Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Отаке.

with 5 comments

Боже, дай мені спокою щоб приймати речі що я не можу змінити такими як вони є, мужності змінювати речі що я можу змінити, і мудрості щоб їх розрізняти.

unnamed-91

За сьогодні прочитав “Бойню номер п’ять” Курта Воннеґута. Книжка за рівнем чорного гумору може зрівнятись з “Пасткою-22” Джозефа Хеллера, а за рівнем натуралістичності опису війни – з “На західному фронті без змін” Ремарка.

В ній багато чого відбувається, і головні герої ніби й діють, але разом з тим не діють, бо не мають свободи волі і все з ними трапляється просто тому що трапляється. Часом вони гинуть. Отаке.

Дуже рекомендується для прочитання.

Written by bunyk

Січень 6, 2015 at 23:31

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with ,

Відповідей: 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. Нещодавно закінчила читати її. Ті сам думки. Так само хотіла назвати запис у блозі. Буде згодом. Те “отаке” таке влучне.

    ksenyak

    Лютий 2, 2015 at 17:17

    • Що цікаво, публікація про це спочатку була втричі довшою, але потім я помітив що мене заносить кудись надто далеко і кінця не видно. Подумав що я не Воннеґут і не варто писати багато, а то люди читати не захочуть 🙂

      Якщо будете писати відгук – опублікуйте будь-ласка правильний переклад молитви, а то я книжку читав на різдво в селі, і там її і залишив, довелось перекладати з англійської.

      P.S. Отаке – то таке слово що будь-де буде влучне.

      bunyk

      Лютий 2, 2015 at 18:42

  2. […] Боже, дай мені спокою щоб приймати речі що я не можу змінити такими як вони є, мужності змінювати речі що я можу змінити, і мудрості щоб їх розрізняти. “Бойня номер п’ять“ […]

  3. Одна з улюблених книжок. І взагалі дуже раджу Воннегута.

    Alex Vedernikov

    Травень 13, 2015 at 10:16


Залишити відповідь

