Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Переклад “Пориньте у Python 3″……………………………. SUCCESS!

with 12 comments

Це публікація на честь завершення довгого-довгого проекту. Яким я періодами займався від квітня 2010-го до вересня 2013-го. І який я нарешті закінчив, і тепер можу жити далі зі знанням того, що я таки можу закінчувати великі проекти. Може нарешті зможу пройти хоч один онлайн-курс, чи вивчити 1000 слів німецької. Memrise каже що в мене в довготерміновій пам’яті вже більше 200.

Коротше, сьогодні я святкую успіх.

Успіх у визначенні CentOS

Успіх у визначенні CentOS

CentOS наприклад вважає що успіх – це вимкнути MySQL. УСПІХ великими буквами. 🙂 А от вимкнути memcached – це всього лише звичайний OK. Так от,

Звісно проект був в вікіпідручнику, і працював над ним я не сам. Особливо хочеться подякувати:

Ну і звісно це ж вікі, тобто документ все ще живий і колись буде правитись. Хоча б тому що я постійно використовую “рядок” як переклад “string”, а варто напевне все таки “стрічка”.

Тут можна отримати ввесь текст на одній сторінці. А ось тут – останній перекладений розділ який я дещо осучаснив і додав ще один про роботу з SSL сертифікатами. Тобто він навіть не перекладений, а перероблений.

І маленьке маркетингове дослідження:

Written by bunyk

Вересень 29, 2013 at 14:58

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with , , ,

Відповідей: 12

Subscribe to comments with RSS.

  1. О, дякую, а я тут шукав матеріали по Пітону для початківців, можна буде почитати, заодно і повідловлюю останні косяки. Правда, дівчині ще й основи програмування також треба розповідати.

    dmytrish

    Вересень 29, 2013 at 15:16

    • Та аби перші хтось повідловлював, а останні вже нехай будуть. 🙂

      І як успіхи?

      bunyk

      Жовтень 4, 2013 at 16:47

  2. дякую за роботу, колись намагався почати вчити Python, але дещо розібравшись в pywiki завис, не розібравшись, як встановлювати pywiki в убунту, та й останнім часом не можу організуватись, щоби виділяти Вікіпедії час(( Тепер буде мотиватор))

    Atoly

    Вересень 29, 2013 at 15:35

    • Я от теж не можу організуватись. Мій бот поламався ніяк його не перепишу… 😦

      bunyk

      Жовтень 4, 2013 at 16:46

  3. Не думав написати про це на http://python.su/forum/ ?

    foldl

    Вересень 29, 2013 at 15:45

    • Ну Олексія Афіногенова, я люблю і поважаю, але я російською пишу гірше за Google translate, тому й не намагаюсь.

      bunyk

      Жовтень 4, 2013 at 16:44

  4. Я так зрозумів книга для повних новачків ?
    Як на мене ось тут якось замало інформації про класи і об’єкти
    https://uk.wikibooks.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%8C%D1%82%D0%B5_%D1%83_Python_3/%D0%9A%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%B8_%D1%82%D0%B0_%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8

    foldl

    Вересень 29, 2013 at 16:09

    • Так, про всілякі там сеттери, геттери, інші дескриптори і метакласи там нічого.

      bunyk

      Жовтень 4, 2013 at 16:45

      • Я про те що треба сказати навіщо вони чим клас відрізняється від об’єкта, що клас це основні властивості які мають об’єкти.
        Як тут хоча б.
        http://iproc.ru/2009/08/python-girls-oop/

        Класс — это не­ко­то­рая аб­стракт­ная сущ­ность, ко­то­рая опи­сы­ва­ет всё то об­щее, что бу­дут иметь объ­ек­ты это­го клас­са. На­при­мер, су­ще­ству­ют де­вуш­ки Ма­ша, На­та­ша, Све­та, и дру­гие, но при опре­де­лён­ных об­сто­я­тель­ствах вам со­вер­шен­но не важ­но знать имя де­вуш­ки и дру­гие её свой­ства: до­ста­точ­но то­го, что этот объ­ект — де­вуш­ка, и она мо­жет де­лать всё то, что мо­гут де­лать де­вуш­ки. Это и есть ос­нов­ная идея объ­ект­но-ори­ен­ти­ро­ван­но­го про­грам­ми­ро­ва­ния.

        foldl

        Жовтень 4, 2013 at 23:50

  5. а у чому ти перекладав? якщо у якомусь спеціалізованому застосунку для перекладів, то чи збереглася пам’ять перекладів? я так розумію, переклад оприлюднено під відкритою ліцензією, заодно було б класно десь і файл пам’яті перекладів викласти, може, кому і знадобилась би.

    Kos Ivantsov

    Жовтень 10, 2013 at 13:46

    • Перекладав то в Vim, то у вбудованому редакторі MediaWiki. Про пам’ять перекладів я щось чув, але до практики не доходило.

      bunyk

      Жовтень 10, 2013 at 14:28

  6. […] Dive into Python 3. (DONE). Доробити ввідний курс і змінити концентрацію […]


Залишити відповідь

