Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Як писати автобіографію

leave a comment »

puzatahata
Вчора (в четвер) влаштовувався на нову роботу (ще розкажу), і одним з елементів численних анкет та заяв які треба було заповнити і підписати була автобіографія. Ну я її так-сяк написав.

Після роботи ввечері пройшовся містом (моя квартира розташована відносно офісу досить вдало, бо щоб дістатись до неї треба пройти крізь центр (хоча можна й обійти звісно)). На проспекті Шевченка я знайшов “Пузату хату”, де й повечеряв. Ця “Пузата хата” вигідно вирізняється від інших своїм інтер’єром, тому що на другому поверсі в нішах стін є полиці з томами всілякої класики.

І не просто декоративні корінці, а справжні книжки. Я витягував і перевіряв. І наткнувся на дещо що аж захотілось переписати:


Як писати автобіографію

Марк Твен, 10 січня 1906, Нью-Йорк

В Флоренції в 1904 я нарешті відкрив істинний спосіб написання автобіографії. Не вибирай, щоб почати її, який-небудь певний час свого життя, броди по життю як заманеться, веди розповідь лише про те що цікавить тебе зараз, в цю хвилину; переривай розповідь, як тільки інтерес до неї почне слабнути і берись за нову, більш цікаву тему, яка щойно прийшла тобі в голову.

І ще: нехай ця розповідь буде одночасно і автобіографією і щоденником. Тоді ти зумієш зіштовхнути живий сьогоднішній день з спогадами про що-небудь, що схоже, але трапилось в далекому минулому; в цих контрастах приховано неповторний чар. Не потрібно ніякого таланту щоб надати цікавості розповіді яка буде одночасно автобіографією та щоденником.

Отож, я відкрив вірний спосіб як мені працювати. Тепер ця праця буде для мене розвагою, втіхою, приємним проводженням часу, не потребуватиме жодного зусилля.


Звісно способом Марка Твена автобіографія вийде не зовсім такою яку хочуть при влаштуванні на роботу, але як написати щось цікаве Марк Твен точно знав, тому думаю до його методу варто прислухатись.

Written by bunyk

Червень 7, 2013 at 09:36

Оприлюднено в Нещоденник, Передруки

Tagged with ,

Залишити відповідь

