Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Ще один серіал про гіків

with 5 comments

Чесно зізнаюсь – я трохи телезалежний. Хоч телевізора не маю. Але широкосмуговий інтернет дає мені: Friends, Scrubs, Big Bang Theory, Suits, How I Met Your Mother, Game of Thrones, Black Books, It Crowd, Futurama, South Park, список довгий і я перелічив лише найкраще. Коротше кажучи наркоман ще той.

І тут додався ще один серіал. Називається “Кремнієва долина”. Про фізиків і сисадмінів мені сподобалось, а тут прямо про девелоперів – вирішив подивитись. Крім того це HBO, а вони показують “Гру престолів”. Серіал правда рівнем гумору трохи не дотягує до теорії великого вибуху або чи It crowd, але зате більш технічний. На екранах наприклад можна побачити Jenkins.

Єдиний технічний прокол – їм зовнішній консультант поламав код. І вони звісно не користуються системою контролю версій і не змогли відкотитись! (Хоча, може він git push -f зробив, але тоді дивно що ні в кого клона репозиторію не завалялось).

Один діалог який мені дуже сподобався, бо життєвий:

– Якщо чесно, то я можливо знайшов ідеальну жінку. Вона за сусіднім стендом, її звати Шартот. Не зовсім мій тип, світле волосся, безглузді рожеві стрічки. Та я здається закохався в неї.
– На що ти повівся, вона гарненька?
– Так, вона приваблива, та майже всі жінки привабливі. Я запав на її розум. Її метод написання джавою – найпрекрасніше що я бачив у житті. Елегантний, місткий. Жінка яка пише такий код не може не збуджувати. Так і хочеться залізти в її передню півкулю і …
– Хахаха
– Що таке?
– Ти ж знаєш що цей код написав я? … Ти ж розумієш що це означає? Тебе сексуально приваблює не вона, а мій код.
– Замовкни, я такої бридоти ще в житті не чув!
– Визнай, ти тащишся від мого коду, ти кодогей!

Зі мною подібне було в університеті, коли дівчина просила допомогти з лабораторною – побудовою діаграми Вороного, а потім виявилось що її лабораторну писав автор модуля діаграми Вороного в бібліотеці Boost.

Ну в тому серіалі багато подібних. Наприклад як оцінюють те гарне що здійснив померлий:

Похорон венчурного капіталіста. Кілька слайдів про померлого. :)

Похорон венчурного капіталіста. Кілька слайдів про померлого.🙂

А деякий гумор ще більш чорний, і ще більш вульгарний.

Written by bunyk

Грудень 5, 2015 at 19:35

Оприлюднено в Всяке

Tagged with

Відповідей: 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. Це дуже класний серіал, нажаль новий сезон виходить тільки весною, і кожного разу треба чекати рік…

    Nemo

    Грудень 5, 2015 at 22:17

  2. Всі кажуть що “теорія великого вибуху” класний,але я не дивлюсь цей серіал через закадровий сміх, який терпіти не можу…)

    Nemo

    Грудень 5, 2015 at 22:21

    • До цього можна звикнути, мені теж спочатку було важко. Воно того варте.

      dmytrish

      Грудень 6, 2015 at 11:41

  3. The Carver поламав не код, а базу даних, він на ходу змінив схему у спробі побудувати індекси. Очевидно, тоді вони були з тих людей, які ще не робить бекапи, тому що пізніше на конференції Річард згадує, що дбає про безпеку та робить бекапи бази по п’ять разів на день (видно, навчився на гіркому досвіді).

    А git push -f це також несмертельно, він тільки втрачає вказівник гілки на коміт, а сам коміт залишається (наприклад, у ref-log). Тільки git gc після такої процедури міг дійсно позбутись коміта назавжди, але, на щастя, мало хто знає про git gc.

    dmytrish

    Грудень 6, 2015 at 11:50

  4. Є ще два серіали на подібну тематику:
    http://kinogo.co/5660-mister-robot-1-sezon.html – цей сподобається всім кому подобається “Бійцівський клуб”, а оскільки мені цей фільм не сподобався, то серіал був так собі.

    http://kinogo.co/4923-ostanovis-i-gori-1-sezon.html – це про розвиток компютерної галузі.

    Nemo

    Грудень 6, 2015 at 11:54


Залишити відповідь

