Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Нащо Ти Є!?

with 9 comments

Кожен ранок ти встаєш і йдеш до школи,
По барабану вчителі, в тебе свої приколи.
Друзі пиво рок-н-рол, не хочеться додому,
в тебе є своє життя, батьки не шарять в ньому.

Приспів:
Проживи як хочеш ти,
кожен день свого життя,
НАЩО ТИ Є!?!!!


Виявляється вже більше ніж десять років я чув слова цієї пісні неправильно. Вона то, виявляється, насправді, про любов:

Робиш світ собі сама, сама живеш у ньому,
я дуже вдячний, що мені є місце в світі твому
.

Хоча мені, те що причулось, подобається більше. А про любов є веселіші пісні:

А ТИ НАЩО Є? Напиши будь-ласка в коментарях.

Якщо важко зразу дати відповідь, то тут я пояснюю що є два варіанти – зробити дітей, або зробити щось інше. Danbst, наприклад, шукає ефективного методу навчання нейромережі і ефективної мови опису знань (Чувак, давай я тебе трохи поменеджу: “Який прогрес? Коли будуть якісь нові естімейти?” ;)).

Я в свою чергу, теж шукаю способів ефективного навчання своєї нейронної мережі, хоча, вважаю українська мова з цим теж може справитись (хоча, звісно, їй потрібна еволюція та реформи). Критерій успіху трохи менш амбітний – домінування українського інформаційного простору в Україні, і мотивування росіян вивчати українську щоб скористатись нашими культурними здобутками (вікіпедію підчитати наприклад).

Якщо буде цікаво, і ви напишете приклади сенсу життя в коментарях, я може напишу тест який допомагає визначити чи така мета – справді сенс життя.

Written by bunyk

Вересень 25, 2014 at 00:57

Відповідей: 9

Subscribe to comments with RSS.

  1. По твоєму прикріпленому відео я не чую слів “нащо ти є”, звідки інфа, що пісня звучить саме так?

    Женя

    Вересень 25, 2014 at 07:26

    • Інфа з моїх глухих вух. 😀

      Але ти не відповів на запитання. 😉

      bunyk

      Вересень 25, 2014 at 09:58

  2. > “Який прогрес? Коли будуть якісь нові естімейти?”
    наразі також працюю над “шукаю способів ефективного навчання своєї\чужої нейронної мережі”, конкретно в плані математичного навчання. Скачав багато тисяч сторінок наукових праць на цю тему, опрацьовую, занотовую цікаве. Потім планую плавно перейти на педагогіку та дидактику, потім створення математичної онтології. Поставити експеримент і показати, що такий спосіб навчання (через онтологію) дієвіший та продуктивніший за вузи. Нормальний план?

    danbst

    Вересень 25, 2014 at 10:50

    • Нормальний. А можеш в кількох словах описати які в сучасному світі успіхи в педагогіці й дидактиці? І що дидактика взагалі таке?

      bunyk

      Жовтень 10, 2014 at 23:36

  3. Я перебрав багато варіантів відповіді на питання сенсу людського існування, поки не прийшов до очевидної відповіді, яка була стільки років просто на поверхні, тепер мені дивно, що я це збагнув так пізно, у віці 22 років, тобто, 5 років назад.

    26. І ввесь людський рід Він з одного створив, щоб замешкати всю поверхню землі, і призначив окреслені доби й границі замешкання їх,
    27. щоб Бога шукали вони, чи Його не відчують і не знайдуть, хоч Він недалеко від кожного з нас.
    (Дії Апостолів 17:26,27)

    Тобто, найперша причина, чому я є і нащо я є – це Божа любов. Бо Бог є любов, і ми створені з любові і для любові.
    Суть в тому, щоб шукати Бога, знайшовши, пізнати Його, пізнавати Його кожен день ще краще і ще більше, щодня слухати Бога і пізнавати Його волю щодо кожної конкретної ситуації в житті.
    Бо люди вже замешкали всю поверхню землі, і нема вже необжитих територій. Залишається досліджувати духовний світ і намагатися жити згідно з Божею волею, наскільки це вдається, наскільки є спроможність і поширювати Божу любов у світі, намагаючись ставати кращою людиною і намагаючись ставати більш добрим до інших людей.

    patlatus

    Вересень 29, 2014 at 14:02

    • Любити інших людей – добре. Головне аби це проявлялось практично і не шкодило. 🙂

      bunyk

      Жовтень 10, 2014 at 23:28

  4. Я вважаю, що я не зобов’язаний мати чи шукати сенс життя. Я не думаю, що в нього є сенс. Можливо, саме це питання виникає як наслідок недосконалості будови нашого мислення, нашого мозку.
    Так чи інакше, але смерть дуже близька. І короткочасним завданням мені здається забезпечити себе хоча б кількома тисячами років життя, щоб просто роздивитися навколо себе, спробувати кілька шляхів, задуматися над тим де я опинився і що його робити далі. Напевно, для того щоб забезпечити собі ще кілька тисяч років, потрібно вивчати біологію та робототехніку чи просувати ідею НТР в маси. Я цього не роблю. Мені складно повірити що смерть така близька, і я вже прожив, можливо, половину відпущеного мені часу. Далі я вже не буду рости, лише старішати.

    Sergy

    Вересень 29, 2014 at 18:35

  5. […] питання з минулої публікації, мало хто дав відповідь, що, напевне, не дивно, бо […]


Залишити відповідь

