Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Майдан і далі

with 3 comments

Хотів поїхати цих вихідних, хоча б тому що коли після того як на вихідних на вулицю виходить мільйон, після чого вночі Беркут намагається розігнати кілька тисяч тих хто залишились, наступного разу на вулицю повинні вийти два мільйони, щоб було ясно що коли історія з беркутом повториться знову, то може вийти вже чотири мільйони…

Але з бюджетом в 7 грн 40 коп, які в мене залишились зараз це дещо складно здійснити. Я трохи сподівався на те що зарплату дадуть в п’ятницю, але не дали, тому сиджу вдома, чекаю понеділка.

Чому в мене залишилось так мало грошей? Дві причини. Тому що в Києві я звик жити витрачаючи в місяць 1800 + ~50 комунальні на житло, 3000 на харчі, ще 1000 на всіляку техніку і шмаття, і ще міг відкладати. А у Львові моя зарплата підпадає під договір нерозголошення, але є дещо меншою ніж була в Києві. Зате квартира – це 2000 + ~150 комунальних. А спершу я заплатив 2000 ріелтору і за перший і останній місяць оренди, тому заощадження швидко зникли. Далі я б пробував потрохи назбирувати знову, але кожного місяця виникають якісь непередбачувані витрати. То я забув борг пенсійному фонду, то в мене двічі крадуть гаманець, то виявляється що в мене взагалі нема шмаття в якому пускають в театр, то трапляється революція, перед якою я гублю шапку і рукавиці, під час якої я спізнююсь на потяг з Києва і їду автобусом за 170-ть гривень, а по прибуттю ще з’ясовується що на курс німецької треба підручник за 260 грн, і взагалі, за них знімається по 3$ за заняття, що мені виходитиме по 60$ на місяць, але все одно це гарна інвестиція.

Але мені збільшили зарплату відповідно до успішного проходження performance review, і сподіваюсь зима буде без несподіваних витрат, і я таки почну потрохи відкладати. І на цей місяць таки заведу табличку для моніторингу витратної частини бюджету.

А так як я не зміг підтримати антибандитські протести цих вихідних – доведеться підтримати Громадське TV та Фонд Вікімедіа.

І ще я сьогодні нарешті навів вдома порядок, чого не міг зробити вже напевне місяць, відколи до мене приїжджали кауч-серфери. Теорія розбитих вікон каже про те що середовище впливає на ментальний стан, тому треба тримати його в порядку. Якщо хочете щоб у вашому житті все було добре – наведіть порядок вдома, потім в дворі, потім в місті, а тоді переходьте до країни. 🙂

Ах, і ще порядок повинен бути в голові, тому що за цей тиждень я робив пул-реквести не в ті репозиторії, забував додавати файли в комміт (тім лід сказав мені “йди відпочинь”), влетів на гроші (добре що не великі) на AWS Free Tier, прибіг на німецьку бо спізнився, а там виявилась англійська, і якось помилився під’їздом, хоча добре його знаю і напевне втнув ще купу інших дурниць які взагалі не помітив.

Але наведення порядку в голові – це інша тема.

Written by bunyk

Грудень 16, 2013 at 02:44

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with

Відповідей: 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Шкода, що так і не змогли здибатися. Повідомляй, як приїздитимеш знову!

    Дмитро Прокопчук

    Грудень 16, 2013 at 09:41

    • Так, справді шкода. Але графік в тебе був щільний, куди було подітись. Якщо буду планувати візит в столицю – постараюсь повідомити. Або ти пиши коли захочеш Львів відвідати. 🙂

      bunyk

      Грудень 17, 2013 at 02:16


Залишити відповідь

