Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Керування спільним, електронні книжки і моє споживацтво

with 9 comments

Вперше я дізнався що керувати спільною власністю можливо, тільки треба вміти, в блозі Без емоцій. Пошукав, попереживав за те що електронна версія коштує аж $16.40 і забув.

Пізніше подумав про те, що можливо шляхи виходу з ситуації коли кожна країна переживає лише за себе, а в деяких країнах зіпсованих соціалізмом кожен громадянин переживає лише за себе треба таки шукати, вирішив пошукати ще раз українською, і виявив, що книжку вже давно переклали.

І я б ніколи не здогадався де її знайти, якби не Алєксєй Мась. Виявляється український переклад “Керування спільним” є на Amazon, просто назва не перекладена. Коштує всього лише 5$. Перша електронна книжка яку я купив.

Правда перед цим як виявилось коли я увімкнув Wi-fi, мені прилетіла ще одна книжка. The Flich (примружитись, скрутитись в очікуванні удару). Я забув що її купував, перелякався що її мій брат купив переплутавши пристрої, а виявилось що вона коштує 0$ і я її так, про запас поставив.

Видно в мене є менше часу ніж грошей, хоча я не прочитав лише здається три книжки з тих що купив.

Written by bunyk

Лютий 16, 2013 at 19:49

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with

Відповідей: 9

Subscribe to comments with RSS.

  1. грамнацизм: дивись, ти не поставив 2 коми в першому реченні, але відсутність однієї з них – перед “що” – в принципі не знищує зміст, але відсутність другої – після “вміти” – змусила мене перечитувати речення пару разів, щоб зрозуміти його сенс. бо ця кома вказує на паузу, яка виникла б, якщо б ти це речення сказав, а не написав.

    о, вітаю з першою.

    daschablume

    Лютий 16, 2013 at 20:28

    • Ага, бачу. Серйозна така кома. Дякую.

      Мені якось вчителька з української мови сказала: “Ті хто багато читають, пишуть грамотніше”. Вона не скзала, що бажано це робити вголос. І зі своїми текстами. 🙂

      І дякую.

      bunyk

      Лютий 17, 2013 at 10:59

  2. А чи могли б вдячні читачі дочекатися уривків з книжки, якихось виписаних найцікавіших цитат? Так би мовити нарізки фактів тексту.

    свиноматка

    Лютий 17, 2013 at 12:15

  3. є різні онлайнові сервіси, котрі спонукають (опосередковано) читати регулярно… наприклад, goodreads.com дозволяє просто реєструвати прочитане і те, що плануєш прочитати, — а також шукати «щось цікавеньке». ну й візуалізує симпатично весь цей процес, а також пропонує гру-нагадуалку «за рік я прочитаю Х книжок!» =)

    tivasyk

    Лютий 17, 2013 at 20:52

  4. […] бо існує ризик забути що кому обіцяв. Зокрема я колись комусь обіцяв розповісти які ідеї вичитаю в книжці “Керування спільним”. Просто поділюсь […]


Залишити відповідь

