Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Пригоди з польським шенгеном “на закупи”

with 6 comments

Про те як зробити цю візу зробити можна прочитати і на сайті посольства, на сайті пунктів прийому візових анкет, і на різних блогах. Але тут я свій досвід опишу, тому що в мене знову не як у людей.

Сплата сервісного збору

З 1 червня 2014 року, для подачі документів на візу в Польщу у пункті прийому візових анкет Львова, спершу необхідно сплатити сервісний збір візового центру, в розмірі 18,5 Євро, а тоді вже буде доступ до реєстрації. Вам необхідно прийти у будь-яке відділення “IdeaBank” або “KredoBank” та сплатити сервісний збір в гривневому еквіваленті, по курсу банку на день оплати. Для того щоб здійснити оплату, при собі необхідно мати:

  • паспорт громадянина України
  • закордонний паспорт
  • вказати номер телефону

Джерело: Сайт Бебешко Романа ©

В банку разом зі всілякими податками і т.п. це склало мені 300 грн. Натомість видали дві квитанції та наступну інструкцію:


Шановинй Клієнте!
Для попереднього запису на подачу документів до Пункту Прийому Візових Анкет до Польщі (П… необхідно:

Крок 1. Ознайомитись з Умовами ППВА.
Крок 2. Оплатити суму послуг ППВА у відділенні Банку.
Крок 3. Отримати унікальний Код для реєстрації (міститься в полі “Призначення платежу” Квитанц … цифр у форматі хххх/xxxx/xxxx). Код для реєстрації активується через 24 години після здійснення опла…
Крок 4. За допомогою Коду дійснити реєстрацію (попередній запис) для подачі документів до ПП за допомогою веб-сайту ППВА www.polandvisa-ukraine.com (цілодобово), або за телефонами колл-центру… Звертаємо Вашу увагу, щ… реєстрації через веб-сайт ППВА Код вводиться з з символами “/” у форматі xxxx/xxxx/xxxx.
Крок 5. Для подачі документів на отримання візи з’явитись у ППВА у призначений Вам час з Додатк… квитанції що отриманий Банку, та необхідними документами згідно вимог ППВА.

Для оформлення візи просимо не звертатись до нелегальних посередників, а здійсн… реєстрацію особисто. Це зекономить Ваші витрати та час. Наперед дякуємо!


Реєстрація в черзі до ППВА

Потім вичитав на сторінці http://www.polandvisa-ukraine.com/scheduleappointment.html, наступне:

“Зауважте, будь ласка, що документи для отримання візи до Польщі необхідно подавати до ППВА того Консульського округу, у якому Ви прописані.”

І страшно перелякався що знову треба буде по буднях до Франківська їхати, поки не прочитав:

ППВА до Польщі у Львові, Івано-Франківську та Ужгороді приймають заявників, що офіційно прописані або офіційно працюють (мають довідку з роботи/університету про працевлаштування/навчання) у таких областях:

Івано-Франківська, Львівська, Закарпатська.

На сайті як це не дивно, просять номер квитанції, а коли його вводиш, пише таке: “Введіть будь-ласка номер квитанції: ???????? ?? xxxxxxxxx ?????????”. Виявилось під номером квитанції вони мають на увазі виданий банком код, бо код зі слешами підійшов.

Далі попросили емейл і пароль, і пароль їм ніякий не підходив. З кол-центром не з’єднувало. Написав листа до info_lviv@polandvisa-ukraine.com:


Доброго дня.

Я маю на меті отримати першу візу до Польщі з метою закупівельного туризму, і вже здійснив оплату сервісного збору. На сайті polandvisa-ukraine.com код виданий банком прийняли (хоча поле для його вводу чомусь назвали “номер квитанції”, що збиває з пантелику). Але при реєстрації електронної пошти сайт чомусь не захотів прийняти мій пароль, тому я вирішив подзвонити в кол-центр.

Кол-центр не відповідав, напевне тому що “з метою безпеки кол-центр не обслуговує дзвінки, здійснені з невизначених номерів”, але тоді в мене з’являється до вас питання – як зробити мій номер визначеним. Я його вказував при оплаті сервісного збору в банку.

Наперед дякую за допомогу і підказки.


Це було в п’ятницю 11-того липня, а вони досі не відповіли. Не знаю що робити далі.

Оновлення за 21-ше число. Як виявилось – треба було спробувати більше разів.

Номери кол-центру:
+38 044 594 54 96 – не з’єднує.
+38 050 117 90 53 – вибачте, напрямок перевантажено за межами мережі UMC.
+38 032 242 45 64 – з’єднали.
+38 032 235 17 76 – ще не перевірив.

Правда в кол-центрі сказали що система перезавантажується і треба пізніше передзвонити, вказавши дані ще раз. Ну що ж, буду пробувати. Може ще раз сайт спробую…

Оновлення за 29-те число: Таки став в чергу, після 10 хв очікування на телефоні (“Зачекайте. Приблизний час очікування – 50 секунд). Щодо проблем з паролем сказали що то міг бути збій на сайті.

Advertisements

Written by bunyk

Липень 21, 2014 at 08:34

Оприлюднено в Конспекти, Нещоденник

Tagged with

Відповідей: 6

Subscribe to comments with RSS.

  1. Спробуй дзвонити і з міського, і з мобільних різних операторів.

    Oleksii

    Липень 21, 2014 at 08:45

  2. Цікаво, отримав ти візу таки, чи ще ні?

    patlatus

    Серпень 4, 2014 at 14:02

  3. ніяким способом не можу зареєструватись

    Dimich

    Червень 17, 2016 at 14:16


Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

%d блогерам подобається це: