Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Комп’ютери дістали!

with 7 comments

В цій публікації нічого корисного, одне ниття. Треба собі нагадувати, що сидіти перед монітором це не те саме що сидіти в холодному окопі, і віддати ще трохи грошей тим хто купує всілякі там флісові футболки та інші корисні речі.

Якогось біса комп’ютери постійно не працюють. А коли зробиш так аби працювало – тобі дадуть нову проблему з Jira, і ти далі думатимеш: “Що там не працює?”. Ти ж програміст, коли все запрацює, в тебе не буде роботи.

Погано, коли ти навіть не уявляєш як воно має виглядати, коли працює правильно. Його написав невідомо хто, воно робить невідомо що, і невідомо як – і ти думаєш “чи шукати відповіді на оці всі питання, чи є легший спосіб просто швидко його відремонтувати?”. Думаєш що якщо почитаєш код, то зрозумієш нащо його написали… Та де там, через 5-10 годин читання коду, він так набридає що хочеться видаляти видаляти видаляти. Інколи щастить, і можна видалити відсотків 20-10, а іноді може виявитись що видалив забагато і щось поламалось. Доводиться викидати роботу за кілька днів і починати спочатку…

Ще гірше, коли щоб перевірити аби щось працює, треба налаштувати якусь фігню, наприклад CUCM, яку ти до того ніколи в житті не бачив, не знаєш чи вона буде працювати на віртуальній машині, не знаєш що їй треба включити DHCP аби працювала, і багато чого іншого не знаєш. А тебе питають: “Скільки тобі треба часу аби це зробити?”. Та я взагалі ще не знаю чи я це зможу, і чи це можливо взагалі!

Я девелопер, і я не хочу ставити чужий складний софт і читати чужий код. Я хочу писати код. Багато прекрасного свого коду!

Хоча, мені полегшало коли дізнався що навіть Лінус не любить ставити Дебіан, він любить писати ядро. Бо ставити Дебіан важко, довго і нудно, і відволікає від отримання насолоди від принад життя (написання коду для ядра 🙂 ).

P.S. Вгадайте що я робив після цієї публікації? Витратив 5$ на Digital Ocean, створив там дроплет і почав вчитись створювати контейнери докера.

Written by bunyk

Листопад 14, 2014 at 23:42

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with ,

Відповідей: 7

Subscribe to comments with RSS.

  1. Чувак, радій. У твоїй роботі хоч результат відчувається. А у медійників – це, як влучно висловилася моя колега, ніби в’язання віників у колонії – позмінно і безсенсовно, бо завтра все рівно треба буде в’язати нові, такі самі.

    Дмитро Прокопчук

    Листопад 15, 2014 at 11:51

    • Та в 90% випадків я радію. Але іноді дістає.

      Деколи після місяця роботи по 8-10 годин в день результат все одно не знаєш чи буде чи ні. Так ніби й головою працюєш, але задача пробити стіну. От голова й болить.

      Зате коли таки вийде, о тоді так, тоді кілька годин такого піднесення яке ні з чим іншим в житті не рівняється. Тоді хочеться співати

      Правда потім дають наступну задачу і далі починаєш зосереджуватись на проблемі.

      bunyk

      Листопад 15, 2014 at 13:13

  2. А може є зміст зробити якусь класну програму, написати якийсь свій мегакрутий код і потім то продали за чималенькі гроші? Я звісно не програмер, але чомусь така думка прийшла в голову, що гарний програмер (як справжній творець-митець) неодмінно має придумувати щось своє 🙂

    Пан П

    Листопад 24, 2014 at 17:50

    • ТА я постійно вдома пишу щось своє. Тільки от ще нічого такого що можна продати за чималенькі гроші не написав. Хоча, може й справді пора. 🙂

      bunyk

      Листопад 24, 2014 at 21:50

      • Так, головне то ідея, якщо вона хороша, то можна й повторити славу якогось там Марка Цукерберга чи Білла Гейтса (до речі мені як непрограмеру незбагненно, чому велика кількість програмерів дуже не любить цього американскього дядька ))) А так у мене теж є кілька цікавих ідей. Навіть не зовсім у мене, а от в цього хлопця http://pavlofox.net/ideya-on-lajn-biznesu/ але не він не я не програмер.

        А ось друга схожа ідея вже мені прийшла в голову, то створити біржу україномовної інтернет реклами як аналог москальского GoGetLinks. Що цікаво, я вже три роки працюю і цій біржі як вебмайстер і там чимало рекламодавців з України, багато з Києва, Дніпропетровська, і зі Львова трапляються, але щоб купити рекламу у мене, теж хлопця зі Львова їм треба міняти гривні на рублі, заводити гроші в ту російську біржу, купляти там через неї рекламу на моєму сайті, і я потім знову назад виводжу ці рублі та міняю їх на гривні. Моя ж ідея була, щоб оминути то все, щоб українські рекламодавці та оптимізатори могли працювати напряму без посередництва москалів (особливо актуально у світлі останніх подій). От якось так, але звісно то не проста справа зробити таку біржу (тягне на цілий стартап) і невідомо чи воно встрелить ще. Але якщо вас зацікавила та ідея, радо розповім більше 🙂

        Пан П

        Листопад 24, 2014 at 22:50

  3. “Інколи щастить, і можна видалити відсотків 20-10, а іноді може виявитись що видалив забагато і щось поламалось. Доводиться викидати роботу за кілька днів і починати спочатку…” на повірю що ви не юзаєте SVN чи GIT.

    ” тобі дадуть нову проблему з Jira” – в нашій компанії чомусь бояться новизни, тому таски дають поштою, і дуже часто це мало схоже на конкретний таск, а буває просто усно скажуть. Пройде час може бути що потім скажуть що такого не просили робити….так що в тебе не все так погано.

    А про kanban чи якось розумніше контролювати стан задачі ніхто не додумається. Знову на допомогу приходить пошта, інколи складуть трекінг в екселі, краще за пошту – але це рівень 2000 , ніяк не 2015….

    Nemo

    Лютий 16, 2015 at 20:43

    • Ну якщо ти кілька днів видаляв код, не комітився, а потім виявив що все поламалось, то git дозволяє витерти роботу за кілька днів. 😀 Щось таке я мав на увазі, хоча звісно й перебільшив трохи.

      bunyk

      Лютий 18, 2015 at 00:49


Залишити відповідь

