Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Інкремент циклу

with 20 comments

Цього року все буде інакше. 🙂 Минулого року все теж було інакше, що тонко підмічено в новорічному випуску xkcd:

resolution

Минулого року я планував:

  1. Розібратись нарешті з університетом. Готово.
  2. Доперекласти Dive into Python3. 50%. Доведеться продовжувати в 2013
  3. Переписати вікібота на Python3. Є. Він навіть дещо пропрацював на благо інших, але зараз я планую використати для розв’язання тієї задачі пекельний парсер вікітексту. Буду продовжувати в 2013.
  4. Пройти курс обробки природної мови в Стенфорді. Провалено через брак дисципліни. Я навіть першу лабораторну не зробив. Тум де з регулярними виразами.
  5. Зробити таки маленький класний веб-сервіс (почавши принаймі з специфікації). Провалено. Специфікацію я опублікував позавчора, і то це не можна називати специфікацією.

Одна задача повністю, в трьох трохи просунувся.

Що зовсім не планувалось, так це познайомитись з цікавими та успішними людьми. Ця подія мене навчила тому, що кожен план завжди повинен передбачати здатність сказати “ТАК!” новим можливостям. Завжди кажіть так!

Крім того, я познайомився з студентами Могилянки (одним істориком і одним політологом), і вони дещо розірвали мої шаблони. Зокрема тим що вони насправді вчаться.

Фото зроблене приблизно о сьомій-восьмій ранку в Маріїнському парку (що перед приміщенням верховної ради). Далі вони встали і пішли (нізащо б не подумав!) на пари.

А також вони відкрили мені очі на те що університет створено для знайомств, а не для нудних лекцій. І деякі люди зекономили собі кілька років життя. Після чого виявилось що багато моїх знаймоми вже давно покинули були університет, а я про це не знав.

А ще – за цей рік я прочитав всі книжки Кідрука. В мені тепер сидить вірус, який гризе мене тим що програмування – може й не найцікавіше заняття на світі. Хоча, дуже в цьому сумніваюсь. Якщо воно мені за 8 років не надоїло, то не надоїсть ніколи. Головне – пам’ятати що я не щоночі можу відчувати себе Пітером Самсоном, спати більше і більше дихати повітрям.

План 2013:

  1. Заповнити податкову декларацію за останній квартал 2012. Познайомитись з податковою.
  2. Дописати сторіночку для вивчення мови. Взагалі, забацати кусочок інтерактивного підручника було б непогано.
  3. Доперекласти Dive into Python 3. Доробити ввідний курс і змінити концентрацію програмістів зі знанням цієї мови в Івано-Франківську. Тому що, через те що їх мало, тут загинаються проекти які могли бути написані на цій мові, а не на Java чи PHP. (Цитата: “Тут мені один сайт написали на Ruby, потім він поїхав до Києва і я не зміг тут знайти нікого хто б міг його далі підтримувати.”)
  4. Полазити Карпатами. Може до мене ще хтось в гості приїде.
  5. Вікібот:
    • Написати нормальний алгоритм перевірки зображень, щоб його не треба було підправляти після кожного запуску.
    • Написати до нього простенький веб-інтерфейс і десь захостити, аби запускати його міг не тільки я.
    • Сутнісний словник теж дозволити використовувати через веб. 🙂
  6. Навчитись читати німецькою. 1000 слів, не менше.
  7. Полежати в лікарні, трохи підправивши все до чого медкомісія військоммату мала претензії. Тоді життя повинно стати веселішим.
  8. Порахувати деякі відстані Франківська на OpenStreetMap, результати показати на карті. Проект комерційний, тому уточняти в чому суть я не буду. OpenStreetMap для вулиць франківська теж доведеться виправити.
  9. Отримати закордонний паспорт і вибратись кудись на захід подивитись чому німці такі німці і чим українці відрізняються. 🙂 Бажано, якось подешевше, і з пригодами на свою дупу. Можливо використавши Pasporta Servo чи аналоги цієї служби.
  10. Знайти роботу коли закінчу з OSM, бо дивлячись на цей план передбачаю що гроші закінчаться. Виконання плану передбачає що резюме має стати кращим.
  11. Якщо і не просунутись сильно в реалізації сенсу життя, то, принаймі, не втрачати можливості.

Здоровеннийй план, чи не так? І якщо я минулий не дуже то і виконав, тоді як виконаю цей? Ну, цей просто не настільки висмоктаний з пальця, і знову ж таки, я дещо розумніший ніж був того року.

Ах, ну і з Новим Роком вас! Успіхів у втіленні власних планів і дякую що дочитали до цього місця, хоча не знаю нащо воно вам… Може своїми планами поділитесь?

Written by bunyk

Грудень 31, 2012 at 20:19

Оприлюднено в Нещоденник

Tagged with ,

Відповідей: 20

Subscribe to comments with RSS.

  1. Кожного року розробляв плани на наступний, а цього навіть не знаю. ДО речі, у тебе такі класні вузькоспеціалізовані плани. Якщо далі так піде то через років 5-6 гуманітарні читачі перестануть тебе розуміти.

    свиноматка

    Грудень 31, 2012 at 23:13

    • По секрету, деякі пункти зашифровані і їх не потрібно розуміти. Це як хрестик на руці.

      А плани складати не обов’язково, важливіше хоч щось потім робити. 🙂

      bunyk

      Грудень 31, 2012 at 23:36

      • Перший коментар має неабияку рацію! Прочитала начебто українською, та все одно – відчуття ніби то була арабська… :-O

        vrubli

        Березень 19, 2013 at 12:26

  2. Окей, корисно думаю і собі уяснити цей список:

    1. Написати і випустити android гру
    2. Розібратись з воєнкоматом
    3. Знайти нову роботу
    4. Дописати\допридумати програмку по витягуванню думок з голови
    5. Придумати “стиль” (одяг, зовнішній вигляд)
    6. Зробити містіфліп на роликах, з’їздити в Тисовець на даунхіли
    7. Навчитись плавати
    8. Продовжити ходити на тренування
    9. Довчити Хаскель, особливо вебсерверну частину
    10. Знайти хоча б кілька однодумців

    danbst

    Січень 1, 2013 at 02:14

    • По першому пункту є люди які мають доповнюючі бажання. Дивний збіг…

      Четвертий пункт можливо вмістити в 2013 рік? 🙂

      Я теж ще дещо забув:

      12. Вивчити і застосувати Сlojure в кінці-кінців.
      13. Прочитати підручник Зубенка по програмуванню. Він мене щоправда щось зовсім не надихає, але я обіцяв.

      bunyk

      Січень 1, 2013 at 02:23

      • АндроЇд гра по власному (сумісному) проекту, чисто для невеликого стороннього доходу. Якщо провалиться, не хочу щоб сторонні постраждали. 4-ий пунтк – думаю так, можливо

        danbst

        Січень 1, 2013 at 17:42

    • Роботу з якої літери? Судячи з терміну, таки Роботу 🙂

      dmytrish

      Січень 1, 2013 at 14:06

    • І щодо серверної частини Хаскеля — чи це дійсно практичний вибір? Мене насторожує, що в Yesod не обійшлось без Template Haskell, відчувається запах протікання абстракцій, так, ніби ти́пової системи не вистачає.

      А «довчити Хаскель», як мені здається, це взагалі дуже широка ціль, його функціональне ядро з елементарними монадами, яке показують у всяких вступах, мені зараз здається лише вершиною величезного айсберга із стеків монад, монад-трансформерів, комонад, біфункторів, напівгруп, стрілок, категорій, FRP, session types і всього такого.

      dmytrish

      Січень 1, 2013 at 14:55

      • Роботу все-таки з маленької =) бо з теперішньої мене витурять через кілька місяців.

        А “довчити Хаскель” – я мав на увазі “довчити Хаскель до рівня, щоб писати на ньому комерційні проекти і не ламати голову, чому саме так організовані API”. Якщо для цього доведеться роздуплятись про комонади та рядковий поліморфізм – ну що ж, доведеться.

        danbst

        Січень 1, 2013 at 17:47

  3. Мої плани такі плани.

    1. Зайнятись собою нарешті, почати бігати, хоч якісь фізичні навантаження, велосипед.
    2. Більше діяти і ризикувати, ніж у моєму житті раніше в стилі «14 годин на добу за комп’ютерами», їздити далеко і взагалі рухатись.
    3. Рухатись із ентерпрайзно-аутсорсного спокійного болітця кудись, де треба більший ризик і більша відповідальність, і де платять за зусилля, а не за час.
    4. Більше уваги звертати на навколишнє середовище, в тому числі соціальне, частіше викопуватись із себе, менше виснути в інтернеті.
    5. Почати грати на гітарі та вивчати теорію музики.
    6. Довчити китайську до хоч якогось pre^Wntermidiate рівня
    7. Залатати дірки у своїх знаннях багатопотоковості та наїстись солі із м’ютексами, STM, чергами повідомлень, lock-free у Сі.
    8. В’їхати хоч якось у теорію категорій, формальні логіки, теорії типів, доведення коректності програм, залежні типи та інший програмістський матан; підтягнути свою відносно слабку алгоритміку та дискретку.
    9. Haskell, заглибитись у нетрі його типової системи та у ghc, знати чорну магію оптимізації хаскеля.
    11. Clojure, Erlang (хоч після вивчення основ він мене цікавить менше), Rust (?), ATS (!), Agda.
    12. Написати свою операційну систему, свою мову програмування з інтерпретатором, компілятором і рантаймом і свій браузер^W^W.
    13. Захопити світ, муахаха!!!!111^U
    13. Вчитись по універській програмі та на  Coursera.

    dmytrish

    Січень 1, 2013 at 14:50

    • 3. Власне діло треба відривати, однозначно
      5. Рекомендую знайти репетитора, тоді прогрес буде швидшим.
      11. ATS?? Why??
      13. я перший в черзі

      danbst

      Січень 1, 2013 at 17:49

      • Тому що написати операційну систему на ATS набагато простіше, ніж на хаскелі. І деякі збоченці це уже навіть робили: https://github.com/xlq/aos

        dmytrish

        Січень 1, 2013 at 20:45

  4. Освоїти пунктуацію української мови? Ні?

    verdakafo

    Січень 3, 2013 at 08:33

    • Я над цим часто думав, але не зміг придумати як це можливо здійснити. А що, десь сильно видно що потрібно?

      bunyk

      Січень 3, 2013 at 09:57

      • на жаль, ледь не у кожному реченні.

        verdakafo

        Січень 3, 2013 at 11:15

      • Укр. пунктуація дуже логічна, програмісту освоїти її не так вже й важко. Треба лиш налаштувати мозок на те, щоб кожне речення парсилось на предмет наявності декількох грам. основ та їхньої ієрархічності (спершу це буде свідоме зусилля, а потім — автоматична навичка, як і у всякому ділі). Є у реченні ієрархічна структура — мають бути і розділові знаки, що розділяють блоки. Здебільшого це коми, а правила вживання двокрапки та тире не такі вже й численні та часто дуже неоднозначні, тому помилка у вживанні тире чи двокрапки нерідко буває не зовсім помилкою, а лиш одним із можливих варіантів. Відтак з практичного боку питання зводиться до ком, котрими треба відділяти блоки у складнопідрядних реченнях. Решта — дріб’язок, освоїться по ходу. До того ж, задля читабельності краще поставити не той розділовий знак, ніж не поставити ніякого (за умови, що той розділовий знак в тому місці потрібен, звісно).

        verdakafo

        Січень 3, 2013 at 11:31

  5. Не я один з приводу твоєї пунктукації щось кажу 🙂 Тарасе,” не зміг придумати як це можливо здійснити” – неначе правильна орфографія у тебе вроджена 🙂 Якщо ти python на серйозному рівні вивчив, то відмазки з пунктуацією якісь занадто дитячі.

    Так от. Плани…
    1. 10 нових країн.
    2. Крутий досвід роботи весною.
    3. Підробітки весною для автостопу влітку.
    4. Internship чи exchange в іншій країні восени.
    5. Не бути бидлом.
    6. Закінчити до літа всі курси в своєму універі.
    7. Сумлінно вчити китайську, почати іспанську.
    8. Качалка+басейн+футбол.
    9. Здоровіше харчуватись.
    10. Продовжити щось майструвати руками.
    11. Випуститись з КНУ 🙂
    12. 2-3 статті, не менше 1 англомовної + конференції.
    13. Навчитись їздити на скутері + отримати права.

    Може, ще щось запланував, але це головне)

    Oleksii

    Січень 11, 2013 at 06:48

    • Ну бачиш, програми з синтаксичними помилками просто не запускаються. І я тільки тим і займаюсь що виправляю там помилки, тому й навчився. А на вікіпедії мене занадто рідко тикають носом в дифи з виправленнями. Так “КаФеПТаХ” я запам’ятав що пишеться з “с”, бо двічі виправили. Правило дев’ятки – 50/50, постійно забуваю що перед деякими словами потрібно зупинитись і подумати чи не прикладається правило дев’ятки. Виправлень пунктуації чомусь не помічав… 😦 Знаю, знаю, відмазка дитяча, але я чомусь не з тих людей які можуть запам’ятати 90 сторінок правил і одразу почати їх застосовувати. Я навіть документацію по модулю re постійно перечитую заново, хоча там треба знати всього лише методи compile, match, find.

      Пункт 5 якийсь негативний. Ніколи б не подумав що ти колись таким був. Хоча, це напевне від того як це розуміти: http://life.pravda.com.ua/person/2011/11/15/89515/ 🙂

      bunyk

      Січень 11, 2013 at 14:06

  6. Ну власне це правило я тобі курсу з 2 пригадую. 5 років для кількох сторінок? 🙂
    Ладно, от колись влаштуюсь начальником, ти захочеш до мене на співбесіду на посаду 5000 ує, а без ідеальної пунктуації не візьму 🙂

    Це ж у своїх термінах.

    Круто, якщо сам Москалець тобі здоров”я бажає, коли ти прихворів (до якогось з попередніх постів)

    Oleksii

    Січень 11, 2013 at 15:37


Залишити відповідь

