Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Іноді потрібно вміти помовчати

leave a comment »

 

Words like violence
Break the silence
Come crashing in
Into my little world
Painful to me
Pierce right through me
Can’t you understand
Oh my little girl

All I ever wanted
All I ever needed
Is here in my arms
Words are very unnecessary
They can only do harm

Vows are spoken
To be broken
Feelings are intense
Words are trivial
Pleasures remain
So does the pain
Words are meaningless
And forgettable

Слова як насильство
Ламають тишу
Вламуються
В мій маленький світ
Болючі для мене
Пронизують мене наскрізь
Невже ти не можеш зрозуміти
О, моя маленька дівчинко

Все чого я будь-коли хотів
Все чого я будь-коли потребував
Тут в моїх руках
Слова дуже необов’язкові
Вони можуть лише нашкодити

Клятви вимовляються
Щоб бути порушеними
Почуття палкі
Слова незначні
Задоволення залишається
Як і біль
Слова беззмістовні
І легко забуваються

Written by bunyk

Листопад 21, 2013 at 22:29

Оприлюднено в Нещоденник, English posts

Tagged with ,

Залишити відповідь

