Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Що нового?

with 7 comments

Нове робоче місце, нове місто проживання, нове оточення, нова ОС Windows 7, все нове. Нарешті я познайомлюсь з новим Windows, і навчусь розробляти на Python для цієї ОС. Хоча, шкода що якщо гуглити “how to migrate from Ubuntu to Windows 7”, знаходяться переважно інструкції як зробити прямо протилежне. Потрохи освоюю Microsoft Outlook. OMG!

Python на Windows – ще те жахіття (тепер я розумію чому мало хто з користувачів Windows використовує мої програмки), але виявляється така штука як Cygwin – досить помічна. Принаймі дуже й дуже згладжує болі переходу на Windows поки що. Там є менеджер пакетів, який називається setup.exe, і серед пакетів є як Python 2.7, так і Python3.2, а також відповідні setuptools.

Дивно що їм не треба ніяких прав рута, аби ставити пакети:

pip в cygwin

pip в cygwin

На роботі поки що грузять зовсім мало. Я навіть досі не бачив жодного рядка коду. Хоча сьогодні після обіду мій начальник сказав відкрити певну сторінку, залогінитись і клікати. Я поклікав, потім відкрив консоль браузера і почав писати щось таке:

function get_clicker()
{
	var i = 19;
	function click()
	{
		i += 1;
		if(i > 35) i = 19;
		jQuery(jQuery('a')[i]).trigger('click');
	}
	return click;
};
clicker = get_clicker();

setInterval(clicker, 1000);

Через пів години, я вже майже його дописав (почав трішки пізніше, бо спершу здуру почав дивитись на Selenium, хоча то завелика гармата), як мій начальник з сумним виразом обличчя оголосив що сервер пройшов тестування на навантаження. Я запитав чи ще треба клікати далі, після чого один мій співробітник здивовано запитав “Ти що, чат не читаєш?”. Про те що ще жодного чату не бачив я вирішив поки помовчати… Ото поки є вільний час розбираюсь з cygwin, читаю вікіпедію і лажу по інтернету, бо вдома не маю.

Також шкода також що коли я спробував зареєструватись на LvivPy#2, місць вже не було. 😦 Ну, сподіваюсь що то не остання зустріч. Зате і без того маю чим в суботу зайнятись.

Також я майже буквально відчуваю як моя пам’ять потріскує розтягуючись для того щоб помістити нову карту. Іноді це складно, бо коли наприклад вперше їхав в офіс оформлятись – переплутав Володимира Великого з Джорджем Вашингтоном і заїхав не туди. Добре що вийшов за півтори години до потрібного часу, тому зайвих 50 хвилин блукання не були аж такими критичними. А львів’яни деякі вулички називають так аби було легше запам’ятати як українцям, так і вірменам, шведам, італійцям та французам:

Якась вуличка в Львові.

Хоча я вже й забув де ця вулиця. Десь біля площі Ринок точно…

А ще в мене телефон не хоче залогінюватись на Endomondo, що трішки сумно бо ходжу я багато і різними маршрутами. Тому що не дуже довіряю маршруткам, та й Львів не таке вже й велике місто…

А ще, віднедавна я вмію чистити кондиціонери. Виявляється фільтр кондиціонера – гірше за фільтр пилососа. Власник моєї квартири просив мене погуглити як це робиться, але інтернету в мене вдома досі нема, а тим часом якось самостійно розібрався. Але вже нарешті записав потрібні налаштування, завтра спробую під’єднатись.

Written by bunyk

Червень 7, 2013 at 17:22

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with , ,

Відповідей: 7

Subscribe to comments with RSS.

  1. cygwin був би ідеальним, якби підтримував кирилицю

    danbstt

    Червень 7, 2013 at 18:29

  2. Я коли прийшов на SoftServe, то рівно тиждень сумлінно пробував якось освоїтись і працювати у Windows, але потім поставив віртуалку з лінуксом і просто працював у повноекранному режимі. Так було сильно зручніше і ефективніше 🙂

    Kostyantyn Leschenko

    Червень 7, 2013 at 22:34

    • Але ж на Python пишуть якісь програмки для Windows, хіба ні? Треба буде з’ясувати як це робиться…

      bunyk

      Червень 7, 2013 at 23:29

  3. Я пайвікіпедійного бота постійно мучу під Віндовс, поки якось живу і нічого:)

    dixonds

    Червень 20, 2013 at 13:25

  4. […] роботу (Є). Бо дивлячись на цей план передбачаю що гроші […]


Залишити відповідь

