Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Інші радісні пригоди у Львові

leave a comment »

Останній тиждень моє життя настільки веселе і цікаве, що аж хочеться хоч трошки рутини. 🙂 Німецька, танго, LvivPy, візит гості з Києва, екскурсії по Львову і велосипед.

Мій моральний авторитет Бертран Рассел в книжці “Conquest of happiness” пише що для того щоб мати щасливе життя треба вміти залишатись задоволеним і нудьгою. Тому що життя не може бути все від початку до кінця захоплюючим. І я це вже відчуваю. Хочеться перепочити, щоб коли знову прийде смуга пригод, була якась рутина для контрасту. Ну і час випрати одяг, посушити його та поскладати, дочитати книжки і доробити домашні з німецької та в кінці-кінців – ще попрацювати над собою.

Про LvivPy я розповім окремо, коли відео з’явиться.

А от позавчора і трохи сьогодні після роботи проводив екскурсію по Львову подрузі з Києва. (Я на день Львова відвідував Київ, а вона на день Києва – Львів). Ну не таку аж екскурсію як от я для Франківська готував. Ми просто волочились випадковими вулицями, роздивлялись торти в вітринах, дівчат на тротуарах, говорили про визначники матриць, металургію, плазмідну ДНК і антибіотики, сон і ефективність, ноотропи і купу всього іншого.

Прийшло літо й сонце, дівчата починають вдягати все коротші речі і показувати які в них ноги і всі інші частини тіла. Важко не провести поглядом. І виявляється обговорювати з дівчиною дівчат – навіть цікавіше ніж з хлопцем. 🙂 Особливо, з такою яка може сказати “Та що ти на них дивишся? Йди познайомся.”. І ти навіть щось пробуєш, але часу й особливого бажання нема, виглядають вони нічого, а от чи з ними цікаво – невідомо, краще далі продовжувати екскурсію.

І серед інших дівчат, в неділю я побачив дівчину на Dahon-i. То модель велосипеда подібна на мій. Щоправда був пішки і не зміг наздогнати. 🙂 Потім шукав її в інтернеті – виявилось що то напевне була міс всесвіт 2011, Олеся Стефанко. Ех, треба було швидше бігти, коли б я ще міс всесвіт зустрів? Вона правда не настільки гарна як моє останнє кохання (на мій суб’єктивний погляд), але з іншого боку, може й менше вредна? Ну, я про це вже не дізнаюсь, але у Львові ще тисячі інших, напевне навіть кращих.

А ще до відпустки я зустрів Катерину, яка розповідала мені про теорію графів, Critical Path Method, жалілась що їх на кібернетиці (правда економічній) вчать мало мов програмування, і про всякі різні життєві теми. Дотепер не можу перестати про неї думати, але в неї сесія і часу нема. 😦 Або в мене часу нема. 🙂

Written by bunyk

Червень 2, 2015 at 01:16

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with ,

Залишити відповідь

