Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Буде тільки гірше

with 22 comments

До речі, щодо сподівань мирних громадян, мовляв: “от повернуться хлопці з війни – наведуть лад в країні”.

Люди! І не мрійте. В першу чергу чекайте натовпи псевдоветеранів, які п’ють і брешуть не менше за нинішніх псевдомайданівців. Чекайте справжні угрупування колишніх солдат, які на війні займалися переважно мародерством та грабунком, а після війни будуть віджимати та кришувати бізнес, як це робить нинішня “самооборона”.

Загалом, вас чекає та ж біда, що й після Майдану, але масштабніша та небезпечніша.

І, як завжди, крім вас ладу у вашому домі ніхто не наведе. Такі справи. Дмитро Резніченко

А ще холодна зима близько.

Але це не причина впадати в паніку. Сто років тому УСС боролись проти російської армії на горі Маківці (~ 23.5 ° сх. д.) (далі на захід тільки Закарпаття):

В наш час бандерівці Маріуполя (~38° cх. д.) готують до оборони своє місто. Імперія відсунулась на схід майже на 15 градусів. Або один часовий пояс.

В наш час колишній вікі-адміністратор Yakiv Gluck, видаляє девіз про те що в українській версії вікіпедії немає сенсу, який на його сторінці п’ять років провисів. І найкраща в українській вікіпедії команда біологів (Progenes, Shao, Заморока, Zlir’a) знову напевне почне біологічний конкурс. В коментарях деякі рашисти висловлюють думку що українцям наука ні до чого, але собакам треба гавкати, а каравану йти.

І колись через 5-10 років в Україні нарешті будуть біотехнології і ГМО, і матимемо 100 центнерів зерна з гектара, енергоефективні будинки, і нові заводи, замість відсталих старих через які наша країна так боялась євроінтеграції. І маленька армія, яка вчиться воювати, а не недорозкрадені залишки червоної армії. Але це буде не цього року, і не наступного. І для цього доведеться багато працювати і багато допомагати одне одному.

Advertisements

Written by bunyk

Вересень 2, 2014 at 23:04

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with ,

Відповідей: 22

Subscribe to comments with RSS.

  1. Не погоджусь тільки із великим оптимізмом, вкладеним у фразу “нарешті будуть біотехнології і ГМО”. Ніби то це головна мета (чи принаймні запорука) нашого щасливого майбуття. До Вашого відома:

    а) ГМО в Україні нема тільки законодавчо, реально – вже давно під 90% по сої та кукурудзі;
    б) більшість сортів ГМО сортів призначені НЕ для збільшення врожайності, а для спрощення догляду і обробітку (біля 20% – для стійкості від певного виду шкідників, більше70% – для стійкості проти конкретного ГЕРБІЦИДУ (найчастіше – гліфосату/раундапу);
    в) і без застосування ГМО урожайність зернових в Україні у багатьох господарствах 75-80ц/га, а на дослідних ділянках “сорти селекції ІФРГ НАН України Смуглянка, Золотоколоса та Фаворитка стабільно з року в рік формують рекордні урожаї зерна в 115–124 ц/га.” (це ще 2009р.)

    Розвиток біотехнології очевидно потрібен. Але думка прихильників ГМО, що це – панацея для продовольчої безпеки, м’яко кажучи, необґрунтована (принаймні для теренів України).

    Микола

    Вересень 3, 2014 at 09:59

    • Біотехнології не головна запорука щастя. Я просто люблю їх згадувати бо вони останні роки мають великі успіхи. За кілька десятків доларів можна замовити собі секвенування ДНК, і навіть передбачити які генетичні проблеми можуть виникнути в нащадків.

      Головна запорука успішного і щасливого майбутнього – це повна перевага в інформаційному просторі, і таке поширення вікіпедії і інших джерел знань, що писати на мінеральній воді “БЕЗ ГМО” не буде сенсу, і коли іноземці будуть вчити українську аби читати нашу вікіпедію, книжки та блоги.

      bunyk

      Вересень 6, 2014 at 02:21

  2. Я не знаю нічого за гектари і заводи, але мені треба, щоб відмінили податки, а українці починали займатися підприємництвом і багатіли. Бо я вчу дітей підприємців, а не трактористів і інженерів. Тривожно слухати розмови вдома в учнів про те, що з економікою буде біда (іще гірша, ніж вже є), і куди планують вивозити малих. Але сподіваюся, що цього року й наступного, і через 5-10 років матиму кого вчити. А ще я з нетерпінням чекаю, коли мої учні будуть трохи старші й можна буде їм задавати на домашнє перекладати статті з тої ж вікі або TED-конференції.

    halcja

    Вересень 3, 2014 at 10:21

    • А що ви таке вчите що потрібно лише дітям підприємців а не трактористів та інженерів? 😉

      Зменшення податків – так, теж те що потрібно зробити, і може зробити держава. Підприємці з технологіями підтягнуться.

      bunyk

      Вересень 6, 2014 at 02:23

      • суть не в тому, що іншим дітям не потрібна англійська. в мене були учні з сімей різного достатку. факт – підприємці мають більше грошей, щоб платити репетиторам. і я зацікавлена в учнях, які ходять регулярно, а не викручуються (ой, захворіла, ой, домашнього не задали) бо їх це обтяжує фінансово.
        а що таке держава? держава має бути для людей (підприємців в тому числі), а не навпаки. наразі саме держава і відстає, і ще всіх стримує.

        halcja

        Вересень 6, 2014 at 07:56

        • Про «дітей підприємців» існує й протилежна думка: після того, як батьки вклалися в їхню освіту, вони не вчаться, а тупо чекають «купленого» диплома, щось роблять тільки для галочки, а то й узагалі купують роботи в більш підприємливих студентів. Не кажу, що всі вони такі (безперечно, серед них можуть бути й самородки, хоча не думаю, що набагато більше, ніж серед дітей трактористів). Звичайно, успадкувавши батьківський бізнес і живучи на прибутки з нього, вони можуть не перейматись якістю фактично отриманих знань, але як спеціалісти, ІМНО, вони всередньому програють перед тими, хто вчився на бюджеті й пройшов більш суворий відбір.

          pythonfrompalm

          Вересень 7, 2014 at 11:45

          • такі діти, про яких ви пишете, до репетиторів, мабуть, не ходять (або ходять по “зв’язки”, таких репетиторів лише невеликий процент, тому не розглядаю таке як закономірність).
            проблема в тому, що є конкретна ціна за заняття, яка для декого може бути зависокою. якщо встановити менше, доведеться брати більше уроків. але займатися індивідуально з одною дитиною – це виснажливо, тому як результат не вдається навчити так, як треба. халтурити заради тих кількох самородків трактористів – це не серйозно і неповага до себе як спеціаліста.
            а бюджетна освіта це зовсім інша тема. ви знаєте, що зараз в тренді самоосвіта, бо навчальні заклади зі своїми програмами не встигають за всім, що відбувається у світі? і це я маю на увазі закордонні внз, бо наша українська освіта ще після радянського союзу не отямилася.

            halcja

            Вересень 7, 2014 at 15:01

            • Не факт, що не ходять — батьки ж не бажають, щоб їхня дитина росла повним неуком. Можливо навіть, щось із репетиторської праці осяде в їхніх голівках, і за рахунок цього вони трохи випередять своїх однолітків з такими ж розумовими здібностями, але меншими можливостями батьків. Але якщо людина живе за принципом «мій тато все мені купить», навряд чи від неї слід очікувати реального потягу до знань — діти трактористів та інженерів, що з усіх сил намагаються вибитися в люди, набагато мотивованіші. Просто те, що за багатих дітей робить репетитор, вони роблять для себе самі — самостійно шукають інформацію, працюють над собою… Це важчий шлях, але результат його, в разі успіху, може бути навіть кращим — за рахунок сильнішої мотивації та складнішого досвіду.

              pythonfrompalm

              Вересень 7, 2014 at 15:22

              • я займалася з різними дітьми з різних сімей. після вашого коментаря зрозуміла, що або я неправильний репетитор, або в мене неправильні учні.

                halcja

                Вересень 7, 2014 at 16:47

                • Можливо, Ви просто дуже вправний репетитор. Але погляньмо на це під іншим кутом: чи змогли б Ви стати репетитором, якби не мали можливості отримати освіту через низький рівень доходів власних батьків? Чомусь мені здається, що Ваші батьки — скоріш, учителі чи інженери, ніж середньовеликі підприємці 😉

                  pythonfrompalm

                  Вересень 7, 2014 at 20:17

                  • ваші здогадки про мою освіту і батьків промахнулися у протилежний бік.

                    halcja

                    Вересень 8, 2014 at 09:16

                    • Он як? Це пояснює Ваші соціальні упередження, але тоді незрозуміло, чому людина з вищого світу займається якимось репетиторством, а не чимось, що більш відповідає її початково високому соціальному статусу.

                      pythonfrompalm

                      Вересень 8, 2014 at 13:52

    • А в чому причини біди з економікою? В першу чергу, війна. Питання: як держава може зберігати обороноздатність (тобто, фінансувати власну армію), не збираючи податків зі своїх громадян?

      pythonfrompalm

      Вересень 7, 2014 at 11:58

      • тобто до війни проблем з економікою не було?
        і гаразд, хай збирають ще більше податків, якщо так треба. але якщо це примусить підприємців позакривати збиткові бізнеси, то податків не буде взагалі ніяких.

        halcja

        Вересень 7, 2014 at 14:24

        • Не буває так, щоб проблем не було зовсім — бувають проблеми різного масштабу. Головна проблема сьогодні — не податки, а ризики, пов’язані з війною. Україна зазнає́ поразок у боях — курс гривні одразу падає. На території, охопленій війною, вести підприємницьку діяльність неможливо — мародерство, проблеми з транспортом, ризик безпосереднього руйнування виробничих потужностей і т.д. Якщо війна може охопити велику територію (ще не охопила — лише ризик), інвестиції в підприємства на цій території також стають ризикованими (іншими словами, їх буде менше чи не буде взагалі). Якщо держава відмовляється від податків і економить на армії, територія, що перебуває під ризиком війни, розширюється до всієї країни, а підприємці програють більше за рахунок інфляції й браку інвестицій, ніж зможуть зекономити на податках.

          Я не стверджую, що податки мають бути високими й глушити бізнес, але зараз не час боротися за пільги. Що ж стосується повної відмови від податків — назвіть хоч одну країну порівнюваних з нами масштабів, де б податків не було взагалі. Це утопія.

          pythonfrompalm

          Вересень 7, 2014 at 15:44

          • після слова “пільги” зрозуміла, що ми говоримо за різні речі. ви ніколи не чули про те, що великий шмат податків розкрадається? так. навіть зараз у стані війни. а замість того, щоб дати по рукам, ми дозволяємо тягнути з себе іще більше податків + самі ж з власної кишені фінансуємо армію (чи ви про волонтерів-підприємців не чули?). я погоджуся платити податки як в Норвегії, коли буду жити як в Норвегії. а не навпаки. бо навпаки в нас вже 20 років, але щось нікому не легше. і армію так дофінансувалися з цими податками, що аж раптом всі по сто гривень скидаємося на каски і бронежилети. це нормально?
            податки зібрали. додатковий на війну теж. кредит взяли. люди скинулися і все одно не вистачає. я такої математики не розумію.

            halcja

            Вересень 7, 2014 at 16:45

            • Щодо неефективності використання податків — погоджуюсь. В умовах війни, навіть розстріли тих, хто краде гроші, призначені армії, не здаються невиправданою жорстокістю. Те, що роблять волонтери-підприємці — по суті, теж податок (з тією різницею, що добровільний), а система подальшого розподілу зібраних коштів чи закупленого майна так само не застрахована від розкрадання. У будь-якому разі, і податки, що йдуть на армію, і волонтерська допомога є інвестиціями у власну безпеку й безпеку свого бізнесу. І цього буде мало за будь-яких розкладів: ми воюємо з державою, за населенням утричі більшою за нас, що має велику боєздатну армію, яку ще навіть не починала задіювати на повну силу.

              Щодо бажання жити як у Норвегії — почнемо з того, що для скандинавського соціалізму типовим є прогресивне оподаткування, коли чим більше заробляєш, тим більший відсоток з доходу платиш. Вас би влаштувала така система зрівнялівки?

              pythonfrompalm

              Вересень 7, 2014 at 20:09

              • ви недооцінюєте рівень зухвалості і безсовісності нашої владної верхівки.
                я не написала, що хочу жити як у Норвегії. кожна країна це окрема ситуація, і в України має бути свій шлях. я написала, що не хочу платити високі податки, які не виправдовуються високим рівнем життя. мені колись друг по листуванню з Норвегії написав “ну так, в нас теж високі податки, але хіба ж не приємно, коли їх використовують, щоб <>”. я сміялася і плакала водночас.

                halcja

                Вересень 8, 2014 at 09:27

                • *хіба не приємно, коли їх використовують (перелік всього того, на що використовують податки в нормальних країнах без казнокрадів)

                  halcja

                  Вересень 8, 2014 at 09:28

                • Знаєте, хтось сказав: «Кожен народ має таку владу, на яку заслуговує». Нас дратують казнокради, але де гарантія, що ми самі, опинившись на їх місці, не будемо так само красти, виправдовуючись «низькою зарплатнею», яку нам платять? «Будуть у нас зарплати як у Норвегії — будемо чесні, як норвезькі чиновники» 😉

                  pythonfrompalm

                  Вересень 8, 2014 at 13:44

                  • тому що треба не людей місцями міняти, а змінювати саму систему. і щодо верхнього коментаря, ви вкотре не вгадали.
                    мені вже незручно за цю стіну коментарів, тому якщо вас іще щось цікавить про моє особисте життя і упередження, прошу в приватні повідомлення (контакти пошукайте самі)

                    halcja

                    Вересень 8, 2014 at 14:26

  3. […] більше години в блозі, де я залізла в одну дискусію, про що майже одразу пошкодувала, бо вже давно обіцяла […]


Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

%d блогерам подобається це: