Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Шукаю сусідів/співмешканців у Львові

with 8 comments

Шукаю співжителя(лів) для спільного пошуку квартири, або з вільною кімнатою багатокімнатної квартири у Львові. Двоє спокійних молодих хлопців шукають двокімнатну квартиру у Львові. Бюджет 2000 – 4000 грн/міс. Кімната в класній квартирі шукає мешканця. Деталі за посиланням.

Я: Програміст, 23 роки, не курю, не п’ю, без домашніх тварин.
Ідеальний сусід спортсмен і людина що заробляє головою, але достатньо сусіда який вважає що свобода людини закінчується там де починається свобода іншої людини, і що мити посуд після їди легше ніж до їди.

Район: бажано на південь від Високого замку. Наприклад: Франківський, Галицький, Личаківський.

Мета: економія фінансів, розширення кола знайомих і обмін життєвим досвідом. Хоча я часом вдома буваю мало (приходжу поспати) і говорити теж маю мало часу. Шумлю я теж рідко. Кілька разів мої сусіди в Києві заходили перевіряти чи я ще живий, бо не бачили мене тиждень. 🙂 Але це не означає що я людей не можу терпіти. Я люблю поспілкуватись коли є час і є про що.

leopolis_lions

Квартира повинна мати гарячу воду, пральну машинку, доступ до інтернету, і не мати телевізора, або мати там де я його не помічатиму. І не думав що про це писати треба, але холодильник теж необхідний. Ще в мене є мікрохвильовка і чайник. Бажано аби на кухні було місце і для них, хоча якщо у вас теж є, то я знайду куди все подіти.

Протягом січня і можливо лютого можна пожити в мене в однокімнатній квартирі на водоканалі (вул. Зелена 56), є окремий диван. Виходитиме (2000 грн/міс + комунальні)/2.

От, ніби нічого не забув, а якщо щось забув – питайте.

Якщо ж ви квартиру чи сусідів не шукаєте, але 1: маєте багато знайомих львів’ян. 2: Маєте багато знайомих для яких виконується пункт 1 або 2, то поширте це оголошення, будь ласка. Цим ви мені дуже допоможете. Дякую.

Written by bunyk

Січень 10, 2014 at 07:31

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with ,

Відповідей: 8

Subscribe to comments with RSS.

  1. “і до мити посуд після їди легше ніж до їди”
    шо ? Я б таке навіть не писав…

    foldl

    Січень 10, 2014 at 08:36

    • Скільки кімнат в квартирі не було б, кухня там все одно скоріш за все одна. Крім того вважати що мити посуд до їди легше, і робити це – дещо різні речі. 🙂 Головне аби суперечок не виникало.

      bunyk

      Січень 10, 2014 at 08:39

  2. > мити посуд після їди легше ніж до їди.

    — ех, думаю, я б провалив цей критерій 🙂
    Хоч у кожного є свої пунктики, наприклад, мій колишній сусід, знайомий ще із фізмату (знімали двокімнатну квартиру майже два роки разом) вважав, що кухонний стіл не може бути чистим, якщо на ньому стоїть хоч одна річ. Я, в свою чергу, прискіпувався до плям на плиті і вважав, що їх звідти треба виводити регулярно.

    dmytrish

    Січень 12, 2014 at 13:38

  3. оплата 2000 з одного??

    марія

    Січень 23, 2014 at 00:02

    • Так, ми можемо собі таке дозволити. Хоча, при теперішній ситуації в країні хотілось би більше економити…

      bunyk

      Січень 23, 2014 at 08:46

  4. Я думав, що ти старший за мене або хоча б мого віку. Виявляється, ти молодший. Дивно.
    Я би купив якусь квартиру. Дво- чи трикімнатну, недорого.

    patlatus

    Січень 24, 2014 at 17:59

  5. Прям не хлопець, а мрія :))

    Ідеальна дівчина ))

    Грудень 31, 2015 at 17:59

  6. Дівчина. Шукаю партнерку, або партнерок для сумісного проживання в гарній орендованій квартирі у м. Львів. Орієнтовна дата заселення 01.07.2016 тел. 063 – 18 – 44 – 687

    Ольга

    Червень 20, 2016 at 13:46


Залишити відповідь

