Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Оформленя файлів

leave a comment »

Колись давно, 2010-тому я писав курсову про те як зобразити функцію типу Float -> Float -> Float -> Bool в Blender. Якщо коротко, то є алгоритм крокуючих кубиків, який для об’єму виду f(x, y, z) > 0, приблизно дає його поверхню f(x, y, z) = 0.

Тоді на вікіпідручнику з’явився розділ про те як писати скрипти до Blender. І звісно купа скріншотів.

Відтоді я встиг стати адміністратором вікіпідручника. В адміністратора вікіпідручника – нескладні обов’язки, бо користувачів там мало, сторінок і файлів – теж мало. І так я собі жив, час від часу щось кудись писав і особливо нічим не парився, аж поки після вікіконференції мене не переконали що я зможу принести ще трохи більше користі якщо буду також адміністратором вікіпедії.

Тому що з адмініструванням в нас біда. Адміністратори не встигають виконувати всі обов’язки які мали б виконувати, і за це їх критикують користувачі. А коли все таки встигають – їх ще більше критикують. Ну, як і будь-яку владу. І хоча в адміністраторів вона лише виконавча, проте користувачі чомусь забувають що адміністратори – такі ж самі користувачі як і вони, права рівні у всіх.

І поки йде розгляд моєї кандидатури, треба знайти будь-який компромат на мене. Наприклад що я порушую авторські права, правила граматики, конституцію України, правила дорожнього руху, права гетеросексуалів, правила етикету, чи недочитую до кінця кожну статтю вікіпедії які відкриваю. І взагалі Тому що адміни в нас повинні прагнути до ідеалу, а вказувати їм на їх промахи – робота користувачів. В вікіпідручнику користувачів нема, то й вказувати на промахи нема кому.

Так от, один з промахів – на вікіпідручнику не всі файли правильно оформлені і містять інформацію про ліцензії. На щастя, на вікіконференції я відвідав також семінар про ліцензії Creative Commons, і хоча ще не юрист, але якесь поверхневе поняття маю. Але замість того щоб розібратись локально, вирішив перенести якомога більше файлів з вікіпідручника на вікісховище, там більше можливостей оформлення опису файлу, та й спеціалістів з ліцензування.

Правда деякі файли краще взагалі просто видалити, бо незрозуміло нащо вони потрібні, на сторінках не використовуються. Наприклад ось ці два нижче, не знаю навіть яку функцію зображають. Це точно написано десь в моїй курсовій, тільки от біда не пам’ятаю де вона. Тому просто залишу тут на згадку, а на вікіпідручнику видалю, щоб компромату менше залишилось. 🙂

Optimized_smooth

Optimized_solid

Також нагадаю що все що я публікую на цьому блозі як створене мною, доступно під ліцензією CC-BY-SA, якщо не вказано інше походження.

Written by bunyk

Жовтень 3, 2015 at 03:58

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with

Залишити відповідь

