Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Лиш вона

Only you can make this change in me… (слова з пісні)

Я ніколи не мучився питанням як переконатись що вона – це саме Вона. Коли вона з’явилась в моєму житті рівно тринадцять місяців тому, я перестав боятись багатьох речей, в тому числі зникли всі сумніви щодо того що я будучи з нею роблю правильний вибір. Тепер найбільший мій страх – що вона колись побачить що я – не той, і піде.

До зустрічі з нею, в мене були прості критерії того якою має бути ідеальна дівчина. Ідеальна дівчина не повинна курити (що, на жаль, в наш час одразу відфільтровує мало не половину), повинна не обмежуватись телесеріалами й клубами а й читати (бажано ще щось крім журналів про моду), і повинна бігати (не знаю чому мені так подобаються гарні ноги). Вже на першому нашому побаченні ми бігали (доганяли автобус), ми зустрілись саме для того щоб обмінятись книжками, ну а щодо куріння то вона теж звісно ідеальна.

Далі виявилось що все те хороше в ній чого я очікував – це лише вершина айсберга, і хоча я знайомий з нею вже досить довгий час, вона все ще регулярно мене дивує.

Вона вихована в двох культурах – західноєвропейській і західноукраїнській. Вона народилась в такому великому північному місті як Львів, але також довгий час росла в маленькому південному селі біля гір. Відповідно в неї проявляється то строгий характер ніби в якоїсь північної княгині, то гарячий південний темперамент.

Вона готує просто неймовірно, і вміє зробити як і чудовий борщ, так і всілякі заморські страви назви яких я навіть запам’ятати не можу. Окрім того що Vorschmack – це німецькою закуска.

Вона терпляче вже кілька місяців намагається навчити мене правил етикету, наприклад витягувати ложечку з чаю, і правильно тримати ножа.

Вона не читає журналів про моду і не мучить мене тим що їй треба нове плаття, але при цьому, якщо захоче може виглядати просто розкішно і солідно, або дуже просто і симпатично.

За плаття вона мене не дістає, тому що сама собі, без допомоги батьків заробляє на життя. На час нашого знайомства вона навіть заробляла більше ніж я, довелось наздоганяти. Вона вміє водити авто, а я все ще ні. Сподіваюсь що того часу як воно в нас з’явиться я теж навчусь.

З нею в моєму житті вперше сталось багато речей, які без неї не стались би, або стались набагато пізніше. Наприклад перший перетин кордону. Я вперше зрозумів що застосувавши трохи сили волі і деякі хитрощі можу позбутись дерматофагії.

А ще завдяки їй з мого життя назавжди зникло кілька людей які занадто часто користувались моїм невмінням сказати ні, і від яких я майже нічого отримував навзаєм.

Вона знає про мене більше ніж будь-хто інший і я досі їй не остогид. Наприклад вона знає як довго може затягуватись виконання моїх обіцянок.

В неї є свої недоліки, які пояснюються просто – вона все таки жива людина з плоті і крові, а не якась там вигадана ідея. Людина в якої були свої власні проблеми в житті, які вона успішно вирішувала своїми способами, кардинально відмінними від моїх.

Written by bunyk

Червень 19, 2014 at 23:27

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with ,

