Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

НАТЕ

with 8 comments

Читати це варто під оцю музику:

А якщо не хочете слухати музику, то й читати теж не бажано…

Іноді в житті приходить такий період коли я роблю настільки ідіотські речі що за них вбити мало. Одну за іншою.

Сьогодні йшов на роботу – забув пропуск. Забув тому що мені видали новий. Тому що старий поламався. Як може поламатись звичайна пластикова картка? Ну може там всередині якимось чином згоріла RFID мікросхема, але чому? Випадково пройшов мимо джерела сильного сингалу? Коротше кажучи я зняв рюкзак не доходячи кілька метрів до офісу аби його витягти – згадав що його не маю. До роботи ~4 км що приблизно 40 хвилин пішки і 20 хвилин бігом. 20 хвилин туди, 20 назад, якихось 600 кілокалорій і я на роботі.

Ще подумав що раз я забіг додому, то цього разу можна не забути взяти рушник і чисту білизну. На роботі трішки спізнившись на ранковий скрам я відбувши його попер в душ. Де згадав що забув чисті шкарпетки. То нічого бо в офісі я ходжу в босоніжках.

Коли прийшов до дому згадав що в мене завжди в рюкзаку була пара запасних шкарпеток. Це три забування за день!

А перед тим як йти на роботу – прийшов в банк. До того я заходив в інше відділення – начальниця яка вміє це робити пішла на нараду – зайдіть пізніше. Другий раз – я тут маю пояснювати щось стажеру, в мене нема часу, почекайте трохи. Та й карток з одноразовими кодами в нас нема, треба замовляти. Третій раз я прийшов в відділення на проспекті свободи – виявилось що паспорта мало, треба ідентифікаційний код. Я погуглив, сказав код. Але ні, треба довідку з цим кодом, тому що ви обслуговувались в іншому відділенні, а закон україни вимагає повний набір документів. Четвертий раз я прийшов з кодом:
– а “пін майлер” в вас є?
– Що?
– Ну такий конверт з кодом…
– А, я його викинув.
– Ну, тоді доведеться виробляти новий.
– Чекайте, я ще сміття не виносив….

П’ятий раз я прийшов в банк сьогодні. З кодом, пін майлером видобутим з дна сміттєвого відра (викидав непотрібні документи бо їх в мене і так забагато). Заповнив дозвіл на обробку персональних даних. Я б автора закону про захист персональних даних придушив, але чув що облити бензином і підпалити куди болючіша і довша смерть. Сподіваюсь він потім ще й в пеклі за це вічно горітиме… Я ще запитав – а хіба в вас не одна база даних на всі відділення? Якого %;№”! При чому згідно законом я маю право знати де мої дані зберігаються. Ага, вже таки хтось мені скаже за яким сокетом знайти базу даних…

Але коли я це все заповнив, мені зняли з рахунку 40 гривень за картку з одноразовими кодами, касирка поклацала комп’ютером, взяла телефон і почала хвилин 15 пояснювати техпідтримці це саме заблоковано доступ. Тобто я КредоДайрект розблокувати не можу, КредоБанк теж.

Я сказав що мені впринципі КредоДайрект не потрібен, аби лише якось заплатити в пенсійний фонд. 7 грн + 1.5% за послуги касира. Виходить приблизно 13 гривень за переказ (єдиний соцвнесок становить біля 400 грн), а я хочу зробити їх 6. Та взагалі, всі 10, аби мати спокій до нового року. Як тільки дадуть зарплату – так і зроблю, бо поки що з того що залишилось – не стає. І так думаю на штраф вже заробив.

Потім подумав що раз мене вже й так грабують, то варто віддати решту тим кому це справді потрібно – фонду Вікімедіа. Ага, вибрав суму 150 грн, операція невдала, приходить СМС що добовий ліміт операцій по картці вичерпано. Жесть просто. Зате знаю що білети додому я не зміг купити не тому що зробив аж три спроби покупки, а тому що перша спроба теж би не вийшла.

Взагалі, логічний спосіб виправити таку фігню в житті – заспокоїтись і робити все на холодну голову. Але іноді накопичується. Сьогодні я пробіг чотири чотирикілометрові дистанції. От допишу це, піду напевне ще поприбираю квартиру і сподіваюсь що спатиму як мертвий.

Written by bunyk

Серпень 13, 2013 at 22:16

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with , ,

Відповідей: 8

Subscribe to comments with RSS.

  1. Я б автора закону про захист персональних даних придушив, але чув що облити бензином і підпалити куди болючіша і довша смерть. Сподіваюсь він потім ще й в пеклі за це вічно горітиме…
    Ці слова, направду кажучи викликали регіт, хоч і відчувається якою люттю сповнена стаття.
    Успіхів, ВСЕ ТАК НЕ БУДЕ! 😉

    vrubli

    Серпень 13, 2013 at 22:33

    • Звичайно, колись буде гірше.

      bunyk

      Серпень 13, 2013 at 22:48

    • Я б допомогла автоу здійснити із автором закону усі ці дії, і ще й по ходу справи додала б ще щось 🙂

      zarazko

      Серпень 26, 2013 at 19:15

  2. вибач, що не до теми.
    можливо, бачив, twitter збагатився обліковим записом @wikipedia_uk
    є в мене така ідея: щоп’ятниці у традиційній теговій мобілізації “#ff #раджу” презентувати на вікі-акаунті одного з дописувачів Вікіпедії (користувацька сторінка, коротко про внесок). чи ти не проти, щоб тебе згадали там?

    Vjachik Yurijovych Fedchenkov

    Серпень 15, 2013 at 20:47

    • Якщо думаєте що це корисно для вікіпедії – будьте рішучими, мені від того холодно не буде.

      bunyk

      Серпень 15, 2013 at 23:36

      • Хоча я в твіттері не дуже орієнтуюсь. Той тег хіба не для рекомендації твіттерян яких можна фоловити?

        bunyk

        Серпень 15, 2013 at 23:37

  3. так і є, вікі-акаунт рекомендує своїм читачам читати також вікі-авторів у твітері.. це буде приємно/корисно і для акаунта (ретвіти і взаємні рекомендації розширять коло читачів), і для вікі-твітерян.

    крім того, у твітері є деякі традиції творчих співпраць і може тві-люд надихнеться присутністю вікі, прикладом тві-знайомців та й щось корисне зробить у вікі

    fed4ev

    Серпень 16, 2013 at 12:25

  4. […] запізнюється означає що розробники знаходяться в стані стресу, і туплять кожні 20 хвилин. Це приблизно три помилки на […]


Залишити відповідь

