Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Не Rammstein-ом єдиним

with 15 comments

Хочеться кілька слів сказати про німецьку (німецькомовну) музику. Коли люди чують що вона мені подобається, вони зразу питають за Rammstein. Звісно, Rammstein теж. Тексти в них зі змістом, музика енергійна, група випробувана часом. Чого ще бажати?

Якось в “Пузатій Хаті” говорив з якимось німцем, то той казав що за кордоном Rammstein навіть більш відомий ніж на батьківщині. Я трохи здивувався, і запитав що тоді німці слухають. Мені сказали що Bushido. Я запитав “Що це? Якийсь хіп-хоп?”. Мені сказали що то не хіп-хоп а шайзе. Я згадав що колись теж чув про дуже популярну німецьку групу “Tokio Hotel”. Спитав за них, мені підтвердили що то теж шайзе. 🙂 Воно то так, але хлопцям треба віддати належне, вони почали виступати в 12 років. 🙂

Але по-перше, найвідоміша німецька група – це напевне Scorpions, хоча не всі в курсі що то німці. А по-друге, якщо вас цікавить важка музика, то є цілий жанр NDH (Neue Deutsche Härte, нова німецька важкість), куди входить той же Rammstein. Але крім нього й Oomph, Die Apokalyphishen Reiter, Megaherz, Eisbrecher, Unheilig, ASP, Lacrimosa (це вже трохи готика, але я все одно особливо в жанрах не розбираюсь, тому хай буде), Letze Instanz, Samsas Traum, Silber, Subway to Sally, Van Canto (співають англійською, але німці, і мають наприклад “Neuer Wind” німецькою) та багато інших. Я своїх улюблених перелічив.

Є рок з гумором – JBO, Knorkator. Зі специфічним німецьким гумором.

Є фолк-метал In Extremo (метал з волинкою), Morgenstern (подібно), Saltatio Mortis…

Але окрім того є наприклад щось на зразок бароккової музики Die Streuner, Cuirina, Coppelius, Ougenweide

KRAFTWERK im Kiew 02

Є електронна музика – Kraftwerk (Sie ist ein Model und sie sieht gut aus – це Kraftwerk написали, а не Rammstein). Є щось середнє між електронною і хіп-хопом, хоча скоріше електронна – Werde:Erdball.

Є хіп-хоп. Die Fantastischen Vier, Tic tac toe, Falco.

Є наприклад поп – Nena (відома за 99 Luftballons, або Irgendwie, Irgendwo, Irgendwann (гарно звучить в кавері Кому Вниз)), 2-Raum Wohnung, Ich und Ich, Oktoberklub (соціалістичний-бардово-хоровий поп), Kraftklub.

І легше ніж повітря – шансон. Послухайте Annett Louisan. Наприклад пісня про кішку. Власне заради неї я цю публікацію написав. Щоб ви бачили що німецькою є щось зовсім протилежне до Rammstein. І цілий спектр найрізноманітнішої музики між ними.

Ах, я цілком впевнений що я пропустив ще щось гарне німецькою мовою, тому якщо знаєте що – підказуйте.

Written by bunyk

Травень 16, 2015 at 10:26

Оприлюднено в Всяке

Tagged with ,

Відповідей: 15

Subscribe to comments with RSS.

  1. Мені завжди подобалися Band ohne Namen, особливо німецькі версії пісень, де лише приспів англійський. Ніяк не можу знайти таку версію пісні Nobody. 😦

    halcja

    Травень 16, 2015 at 15:24

  2. Рамштайну ще копати і копати до Kreator, Destruction, Sodom, Rumble Militia. Це thrash metal. Ще є трохи легші Onkel Tom Angelreaper, Desperados. Живі класики Accept та U.D.O. В тому ж індастрілі Stalhammer набагато крутіші за Рамштайн, хоча вони австріяки.
    Ну ще ж Boney M же є, Чингізхан той же. Так от 🙂

    Oleksandr Golovatyi

    Травень 16, 2015 at 18:01

    • Я трохи нечітко описав критерії свого огляду. Щойно уточнив що музика для тих хто вивчає німецьку, і хоче створити мовне середовище. 🙂

      Тому більшість з того що ви описали – трохи не в тему, але за Stahlhammer und Tom Angelreaper – vielen Dank!

      bunyk

      Травень 16, 2015 at 23:12

  3. Є дуже якісного багато німецького року, але співають здебільшого англійською. Із класиків я би згадав Helloween

    Кармелюк Великий

    Травень 17, 2015 at 11:17

    • А ще Accept, Haggard, Xandria, Avantasia, Gamma ray, Guano Apes, Grave digger, Powerwolf і купа інших. Таки багато.

      bunyk

      Травень 17, 2015 at 12:42

  4. Мені подобаються Wise Guys (а капела німецькою). Наприклад https://www.youtube.com/watch?v=giPIrR_gvr4 Ось ця пісенька подобається зараз: https://www.youtube.com/watch?v=C9HL-2IhZKg Це marv & philipp dittberner. Ще багато ось цю слухаю Dschinghis Khan – Komm doch heim: https://www.youtube.com/watch?v=c1Qe9Eec474 Ось ця від SDP прикольна https://www.youtube.com/watch?v=VP5B1UmgHfc Ось цю пісню Andrea Berg часто слухаю, вона там взагалі культова, кажуть. Співачка, а не пісня. В Auletta є прикольні пісні. Подобаються Frei.Wild , хоча вони дуже агресивні https://www.youtube.com/watch?v=nYoB9TuTdJw Під настрій Dota und Die Stadtpiraten : https://www.youtube.com/watch?v=BMbeq7KBH9Q Іноді Ina Müller https://www.youtube.com/watch?v=6jd6GNu7C1s Ще Sportfreunde Stiller https://www.youtube.com/watch?v=C4uXGzFZjqw Ось ця пісня https://www.youtube.com/watch?v=a1bqhdVv_CA від Udo Lindenberg Feat. Clueso прикольна.

    Sergy

    Травень 17, 2015 at 20:44

  5. Я ще колись трохи чув краєм вуха KMFDM (“Kill Motherfucking Depeche Mode”) – у них м’ясиста, потужна елетроніка.

    dmytrish

    Травень 18, 2015 at 00:55

  6. Є прикольний панк-рок у німців: Die Arzte: https://www.youtube.com/watch?v=kRrP-bZvD2s
    У них, наскільки я знаю, часто тексти кльові (хоча я сам не знаю німецької, але друг, що вчиться зараз в Австрії їх дуже за це любить 🙂 ).

    А в металі взагалі безліч німецьких гуртів що співають англійською. Blind Guardian, Helloween, Gamma Ray, Kreator, Haggard і взагалі суттєва частина відомого power’у та thrash’у.

    Sergii Gulenok (@ashenwolf)

    Травень 18, 2015 at 10:09

  7. […] не Рамштайном єдиним закінчується німецька культура. В пісні ансамблю […]

  8. […] це варто розповісти окремо. Бо, як співає моя улюблена Анет Луїзан: “scheiße, bin ich verliebt”. 🙂 І навіть тег пора завести для […]


Залишити відповідь

