Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Нацисти, поліція, повії, олівці

leave a comment »

Сервус! Як ви зрозуміли мої пригоди в євротурі продовжуються. Зранку ми з Алексом спочатку добряче виспались (десь до дев’ятої), потім поснідали.

Німці не заливають мюслі (вівсянку) кип’ятком, не кажучи вже про те аби її варити. Просто доливають в сиру холодного молока, і так і їдять. Я дивився на нього як на якесь чудо, а він так само дивився на мене, коли я поливав мою миску мюслів кип’ятком.

Потім пішли в місто, думати чим би ще зайнятись.

Мої стереотипи розвіюються один за одним. В Німеччині є ями на дорогах (хоча звісно дуже мало), німецькі поліцейські перетинають суцільну лінію повертаючи на зустрічну смугу, бо забули кришечку від шини на заправці, на якій повітряний насос не працював, тому довелось їхати на іншу.

Спочатку ми відвідали нацистький партійний центр. Щось мені здається що в Гітлера був наполеонівський комплекс, бо вони вимахали таку залу для партійних зустрічей, що на одну фотографію не влізлася. Це лише її кутик:

image

Ота залізно-металева штука що стирчить – то музей, добудований пізніше. Дозволяє побачити споруду в розрізі. І в плані воно все мало бути накритим. Тобто то місце де я стою – це якась велика зала, в якої не добудували дах. Дах не добудували бо прийшли американці, і бюджет закінчився. Щоб все влізлось в один кадр, довелось від’їхати на кілометр-два:

image

Ще там було поле для посадки Цеппелінів, і трибуна з якої виступав Гітлер. Люди які мали то слухати збирались на полі.

image

В деяких місцях на яких колись висів орел третього рейху, тепер бургер-кінг.

image

Це перемога і повне руйнування скреп, я так вважаю.🙂 Баварію визволити американці. Цікаво буде подивитись на східну Німеччину, яку “визволили” москалі.🙂 Там певне в колишніх приміщеннях збудованих для третього рейху сиділо штазі. (Хоча й у баварії одне приміщення третього рейху займає якийсь інститут міністерства внутрішніх справ).

І про міністерства. Проходили мимо ще одного мітингу, якийсь чоловік виступав. Виступав гарно, я його розумію краще за інших баварців, щось там казав про те що треба бути толерантними.

image

Алекс спочатку подумав що то міністр внутрішніх справ Баварії, потім сказав що ні, охорони мало, потім коли ми йшли назад по тій самій вулиці, він побачив три чорні машини з мигалками і сказав що таки та, то його шеф.🙂

Далі ми пішли інспектувати квартал червоних ліхтарів.😀 То така вулиця, подібна на інші вулиці з де є магазини білизни, але в вітринах звісно не манекени.  Алекс сказав що проституція в них заборонена і тільки в тому кварталі – дозволена. І що він кілька разів брав участь у рейді туди. Рейд полягав в тому аби перевірити чи всі клієнти там законослухняні громадяни. Якийсь турок казав що якщо хочуть – можуть його арештовувати, головне аби не сказали дружині де його арештували.🙂

Я не зробив фото, бо там робити фото заборонено. Але повірте, не варто шкодувати про те що ви не бачили дівчат звідти. Бо то такі “дівчата”, що менше бачив – краще спиш.🙂 Німкені бувають нічого так, але не там. Там якісь переважно темношкірі. Я так швидко звідти втік що забув спитати ціну.

Ну але одне фото Алекс порадив зробити, аби моя дівчина знала де я і що зі мною.🙂

image

Потім я пообідав братвурстами з зауеркраутом (смаженими ковбасками з квашено-тушеною (коротше кислою) капустою). Правда німці теж їдять купу хімії, навіть в ресторані:

image

В отакому модному ресторані в центрі:

image

Теж бляха дорогий, в мене перша 50-тка євро закінчується. А ще тому що в Мюнхені S-Bahn (виявляється то не скорочення від Strassenbahn, то Stadt-Bahn чи щось таке, від DB (Deutsche Bahn)), коштує майже 3 євро за один раз. Порівняйте з київським метрополітеном.

Правда Алекс не баварець, тому сардельки не любить. Вдома він готував спагетті з соусом болоньєзе. Але показував мені баварські ресторани, бідака.

Після того ми ще відвідали замок Faber-Catell, і фабрику що виробляє олівці біля нього:

image

Колись машини всередині фабрики обертались млином напряму. Зараз та турбіна яку ви бачите на фото обертає електричний генератор.

За 5 євро вас пускають всередину, в музей фабрики. Він називається Museum Alte Mine, що збиває з пантелику, бо Mine це не тільки шахта, а й стержень олівця.🙂

На жаль всередині фотографувати не можна, але там дуже круто. Особливо якщо ви читали оповідання “Я, Олівець”.  Наприклад коли ви заходите в душову кімнату, автоматично вмикається аудіо, в якому шумить вода, і робітники обговорюють те, як їх задовбало, що графіт такий чорний, і вони ніяк відмитись не можуть. Правда на чудному баварському чи ще якомусь сленгу, який навіть Алекс не розумів.

Я втомився і перейшов на англійську. В музеї всі написи тільки німецькою, і Алекс мені багато перекладав. Тому що я розумів лише слово Mischer.

Квиток в музей дає вам також 15% знижки в магазині олівців:

image

Ось лише на тих олівцях що на фото, ви можете зекономити 60 євро.😉

Потім Алекс відвіз мене до себе, ми випили ще чаю, я пошукав хостів у Мюнхені і ми поїхали на вокзал.

Перше враження від Мюнхена – це більше місто. Враження таке ніби приїхав з Франківська до Києва. На фото автовокзал, за сумісництвом торговий центр з купою ресторанів (макдональдс, турецька, грецька, італійська кухня), а також станція S-Bahn (міської електрички) з якої я їхав:

image

Спонсором публікації виступає симпатичний мексиканець Данте, який поділився зі мною квартирою і Wi-Fi.

Ах, а ще Алекс розширив мій список німецьких слів які не дуже треба вчити. Рама (frame) – рама, кран (на кухні чи будівництві) – кран, арсенал – арсенал.🙂

Якщо зустрічаєте старшу фрау – кажіть їй Грюс Готт.🙂 А іншим баварцям – сервус.

Все, я засинаю і ставлю телефон на зарядку.

Written by bunyk

Січень 18, 2016 at 00:48

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with

Залишити відповідь

