Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Чому дівчина сердиться?

with 10 comments

Спершу я думав що це тому що я щось зробив. Тому намагався зробити щось інше. Але так як я робив логічні і природні речі, то інше було менш логічним. Дівчина сердилась ще більше.

Тому я подумав що я напевне вже їй просто надоїв і їй просто потрібно від мене відпочити. І це теж правдоподібно, тому що якби я зустрів такого як я, я напевне вже б після першої години розмови захотів би перерви. І я відчепився та перестав задавати “дурні” запитання, щоб вона мала час заспокоїтись на самоті.

І дівчина розсердилась ще більше, з претензією “Чому ти більше не хочеш зі мною спілкуватись? Тобі не подобається?”. Думаю мало кому подобається коли його постійно критикують і сварять, але якщо логічно подумати – більш незадоволеним має бути той хто сварить. Тому що аби людина розпочала конфлікт вона має відчувати більший дискомфорт ніж у конфлікті…

Але виявляється все не так як воно є насправді. Ймовірно дівчина злиться не на вас, а тому що в неї болить живіт, чи голова, чи вона втомилась, чи вона не виспалась, чи вона відчуває що її хтось образив. І все що вона хоче – поговорити і відчути підтримку. Не поговорити аби знайти рішення проблеми, а власне просто поговорити – це і є рішенням.

А ось це короткометражна романтична комедія на цю тему:

Висновок: “якщо дівчина з вами свариться, це не означає що вона хоче аби ви зникли з перед її очей, вона хоче аби ви її обняли і заспокоїли”.

І передчуваючи питання “А чому я це написав?” – а тому, що сьогодні їхав у маршрутці, в якій дівчина над якою я стояв читала “Чоловіки з Марсу, жінки з Венери“.

Written by bunyk

Лютий 25, 2014 at 00:19

Оприлюднено в Конспекти

Tagged with ,

Відповідей: 10

Subscribe to comments with RSS.

  1. Коли починаються розмови на цю тему, я на деякий час перетворююся на затятого радикального фемініста… 🙂

    От скажи, чи тобі ніколи не хотілося комусь просто розповісти про свої проблеми? Невже у тебе ніколи не було настільки лажового стану, коли все навколо просто бісить і хочеться кричати, а ліпше – узяти биту і піти розбити пару вітри або голів, або змінити конституційний лад в країні? Я, наприклад, в такому стані майже постійно, коли не є смертельно втомленим (при цьому, я свято переконаний, що я чоловік – так записано у моїй медичній картці). Гадаю, таке трапляється часто і у всіх, незалежно від статі, особливо у нашій країні, де причин бути вибішеним просто до чорта.

    Всі ці ідеї про мущін і женщін, що хтось там з якоїсь іншої планети – це соціально конструйоване. Одні люди борються зі своїм невдоволенням у якийсь креативний спосіб, інші терплять і приглушують, доки не “вибухнуть” (і ось цих дійсно треба обіймати і вислуховувати), треті просто сваряться, щойно щось у них трапляється не так. Дівчатам нав’язується думка, що вони мають право на істерику, і вони цим свідомо чи несвідомо користуються.

    Дмитро Прокопчук

    Лютий 25, 2014 at 10:00

    • Так, мені буває зле. Але в таких випадках я хочу щоб мені дали спокій і не чіпали. Наприклад пробіжка чорт-зна куди добре заспокоює.

      Щодо того генетичне це чи результат виховання – яка різниця. Головне, що коли тобі розповідають про сотні проблем, не треба шукати ніяких рішень, треба просто спокійно й уважно слухати…

      Щодо того що не такі ми вже й інопланетяни, і що бувають різні люди, то модель на те і модель аби спрощувати.

      bunyk

      Лютий 25, 2014 at 20:56

  2. “девочка злая, потому что у нее волнистые волосы, а у той дуры – прямыыыыыые”
    я не знавець жіночої психології, інколи вона взагалі заганяє мене у ступор. у мене є два стани, які чітко відрізняються: якщо я сварюся та серджуся – я не хочу щоб мене обіймали і заспокоювали, я хочу донести якусь інфу у чиюсь голову всіми відомими мені способами. а те, що описали ви – це схоже на моє роздратування – просто усе не так, все бісить, і це виливається на інших шляхом дрібних невдоволень чи підвищеним тоном. але я не думаю, що останнє притаманне лише жінкам)

    talahasi78

    Лютий 25, 2014 at 17:03

    • Цілком згідна з цим відгуком!
      Якщо кричу – то значить передбачаю, що до людини по-іншому “не дійде”, бо як-не-як, а інколи до людини таки треба криком доносити.
      А решта – роздратування, з ким не буває 🙂

      vrubli

      Лютий 25, 2014 at 19:23

    • Тут проблема в іншому. Коли на мене сердяться я хочу піти, а виявляється треба просто перечекати.

      bunyk

      Лютий 25, 2014 at 21:04

      • всі хочуть піти, коли на них сердяться) а доводиться чекати бо якщо підеш – буде ще гірше. це як коли мама в дитинстві лаяла. стоїш собі, очі в стіну, і чекаєш. інколи слухаєш, а інколи просто рахуєш секунди поки на тебе перестануть кричати.

        talahasi78

        Лютий 25, 2014 at 21:53

      • Враховучи те що жінки вміючи читати думки, рахувати секунди поки на тебе перестануть кричати, це так само погіршить ситуацію як і просто піти. Тому треба слухати, просто не сприймати кожну скаргу як звинувачення і заклик до дії.

        bunyk

        Лютий 26, 2014 at 01:17

  3. Ви мені нагадали Алан Харпера з Т/С “Два з половиною чоловіки”.

    Андрій

    Березень 1, 2014 at 03:27

  4. Прикольный видеоролик. Спасибо 🙂
    А книжка полезная, для общего развития, так сказать.
    Там и мужская модель неплохо изложена – ну, т.е. с теми же упрощениями. Мужчинам с ней тоже полезно ознакомиться, чтоб лучше ориентироваться в своим состояниях

    AntonK

    Березень 4, 2014 at 09:40

    • Ну так, книжка нічого так. Завдяки їй я тепер розумію чому мене так дратує коли мене намагаються змінити, наприклад переодягти, і тепер дивлюсь на це більш відсторонено. 🙂

      bunyk

      Березень 7, 2014 at 17:49


Залишити відповідь

