Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

П’яццола – Гори гори життя бурлацькеє

with one comment

Якщо при вас хтось випадково назве одне з прізвищ: [список композиторів аргентинського танго] то оце значить він з нашого клюбу. А якщо замість них називатиме: Гардель (“Por una cabeza”), П’яццола (“Libertango”), Otros Aires або навіть “Мурка” то це не наш чувак, він або не танцює або електронщик або нуевщик. Danbst про музику до аргентинського танго

Ця пісня була в мене в аудіозаписах вконтакті, під назвою “Пласт – Гори-гори життя бурлацькеє…”, але я звідти видалився, стягнувши звісно ввесь плейліст. Потім я переставляв лінукс, перекинув всю колекцію музики на телефон, записався на танго, слухав купу неправильної музики, і раптом слухаючи випадкові пісні з телефону знову на це наткнувся.

І гадаю що це прекрасно (мене чимось зачіпає):


Не знаю що вони там собі в Києві думають, і що будуть думати у Львові але я коли навчусь – спробую під це танцювати. Це одна з моїх цілей на 2016-тий рік. Якщо звісно там compas dos por quatro, бо я ще на слух розрізняти не вмію. 🙂 Мене правда напевне не пустять з таким на мілонгу, але якщо тоді знайдеться згодна і “хетна” партнерка, то можна буде десь і біля пам’ятника Шевченку чи Бандері потанцювати. В Львові місця на це достатньо.

На SoundCloud я чомусь не можу зареєструватись, довелось скласти відео з картинки і mp3 для YouTube. Робиться це так:

ffmpeg -loop 1 -r 2 -i if_station.jpg -i Пласт\ -\ Гори-гори\ життя\ бурлацькеє....mp3 -acodec copy -shortest -vcodec libx264 -preset medium -tune stillimage -crf 18 -pix_fmt yuv420p res.mkv
Written by bunyk

Червень 8, 2015 at 00:29

Оприлюднено в Всяке, Передруки

Tagged with , ,

Одна відповідь

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] під Карлоса Гарделя, значить або нуевщик, або ще щось, але не наш чувак. […]


Залишити відповідь

