Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Чеська мова, кротики, брак часу

leave a comment »

Шкода, але життя коротке щоб встигнути все. Хоча, якби ми жили вічно, ми б напевне не цінували того що маємо.

Шкода що я не знаю чеської, бо я бачив стільки книжок чеською, що вистачило напевне на все життя. Хоча, напевне не всі з них найкращі.

image

Там два поверхи, і глибина така, що другого кінця магазину не видно. Все чеською.

Я не знаю як така маленька республіка спромоглась стільки видавати. (Забув глянути тиражі).

Я не втримався і купив Франца Кафку німецькою (250 kc), і Prager Zeitung 55kc.

Сидів в метро і читав ніби я ввесь такий розумний і можу читати німецькою (хоча кожне третє слово в газеті вже ніби розумію).

Трохи вчив чеську. Мені казали що чеською треба казати не “дЯкую”, а “дякУю”. І “Добрий день” вони теж розуміють нормально. Як “до побачення” не вивчив. І навчився розуміти коли в метро кажуть “пані і панове закінчуйте входити і виходити бо двері закриваються”.

Хоча такого ніц не скажу. Я взагалі до них по українськи говорив. Ну і ще трохи англійською.

Вхід – вход.
Вихід – виход
???? – заход  (опа, не вгадали, – туалет)
Хоча я можу плутати, я постійно плутав. Добре що мене попередили аби я не казав “шукати”. Ну і я перепитав що “бувайте”, то не матюк, і казав бувайте, бо так і не вивчив чеською ні слова.

Ах, і треба подивитись мультик про кротика. Тут його дуже люблять. А ще Кафку (Мілана Кундеру не помітив) і  голема (то персонаж який здається теж в Празі жив).

image

Завтра біжу на сьому ранку на “Главні Надраже” (на драже (дорозі) – то вокзал), бо там чекає автобус до Нюрнберга.

Треба виспатись. І відписувати на повідомлення в CouchSurfing. Ах, в життя є два полюсти – нема часу і нудно. І воно коливається десь між ними. В мене зараз нема часу, але я б не сказав що це найгірше.🙂 Вибачайте що пишу мало, і може якийсь день пропущу.

Written by bunyk

Січень 16, 2016 at 01:13

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with

Залишити відповідь

