Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Доброго нового ранку!

with 2 comments

Так я пізно про це пишу, але я краще пізно ніж ніколи. На останньому занятті з англійської в минулому році ми читали пісеньку яку ви почуєте далі. І знаєте, не така вона вже й весела як би це могло здатись, і навіть дуже серйозна. Вона про те, що життя – це те що відбувається після вечірки, а не навпаки.

[Verse 1]
No more champagne and the fireworks are through
Here we are, me and you, feeling lost and feeling blue
It’s the end of the party and the morning seems so grey
So unlike yesterday, now’s the time for us to say:

[Chorus]
Happy New Year ( 2)
May we all have a vision now and then
Of a world where every neighbour is a friend

Happy New Year ( 2)
May we all have our hopes, our will to try
If we don’t, we might as well lay down and die, you and I

[Verse 2]
Sometimes I see how the brave new world arrives
And I see how it thrives in the ashes of our lives
Oh yes, man is a fool and he thinks he’ll be okay
Dragging on, feet of clay, never knowing he’s astray
Keeps on going anyway

[Chorus]

[Verse 3]
Seems to me now that the dreams we had before
Are all dead, nothing more than confetti on the floor
It’s the end of a decade in another ten years time
Who can say what we’ll find, what lies waiting down the line
In the end of eighty-nine?
[Chorus]

Ну а що в мене?


В мене все по новому:
resolution

Знову є новий план. Але він таємний, тому що таємні плани мають більше шансів на успіх. 🙂

Тому я тільки поділюсь результатами старого плану:

  1. Заповнити податкову декларацію за останній квартал 2012. Познайомитись з податковою. Я страждав, але я це зробив. А тепер у мене знову є бухгалтер. Яке щастя.
  2. Дописати сторіночку для вивчення мови. Взагалі, забацати кусочок інтерактивного підручника було б непогано. Все тільки починається.
  3. Доперекласти Dive into Python 3. (DONE). Доробити ввідний курс і змінити концентрацію програмістів зі знанням цієї мови в Івано-Франківську. Я вже не в Франківську, але мені ще треба придумати якусь презентацію по роботі.
  4. Полазити Карпатами. Може до мене ще хтось в гості приїде. (Я матрацник, але я не втрачаю надії що в цьому році ним не буду)
  5. Веб інтерфейс до вікібота і деякі його функції для Антанани. Ще не близько. Зате тепер я знаю що таке SSH та хмари. Почав переводити його з httplib2 на requests.
  6. Навчитись читати німецькою. 1000 слів, не менше. Зроблено. Зокрема, зароблено більше мільйона очок на Memrise.
  7. Полежати в лікарні, трохи підправивши все до чого медкомісія військоммату мала претензії. Тоді життя повинно стати веселішим. Був я там. Але лікарня то таке місце яке час від часу відвідуватимеш аж до самої смерті.
  8. Порахувати деякі відстані Франківська на OpenStreetMap, результати показати на карті. Прототип був, але я зайнявся іншими проектами.
  9. Отримати закордонний паспорт (Є!) і вибратись кудись на захід подивитись чому німці такі німці і чим українці відрізняються. 🙂 Бажано, якось подешевше, і з пригодами на свою дупу. Можливо використавши Pasporta Servo чи аналоги цієї служби. (Зареєструвався на CouchSurfing, приймав гостей, їздити ще не їздив.)
  10. Знайти роботу (Є). Бо дивлячись на цей план передбачаю що гроші закінчаться (Та я пророк просто!) Виконання плану передбачає що резюме має стати кращим. Стало і буде ще кращим. 🙂
  11. Якщо і не просунутись сильно в реалізації сенсу життя, то, принаймі, не втрачати можливості. Так, в життя є сенс.
Written by bunyk

Січень 1, 2014 at 15:11

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with ,

Відповідей: 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Доброго нового ранку!

    По-перше, вітаю з тим, що з 11-ти планів минулого року ти втілив у життя 7. Це хороший, солідний результат. Якщо твій таємний план дасть ще більший відсоток успіху – це взагалі шикарно!

    По-друге, якщо у тебе виникає враження, що одні і ті самі задачі кочують з одного року в наступний (особливо, якщо це відбувається не вперше), можливо, це якісь неправильні задачі. Можливо, вони амбіційніші й складніші, ніж ти думаєш. Тоді їх треба або ділити на дрібніші завдання, або відкласти до кращих часів. З іншого боку, можливо, недовиконані плани просто зайві і ти їх не виконуєш, бо підсвідомо не вважаєш їх справді потрібними чи достатньо важливими.

    Дмитро Прокопчук

    Січень 2, 2014 at 11:46

    • Так, моїм результатам безперечно повинні заздрити інші представники покоління Y. 🙂 Дякую за вітання.

      Хоча я б сказав що тут – 5 з десяти результатів, бо 11 то взагалі жарт а не ціль.

      Щодо ділити на дрібніші – це точно. Думаю ще цілі треба ставити так, аби було або виконав, або не виконав, а не так як в мене – паспорт отримав, на CouchSurfing зареєструвався, кордон не перетнув. Це не одна ціль, це три різні, дві з яких я виконав.

      І щодо важливості, то так, лазіння Карпатами не наближає мене до підкорення світу, може тому воно й не стоїть першим.

      bunyk

      Січень 2, 2014 at 19:20


Залишити відповідь

