Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Викладання, DjangoGirls

with 6 comments

Дивно що я народившись в сім’ї випускників педагогічного університету ім. Стефаника (які працюють за професією) не став вчителем. А може й не дивно, бо батьки дуже не радили йти в Стефаника. Хоча я колись і хотів.

Правда в мене в дипломі написано що я можу викладати, і я мав би проходити практику в УФМЛ, але ліцеїстам пощастило, бо мене не попередили, я на неї спізнився і відбувся планами трьох уроків: “границі”, “похідна”, “екстремуми функцій”. Директорка УФМЛ сказала що я молодець, бо теми приблизно відповідають датам в яких я мав ці уроки вести.🙂

З іншого боку я люблю людям щось пояснювати. Особливо якщо це щось цікаве. І я дуже не задоволений освітніми можливостями в Україні. І я намагаюсь якось це поправити через вікіпедію, вікіпідручник (особливо Як вчитись краще?), ну і дещо меншою мірою через цей блог звісно.🙂

І тут мені запропонували стати викладачем, чи то пак, тренером на Django Girls в Хмельницькому. Я звісно трохи переживаю, але таку можливість не міг пропустити. По-третє – це мотивація ще раз розібратись з Django. По-друге – після цього я краще знатиму те про що пишу в “Як вчитись краще?”, хоча це більше про самонавчання ніж викладання. По-перше, жіноча компанія – це приємно, а коли при цьому ще й говорять про програмування – це вдвічі цікавіше.

Крім того вимоги до тренерів передбачають не так експертні знання в Django, як певний рівень навиків спілкування: Coaching Guidelines, Tips and Tricks. Наприклад зоровий контакт, ритм і зрозумілість пояснень і т.п. Тобто якраз те що мені варто тренувати трохи більше, як показує досвід інших подій.

І головна задача – не навчити багато, а показати вектор як взагалі варто вчитись, і чому програмування таке захоплююче. Тому що щоб навчитися програмувати треба не день, а 10 років. Але запалитись цим можна й за день.

Напевне варто ще буде прорекламувати “Пориньте в Python 3” на вікіпідручнику і сказати що він надається з техпідтримкою на сторінках обговорень.

Хех, і самому треба спробувати пройти посібник (pdf-версія) за день. (Хоча, думаю найгірше що там буде – доведеться допомагати ставити Python на Windows).

P.S. Зареєструватись і купити квитки в Хмельницький ще є час до першого грудня.

P.P.S. О, виявляється в Ubuntu для python 3.4 virtualenv за замовчуванням поламаний:

$ python3.4 -m venv myvenv
Error: Command '['/home/bunyk/djangogirls/myvenv/bin/python3.4', '-Im', 'ensurepip', '--upgrade', '--default-pip']' returned non-zero exit status 1

🙂 Проходити посібники для початківців важко. Я собі уявляю як воно початківцям.

І ще раз P.S. Думаю найпростіше буде зразу перейти на Python 3.5. Сьогоднішній Lviv.py #5 надихає дивитись в майбутнє:

sudo add-apt-repository ppa:fkrull/deadsnakes
sudo apt-get update
sudo apt-get install python3.5

http://askubuntu.com/questions/682869/install-python-3-5-on-vivid-using-apt-get

Error: Command '['/home/bunyk/djangogirls/myvenv/bin/python3.5', '-Im', 'ensurepip', '--upgrade', '--default-pip']' returned non-zero exit status 1

Ні, ну чесно, ставити щось – це найгірше!

Written by bunyk

Листопад 28, 2015 at 19:34

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with , ,

Відповідей: 6

Subscribe to comments with RSS.

  1. Буник, у тебе талант до викладання, я це точно знаю!😉

    anastasiia09

    Листопад 28, 2015 at 21:09

    • Хехех, думаю в мене як мінімум перевага в тому що я не знаю Django, доводиться вчити його прямо вже, і на DjangoGirls я може ще пам’ятатиму як я його вивчив.🙂

      bunyk

      Грудень 2, 2015 at 23:51

  2. […] продовжу спроби підготуватись до DjangoGirls так, щоб там ми вчили найпередовіші технології. […]

  3. […] а шо, в мене тепер купа досвіду в викладанні, а попит є. То чому б ні? Першим 10-тьом учасникам – […]

  4. Phyton на Windows ставити набагато легше ніж на Linux, тому що для, того щоб поставити на Linux, потрібно спочатку поставити Linux:)

    harmyder

    Березень 17, 2016 at 19:11

    • Мені здається хтось давно не ставив Windows.🙂 Або не порівнював наскільки це важче порівняно з установкою Linux.

      bunyk

      Березень 17, 2016 at 19:14


Залишити відповідь

