Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Ситуація

with one comment

Люди в попередній публікації жаліються що вона не про політику, хоча по заголовку схоже. Я ще якось напишу, коли зберусь з думками, бо тема не проста. Поки що не дуже виходить.

Наразі я не можу бути в Києві. Так якось співпало що я і у Львові вмудрився простудитись і тому мені сказали з’їсти пачку цефуроксиму, хоча я був впевнений що бронхіт з більшою ймовірністю викликається вірусами а не бактеріями і антибіотики не допоможуть. Мені сказали що то пневмонія викликається вірусами а одне від другого запросто на слух відрізняється. Ну я не спеціаліст, тому слухаю думки спеціалістів. Хоча знову ж таки, пневмонія й стрептококом може викликатись… Цефуроксим не дуже то й дав ефекту, а що дало – так це те що я навчився носити светри без футболок. Бавовна під низ взимку – це смерть. Та й влітку зазвичай теж. Намокнувши стає дуже холодною і довго сохне. Шерсть, акрил, фліс та інші полімери – інша справа.

Крім того я вже не живу на тій квартирі яку знімав, а нову ще не знайшов, тому що мій потенційний сусіда теж хворіє і лежить в Франику. Але мені нема чому жалітись, тому що незважаючи на те що в мене поки що небагато друзів у Львові, але це таки справжні друзі, які терплять незручності заради моєї зручності. За що я цій людині дуже вдячний. Дуже сподіваюсь що на цьому тижні знайду квартиру і не надто зловживатиму гостинністю.

До Києва дуже хочеться, хоча б тому що там людина яку я давно не бачив, і яка теж не знає що з цією країною буде далі. Сподіваюсь обоє ми залишимось живими та здоровими і ще побачимось.

Written by bunyk

Січень 28, 2014 at 01:29

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with , , ,

Одна відповідь

Subscribe to comments with RSS.

  1. Одужуй.
    Сподіваюсь все буде добре.

    Андрій Івахненко

    Січень 28, 2014 at 22:06


Залишити відповідь

