Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Proxylocal на CentOS

with 3 comments

Я б Ruby поставив тільки за те, що лише вона може ганяти proxylocal. 🙂 Proxylocal – це геніальна програма, яка дозволяє захостити будь-який локальний порт на доступному в інтернеті веб-сервері з унікальним доменом, незважаючи на те чи ви з’єднані через NAT чи через якусь іншу дупу.

Правда проект вже закрився, і радять використовувати https://ngrok.com/

P.S. Якщо цікавитесь Ruby – раджу оцей блог.

Written by bunyk

Липень 23, 2014 at 13:25

Оприлюднено в Кодерство, Павутина

Tagged with ,

Відповідей: 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Хех, цікаве рішення.

    Але із своєю VPS та доменним ім’ям якось простіше, хоч і те, і те коштує грошей. Після цього через socat або ssh будь-який порт запросто перекидається будь-куди.

    А NAT-и я обходжу через IPv6 тунелі, після цього у мене кожна машина із публічною v6-адресою (хоча і це потребує додаткових рухів і реєстрації на sixxs.net, для прикладу, toredo/miredo рідкісна фігня).

    Правда, я ще й не веб-дев, тому мене цікавить не тільки http.

    dmytrish

    Липень 23, 2014 at 13:49

  2. $ wget -qO – http://bunyk.t.proxylocal.com/
    error: not_found

    danbst

    Липень 23, 2014 at 23:22

    • Я це використовую раз на пів року, щоб тестувати в IE поточний проект. А коли йду з роботи, то віртуалку вимикаю.

      bunyk

      Липень 23, 2014 at 23:41


Залишити відповідь

