Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Прага

with one comment

Прем’єра опери Моцарта “Дон Жуан” відбулася 29 жовтня 1787 року в Празі. В театрі Stavovske divadlo, який в відкрили 1783-му. Сьогодні в Празі я почув цікаве запитання: “Чи підозрював Моцарт пишучи цю оперу, що вже в 14 січня 2016-го року, її будемо дивитись ми”. Запитання риторичне, бо Моцарт звісно про те аби я дивився його оперу не міг і мріяти.🙂

image

То не дементор, то Il Commendatore - персонаж "Don Giovanny", як пам`ятник про прем'єру.

Це про закінчення вечора. Ще я побачив празьке метро.

image

Воно звісно не таке гарне як київське, але теж досить зручне і надійне. Тільки дороге. Турнікетів нема, треба купити квиток на 30 хв за 24 коруни, або на 90 хв за 32 коруни (Чеська коруна приблизно дорівнює гривні). Мене не контролювали, і добре, бо я взяв квиток на 30 хв, але довго казав “до побачення” і тому вийшов на потрібній мені станції за 27 хв. Кажуть краще мати правильний квиток, бо проблеми з законом можуть викликати проблеми з візою.

Прага красива.  Фото певне викладу в фейсбуку, бо їх купа, а  WordPress обмежує об’єм файлів в безкоштовному аккаунті, а я хочу ще років 10-20 цей блог писати.🙂

image

Ах, і я не знаю чия майстерня шоколаду чию скопіювала, але здається на логотипі Львів:

image

Я їв. Перше, друге і чай.🙂 Обідів було двоє і то таких, що мені на вечерю нічого крім кефіру не хочеться. Думаю чи то раптом в мене не випадок діареї мандрівника (вибачте за інтимні подробиці, але може комусь колись таке знання знадобиться). Добрі люди поповнили аптечку активованим вугіллям.

Сніданок довелось пропустити, бо автобус спізнився на 3 години. Не на 7:30 а на 10:30, бо на кордоні нас тримали 4 години, а потім ще за Вроцлавом годину перевіряла ще якась польська прикордонна служба. Хоч я так і не зрозумів чому вони чеський кордон перевіряють.

image

В автобусі, як не дивно, виспався, обнімаючи пухову куртку, і обгорнувши її рукав наповнений шарфиком і шапкою навколо шиї.

Written by bunyk

Січень 15, 2016 at 01:43

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with

Одна відповідь

Subscribe to comments with RSS.

  1. Неправильний квиток – не спричиняє ніяких проблем з законом, просто, треба заплатити штраф, якщо зустрінеш контролера. Кілька років тому нам такий профтик обійшовся десь приблизно по 40 євро з людини😦
    Стосовно майстерні шоколаду – то це не копія, а наша франшиза, вона ще й в Кракові є)

    PS А “дементора” ми чомусь зразу ж охрестили Назґулом🙂

    pchupik

    Січень 15, 2016 at 02:10


Залишити відповідь

