Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Думати про кожен подих

with 4 comments

Every breath you take, every move you make, I’ll be watching you. (The Police)

Танцювати танго насправді легко, тому що ноги партнерки завжди підуть туди куди ви поведете її тіло. Щоб я зрозумів це мені місяць чи півтора тому навіть запропонували просто міцно обійняти партнерку, підняти її і поносити її по залу. 🙂 Сила є – розуму не треба. “Бачиш, ноги нікуди не дінуться, вони бовтаються під тілом і ти можеш спокійно йти вперед.”

Окрім того що партнерка завжди забирає ноги, є два фактори які дозволяють партнеру не розчавити їй пальці: по-перше, потрібно човгати ковзати ногами по підлозі, а по-друге, потрібно ходити ногами партнерші. Тобто думати куди їй потрібно піти, передавати їй імпульс про те що туди потрібно піти, впевнитись що вона пішла в правильному напрямку на правильну відстань і тоді йти за нею.

Передавання імпульсів – дуже тонка штука, і цьому я вчусь вже два місяці, і напевне ще рік вчитимусь. “Частина мови” танго, яка визначає відстань на яку ходить партнерка називається “скрутка”, і я поки що майже зовсім не вмію “вимовляти” жодного слова яке є цією частиною мови. Хоча партнерші й ведуться, але здається більше через метод “грубої сили” ніж через скрутку. І це напевне не так приємно як при правильному танго. Коли я вчився вести очо, і повів партнерку суто руками а не грудьми і плечима, мені сказали що за таке хочеться дати ляпаса.

Інша вправа яку ми робили для навчання тонким матеріям – вставляли між парою великий фітнес-м’яч. І намагались передавати імпульси через нього. Навіть без рук. 🙂 М’яч заступає ноги, тому партнерка не бачить якою ногою я йду. (До речі, при танцюванні за партнерку, на практиках варто закривати очі. Це вчить сприймати тактильний а не візуальний канал. А ще дозволяє побачити який неточний в тебе вестибулярний апарат і наскільки ти покладаєшся на візуальні дані про горизонт. (Можете самі пересвідчитись, якщо станете на одну ногу і заплющите очі.) При цьому, через м’яч можна передати і сигнал про переміщення ваги на іншу ногу, і кроки вперед, назад та в сторони, і повороти.

Як я вже казав, відстань на яку виноситься нога, задається скруткою. І я ще не зовсім знаю що це. Але, коли ми танцювали через м’яч, я зупинявся виправити стійку, і згадати всі інші речі які варто перевірити аби танцювати краще, то згадав що ще й дихати треба. Вага була перенесена на одну ногу. Я вдихнув – партнерка висунула ногу. Видихнув – зібрала. Вона не знала що я не веду, а тренуюсь дихати. Я сказав про це викладачці, на що вона відповіла “ну так, того я тобі постіно кажу щоб не забував дихати”.

Отакі справи. Танго різне. Можна просто обійняти й носити по залу, а можна просто стояти і дихати. А головне – що це діалог, а не виконання завченого сюжету під музику.

На цьому все. Хоча, може й не все. Здається пора заводити окремий тег для танго. 🙂

Written by bunyk

Липень 18, 2015 at 20:32

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with

Відповідей: 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. Вау. Попри те що ти розпорошуєшся і неправомірно заглиблюєшся у нюанси, назагал дуже здорове і гарне сприйняття танцю. +1

    свиноматка

    Липень 19, 2015 at 10:12

    • Твій коментар про неправомірність – неконституційний. 🙂 Хоча я не впевнений що знаю, що саме ти мав на увазі.

      bunyk

      Липень 19, 2015 at 11:23

  2. А в яку школу танго ти ходиш? якщо не секрет )

    Андрій

    Грудень 11, 2015 at 09:29


Залишити відповідь

