Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Податкова звітність (частина третя, я осел)

with 4 comments

Дивіться також: Частина перша, частина друга.

Щоб навчитись сідати на шпагат, потрібно кожного ранку казати собі “Я осел, якому потрібен шпагат!” та йти робити розтяжки.

Впертий чоловік який навчився сідати на шпагат.

Шукаючи в паперах телефон податкової я знайшов листочок з коротенькою інструкцією, та виявив що я ще не все зробив. Також потрібно було вибрати пункт “Договори та заяви” -> “договір про визнання електронних документів для фіз. осіб”, і створити його.

Поки я його створював, виявив що система думає ніби зараз липень 2012 року. Це й не дуже дивно, враховуючи те що в мого старенького HP акумулятор вже давно мертвий, і він кілька років лежав на нижній полиці шафки письмового столу. А ще що дивно, на деяких форумах, деякі користувачі здогадались про причину проблеми з першого разу. Ех, як добре що навколо достатньо людей що знають більше за мене…

Поставив правильний час і записав документ. Тепер в списку документів для підпису їх стало двоє, обидва в назві містять лише цифри. Спробував підписати.

І знову “виникла помилка при підписі даних. Опис помилки: Виникла помилка при отриманні позначки часу”. Виявилось що треба зайти в меню Криптобібліотека -> Налаштування, вибрати вкладку TSP-сервер та зняти галочку з налаштування “Отримувати позначки часу”.

Знову пробую підписати й нарешті успіх, вони підписались! В каталозі C:\ДПС Захист звітності\МІЙ_ЄДРПОУ\ з’явились папочки з датами, а в них XML файли, які, якщо подивитись всередину вже зовсім не XML. Куди тепер їх відсилати?

Нарешті я не бачу повідомлення про помилку.

Нарешті я не бачу повідомлення про помилку.

З різних неофіційних джерел виходить що на zvit@sta.gov.ua. Відправив туди один файлик, за хвилину мені прислали відповідь: “Цей лист призначений для програми пiдготовки електронної звiтностi”, і вкладений файлик БАГАТОЦИФР.RPL. А через вісім хвилин – ще один, з таким самим вмістом і вкладеним файлом з такою самою назвою.

Скинув на флешку, переніс на комп’ютер для здачі звітності, відкрив в “ДПС Захист звітності” (довелось розшифрувати все тим же ключем). В квитанції написано: “Стан документу: звітний документ. ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО. Невірний підпис – сертифікат відсутній в базі сертифікатів”. Видно я не вгадав, і замість договору про визнання ЕЦП відправив звіт. Але назви то в них ідентичні…

Друга спроба успішніша, мені знову присилають дві однакові відповіді, але цього разу розшифрована квитанція місить повідомлення що “Договір про забезпечення електронного документообігу ЗБЕРЕЖЕНО НА ЦЕНТРАЛЬНОМУ РІВНІ”. Як все серйозно… “Через певний час подбайте про прийом квитанції №2 щодо результатів перевірки, та прийняття/неприйняття Вашого документа”. Гаразд, а звіт вже зараз можна відправляти, як гадаєте?

Ну, я спробую, це ж у мене вже не перший день проб і помилок. І спроба таки успішна:

Повідомлення про отримання звітності
Підприємство: 3308506414
Звіт:         09153308506414F0103303100000000120320130915.XML
Звiт доставлено в поштову скриньку ДПC України 08.05.2013 в 15:56:20.
Через певний час подбайте про прийом квитанції №1 щодо результатів перевірки
Вашого електронного звiту.
Відправник: Шлюз прийому звітності ДПC України
Позначку часу не встановлено.
Замість позначки часу використовується локальний час прийомного порталу.

Камінь з плеч ще не звалився, бо кажуть треба чекати результатів перевірки, але я хоча б знаю що зробив все що потрібно.

І щоб досягнути успіху потрібно бути таким як осел! 🙂

Written by bunyk

Травень 8, 2013 at 15:09

Оприлюднено в Інструменти, Нещоденник

Tagged with ,

Відповідей: 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Не чіпайте мене, я в помідорі! Податкова звітність (частина третя, я осел) […]

  2. […] за останній квартал 2012. Познайомитись з податковою. Я страждав, але я це зробив. А тепер у мене знову є бухгалтер. Яке […]

  3. Доброго дня! Не знайшли (не написали ще) ПЗ під лінух?

    Микола

    Жовтень 6, 2014 at 11:26


Залишити відповідь

