Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Як я отримав швейцарський “диплом”

with 16 comments

З відзнакою. Ось як він виглядає. Власне це не зовсім диплом, бо просто показує що я всього лиш завершив курс який тривав сім тижнів, і не підтверджує того факту що завдання робив я. І не зовсім швейцарський, бо Cousera – американська компанія.

Але важливо те, що я пройшов курс функціонального програмування на Scala, який:

  • Базується на SICP.
  • Мову Scala викладає творець мови Scala. І він не тільки багато знає, він ще й вміє це доступно пояснити.
  • Мартін Одерськи – викладач Фередальної політехнічної школи Лузани – одному з двох політехнічних університетів Швейцарії. В іншому, Федеральній вищій технічній школі в Цюріху він в 89-тому отримав PhD, під керівництвом не аби кого, а Ніклауса Вірта. Який створив мову Паскаль – найвідомішу широкому загалу.
  • Задачі настільки добре покриті автоматичними тестами, що можна суто завдяки їм знайти в себе помилку, навіть не звертаючись до форумів. Форуми теж чудові, я двічі застрявав і двічі підказка знаходилась саме на форумі. (Що не означає що вам там викладуть готове рішення).

Ну і найголовніше – що я таки хоч один пройшов. Бо до того записувався на NLP, логіку, криптографію, гейміфікацію, і так і не набрав на жодному з них більше 5%. На цьому ж – 97.5%. Треба було показати собі що це простіше ніж здається, головне кілька місяців зберігати мотивацію, чи просто раз на тиждень застосовувати силу волі і садити себе за комп’ютер.

Крім того, я збираюсь колись написати книжку про те як бути кращим студентом, в тому числі і як використовувати наявні можливості MOOC, а це буде якось дивно, коли поганий студент пише про те як бути гарним. Тому мушу потрохи виправляти ситуацію.

Третя мотивація – я хочу записатись на курс FRP. Що таке FRP – дивіться “Александр Соловьев — Functional Reactive Programming & ClojureScript “. Надихаюча доповідь яку можна розтягувати на цитати.

Як виявилось для успіху потрібно було робити те, що я майже від 8-го класу ніколи не робив – домашні завдання. І здавати їх вчасно, бо за кожну добу спізнення знімають 20% балів. Через це я набрав не 100%. Звідси висновок – не варто здавати лаби в останній момент, бо може ще якась помилка вилізе.

Фото з лекції

Фото з лекції

Коли в університеті я дивився на викладача який звичайною крейдою пише по звичайній дошці і записував це все в цифровий файл, то в цьому випадку я дивився на цифрового викладача, який пише електронним пером по слайдах (набагато зручніше ніж MIT OCW, де вони просто живу лекцію з крейдою знімають на відео, хоча й зробити напевне набагато дорожче), і при цьому записував все звичайною ручкою в звичайний зошит. Хоча, потім оцифрував цей конспект, так як паперові постійно губляться, і зручніше шукати щось в Google ніж в шафі.

Коротше кажучи моя подяка професору Одерськи:

Great introductory course on functional programming, great tasks, and great lectures. Will also inroll into your reactive programming couse. Keep going!

Written by bunyk

Грудень 6, 2014 at 14:49

Оприлюднено в Кодерство, Нещоденник

Tagged with ,

Відповідей: 16

Subscribe to comments with RSS.

  1. > For-expressions це аналог list comprehension в Python чи Haskell.

    — це насправді аналог do-нотації в Хаскелі, а list comprehension — це лише випадок, коли do-нотація застосовується до монади List (і то для list comprehension є свій спеціальний синтаксис).

    А взагалі прекрасна ідея писати нотатки в Вікіпідручник, це настільки просто збагачувати Вікіпедію? 🙂

    dmytrish

    Грудень 6, 2014 at 19:15

  2. O, EPFL, мені довелося в ньому навіть бувати так зо два тижні:) Я, до речі, теж маю надію дойти нарешті хоча б один курс на Coursera до кінця – залишилося ще трохи. Проходжу по Machine Learning, цікавий курс

    DixonD

    Грудень 6, 2014 at 23:30

    • Ну для мене виявилось найважчим здати першу лабораторну, а далі вже пішло по інерції “Я вже витратив на це купу часу, варто закінчити”. Так що бажаю і тобі успіху.

      Теж мрію колись навколо Женевського озера помандрувати. Там десь і CERN недалеко має бути. Правда треба буде щось придумати зі Шенгенською візою, і з тим що Швейцарія не входить в шенген. А дорого там?

      bunyk

      Грудень 7, 2014 at 00:02

      • Ну відносно дорого. А Швейцарія взагалі-то входить у Шенгенську зону.

        DixonD

        Грудень 7, 2014 at 00:06

        • А, значить мене дезінформували. Вона просто позаблокова, не член ЄС і НАТО, але шенгенську угоду підтримує. Треба читати вікіпедію а не слухати всіх підряд. 🙂

          bunyk

          Грудень 7, 2014 at 00:07

  3. Раджу mit.ocw

    harmyder

    Грудень 7, 2014 at 12:37

    • Там нема Скали, там Пайтон, і його я дивився ще на другому курсі. (Правда задачки не робив і сертифікати не отримував).

      bunyk

      Грудень 7, 2014 at 13:26

  4. […] Вивчення Scala. […]

  5. Я теж почав цей курс, але потім стало нудно, бо багато по scala, яка не дуже мені цікава зараз.
    Крім того я прочитав SICP і там на scheme (зараз вона rocket) більш розширено.

    kv (@vitalik_komenda)

    Лютий 7, 2015 at 17:33


Залишити відповідь

