом і мікроскопами Karl Zeiss, які кожен може покрутити костенльос:

image

image

А далі я знайшов студентську їдальню, і подумав зекономити, але в мене попросили “студентенкард”, я сказав “кайне”, і мені сказали страшну ціну. Я сказав “мастеркард”, мені сказали “кайне”. Я сказав “філяйхт цванціг ойро” і дістав двадцятку. Мені сказали “гут”, і дали назад 12 франків і 20 копійок.🙂

image

Тепер сиджу поміж студентів, пишу оцю публікацію, і заряджаю телефон, добре що резетка є.

image

Відкритого Wi-Fi нема, а мій оператор в німеччині Lebara – пішов в роумінг, до Swisscomm, тому ентшульдіген зі, на зв’язок вийду хіба з автобуса, якщо там буде Wi-Fi, або завтра з Франкфурта. Київстар звісно давно вже в роумінгу, і поміняв вже 6 провайдерів роумінгу.

Ок, а зараз піду гуляти далі. 

Written by bunyk

Січень 20, 2016 at 19:51

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with

Залишити відповідь

