Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

По дорозі до Швейцарії

leave a comment »

Ок, я зараз в поїзді до Цюріха. Я приїхав на вокзал за годину до відправлення (у шостій), хоча це було не так складно, бо на телефоні досі київський час.🙂 Там не мав що робити, трохи читав газету в залі очікування, трохи роздивлявся магазинчики, зголоднів, потратився на круасан, потім подумав що замало рідини взяв, бо пів кілограма хліба змащеного 200 грамами  “філадельфії” (масло таке), напевне захочеться запити.

Данте дізнавшись що я вийду так рано, спочатку сказав що С-баном добиратись максимум 30 хв (він ходить раз на 20 хв, але їде швидко), але я вперто хотів прийти за годину до відправлення, ну от і прийшов.

Зараз їду через якесь село Fuerstenfeldbruck, будиночки – ну геть як в нас – один поверх внизу, один поверх під дахом, поштукатурені білою штукатуркою. Сосни теж такі самі як в нас.

Так як я виходив ще затемна, Данте ввечері попросив мене вчинити злочин – винести невідсортоване сміття в чорний контейнтер для невідсортованого сміття. Хоча там збоку були контейнери для пластику (якого в мішку було купа), і паперу – якого в мішку теж трохи було, хоча основну частину ми збирали окремо.

Потяг рухається попри річку яка називається Ампер (з вікна не видно, на карті видно). Кудись в напрямку Меммінгена. (Про який грає на гітарі Блекмор, і через який я дізнався про Blackmour’s Night та Rainbow).

От, і хаусмейстр, якого Данте називає ще лендлорд, дуже строгий. В будинку нема вентиляції і опалення і тому Данте гріється духовкою на кухні, а ванну сушить відкриваючи в ній вікно. Тому перед тим як піти в душ, я відкриваю двері до ванної, аби туди трохи тепла з кухні зайшло. І якщо на вікнах хаусмейстер помітить конденсат, він буде з Данте сваритись, що той неправильно користується квартирою, і може навіть виселить.  І це не якийсь студент чи касир супермаркету так живе, а Герр доктор Данте Франціско Кастільйо Аліг’єрі (ім’я змінено, але титули такі самі які я бачив на конверті).

Незважаючи на те що оренда цієї однокімнатної квартири 500 Євро на місяць. Але це в Мюнхені. В Нюрнбергу, за такі самі гроші Алекс знімав новеньку двокімнатну квартиру де на кухні є бар, а ванна розміром як кухня в квартирі Данте. Тому думаю то проблема не так Німеччини, як великого міста. Хоча загалом житло там всюди дороге.

Приїхав був на станцію Buchloe. Виглядає як Галич. Там якийсь склад дров на станції. Певне газ дорогий.🙂

image

Навколо – білі засніжені поля і білий туман. А на горизонті проступає якесь село і шпиль кірхи.

До речі, в поїзді нема провідників. І ніхто не перевіряв чи є в мене квиток коли я сів. А так як я вирішив ще докупитися в останній момент, то на перон прибіг в стані легкого стресу і заскочив в перший вагон.

image

Але то здається був перший клас. Потім я дістав квиток і почав роздивлятись що там написано. Знайшов слово Wagen 305 і трохи здивувався, бо якщо в них порядки такі як в укрзалізниці, то від першого до 305-го вагона, мені напевне на околицю Мюнхена доведеться бігти по перону.

Я вийшов з вагона в іншому кінці, пробіг трохи вперед, зустрів якусь паню в формі залізниці, запитав де ваген фюнфунддрайгундерт, хоча правильно драйгундерт фюнф, але вона сказала що вайта, і я побіг далі.

Правильний вагон я так і не знайшов, сів в перший ліпший, зате місце зайняв своє – 105. В мене правда є сумніви що їх у вагоні більше ніж сто, тому може місця пронумеровані для всього поїзда, і я таки правильно сиджу.

Через 15 хвилин прийшов контролер, спершу роздав всім “Ihr Reiseplan” (план вашої поїздки), де написано розклад громадського транспорту на всіх зупинках потяга, і всяка інша корисна інформація.

На мій квиток глянув, нічого не сказав, лише закомпостував, надрукувавши дату і ще якісь цифри, та пробивши дірочку.

Що цікаво, ми будемо зупинятись у St. Hallen, а це означає що ми будемо об’їжджати Bodensee південною стороною, що означає що я проїду крізь Австрію. Єху, до цього я відвідував лише Польщу і Турцію. А за цей січень додалась ще Чехія, Німеччина, Швейцарія і Австрія Повний комплект німецькомовних країн і ще одна слов’янська на додачу.

До речі, потяг називається не ICE (такі білі з червоною смужкою, схожі на Walle-y), а SBB CFF FFS, він не такий обтічний, але все одно люблю дивитись з вікна, як він робить поворот. Їде він дуже тихо, але якщо прислухатись то можна почути швидке чух-чух-чух спереду від локомотива. Треба буде глянути чи то дизель чи електричка.

Тут є розетка, і я напевне поставлю телефон на зарядку, хоча він має ще 86 % заряду, бо наступну ночівлю в будинку я матиму лише завтра десь біля сьомої, у Франкфурті. А оцю ніч спатиму в автобусі з Цюріха. Головне – вчасно його знайти, бо ночувати в Цюріху я не хочу, хоча є й дешеві варіанти.

Каучсерфінг не зрівняється ні з якими готелями за якістю. Який готель випере вам ваші речі, приготує їсти, розповість  як краще зекономити і що краще подивитись і це все за просте дякую? Та жоден. Хоча комфорт – це дурниця, а от дружба і цікаве спілкування – безцінно. 🙂

Хоча коли я розказував батькам що я вже третій раз ночуватиму в Данте, вони третій раз питали чи я йому хоч щось платитиму. Ну але що я винен що він слідкує за фігурою і не їсть солодощів?

До речі, на іншій стороні обгортки цукерок “Рачки” тепер пишуть “Crabs”, німці з цього дуже дивуються. А потім пробують і кажуть що не схоже за смаком на крабів.😀

Може моя “хост” в Франкфурті за фігурою не слідкує?🙂

О, раз я згадав, піду попишу запити для Кьольна, бо там ще ніхто не відгукнувся.

Naechste halt – Kempten.

Поїзд майже порожній, на ввесь вагон може людей з 5. І ніхто не підсідає. (На колію з іншої сторони перону теж порожній приїхав з Ульма.  Видно німці не настільки багаті щоб поїздом подорожувати, все таки автобусом на 20 євро менше. Бо автобус з Нюрнберга до Мюнхена був забитий до упору (хоча звісно всі сиділи, хоч в квитку місця не вказані, просто кожен зайняв перше-ліпше).

image

Written by bunyk

Січень 20, 2016 at 09:57

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with

Залишити відповідь

