Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Гроші ніби є, а користуватись ними в мене не виходить

with 9 comments

KredoDirect – система набагато краща за iBank 2 UA (як корабель назвеш, так й попливеш), бо не треба ставити ніяку Java від Oracle, а можна зразу зайти й користуватись. Біфіт я ненавиджу щирою ненавистю і добре що в Авалі в мене вже закінчились гроші. Залишилось тепер лише закрити карточку.

Біда з KredoDirect в тому, що я коли створював для нього новий пароль, неправильно ввів майстер пароль. Вчора з другої спроби знову ввів його неправильно і залогінився, але так і не встиг заплатити пенсійному фонду, тому що система розлогінює вас при будь-якому натисненні кнопки “назад”. Подумав – висплюсь, зранку заплачу.

Зранку мало не заплакав. Бо не можу згадати як саме я неправильно написав майстер-пароль. Пам’ятаю лише що пароль який виходить в результаті починається з літери z. Тоді я вирішив взяти алгоритм перебору одруківок від Пітера Норвіга, і перебрати можливі помилки в майстер паролі аби подивитись які з них дають мені пароль схожий на мій. Написав таку програму:

from getpass import getpass

from oplop import create

alphabet = 'abcdefghijklmnopqrstuvwxyz,/.][\';`1234567890-=\\'

def edits1(word):
    splits     = [(word[:i], word[i:]) for i in range(len(word) + 1)]
    deletes    = [a + b[1:] for a, b in splits if b]
    transposes = [a + b[1] + b[0] + b[2:] for a, b in splits if len(b)>1]
    replaces   = [a + c + b[1:] for a, b in splits for c in alphabet if b]
    inserts    = [a + c + b     for a, b in splits for c in alphabet]
    return set(deletes + transposes + replaces + inserts)

n = 0
for mp in edits1(getpass('master password:')):
    p = create('kredodirect', mp)
    if p[0] == 'z':
        n += 1
        print
        print n
        print mp, p

Отримав 31 варіант помилки і паролі які виходять в результаті. Десь на перевірці четвертого пароля мені сказало: “Доступ до Інтернет сервісу заблокований”, і цим моя атака грубою силою закінчилась. 😦 Українським пенсіонерам доведеться ще трохи почекати на свою пенсію. А мені доведеться йти в банк. Там треба купити картку з одноразовими ключами за 40 грн, так сказала техпідтримка. 😦

А ще вчора спробував купити квитки додому. Квиток в одну сторону чомусь вже коштує 57 грн. Недавно за ці гроші до Києва можна було доїхати. Стільки готівки я при собі не мав, а був в той час в центральних квиткових касах. Вони працюють до восьмої вечора, довелось раніше з роботи піти аби до них дістатись. І виявилось, що картки Visa вони не приймають. Якийсь задрипаний мінімаркет під моїм будинком приймає, а центральні квиткові каси Львівської залізниці – ні. Я просто не знаю що сказати…

А ще треба закрити картки в інших банках але кожного разу коли я мимо них проходжу – відділення не працює. Я не знаю, мені для цього відпустку брати, чи що?

Written by bunyk

Липень 23, 2013 at 09:02

Оприлюднено в Кодерство, Нещоденник

Tagged with , ,

Відповідей: 9

Subscribe to comments with RSS.

  1. Хм… У вас Кредобанк і не ifobs? :-/ Скільки ж вони систем інтернет-банкінгу одночасно підтримують? 😀

    Sergii Gulenok (@ashenwolf)

    Липень 23, 2013 at 15:12

  2. > А ще треба закрити картки в інших банках але кожного разу коли я мимо них проходжу – відділення не працює. Я не знаю, мені для цього відпустку брати, чи що?

    А біля роботи нема відділень, щоб відлучитися на півгодинку-другу?

    Bartash

    Липень 23, 2013 at 20:44

  3. Гм, я Біфіту був вдячний уже за те, що не примушують використовувати який-небудь ActiveX або Silverlight. Що, є навіть кращі альтернативи?

    dmytrish

    Липень 24, 2013 at 13:01

    • Ну є веб UI 🙂 В Привата і КредоБанку точно.

      bunyk

      Липень 24, 2013 at 21:34

      • А ще в Біфіта всередині вбудований інтерпретатор ліспа, судячи із джавівських стектрейсів 🙂

        dmytrish

        Липень 24, 2013 at 21:42

  4. Джава, лiсп … якi нiсенiтницi, true програмери вже давно на erlang перейшли 🙂

    Вiталiй

    Квітень 17, 2014 at 16:31

    • Джаваскрипт мова реальних програмістів! На джаві писати може кожен студент!

      dmytrish

      Квітень 17, 2014 at 16:37


Залишити відповідь

