Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

A man’s got to do what a man’s got to do…

with 7 comments

Здається пора поїхати до Києва, хоча б тому що нормальних спокійних людей повинно бути більше ніж всіляких там Корчинських чи Тягнибоків. І все що відбувається краще бачити на власні очі.

Мені зараз подобається моя робота і мій проект, але думаю якщо тиждень від нього відпочину він аж так страшенно сильно не відстане. Ну й я вже казав платити податків треба менше, але звісно говорити – це одне, а їсти менше – це інше. 🙂 Хоча завтра певне все таки піду, спитаю чи мені дадуть неоплачувану відпустку чи лікарняний чи мені звільнитись. В Львові ще спробую купити новий спальний мішок, бо той що мав залишив в Франківську.

Звісно, може бути навіть так що напад Беркуту на майдан вночі з п’ятниці на суботу влаштували люди яким потрібен ще більший майдан, і хтось якщо не керує всіма подіями, то дуже вміло їх регулює, але там варто бути вже хоча б аби Мирославі Бердник було легше рахувати. Звісно прошу пробачення за це посилання, але ви повинні знати, що деякі люди хворі настільки, що пишуть що серед тих хто штурмував адміністрацію президента були західні дипломати.

Друзі, хто хоче поїхати зі мною, чи хто хоче мене зустріти і в кого можна погостювати – відпишіться. Ну й мій телефон ви теж знаєте.

Written by bunyk

Грудень 1, 2013 at 23:58

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with , ,

Відповідей: 7

Subscribe to comments with RSS.

  1. Якщо приїдеш, обіцяю забезпечити житло 🙂
    Хоч треба буде і самому переночувати на Майдані хоч раз. Якщо цієї ночі там хоч щось станеться, доведеться ночувати часто.

    dmytrish

    Грудень 2, 2013 at 00:05

  2. Коли ти плануєш бути в Києві? Давай домовлятися. Для мого постійного читача одне місце в моїй обителі точно знайдеться 🙂

    Дмитро Прокопчук

    Грудень 2, 2013 at 00:07

  3. Я теж почуваюся винним, що мене немає там зараз.

    ikostia

    Грудень 2, 2013 at 00:42


Залишити відповідь

