Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

Моє XVideo позеленіло :(

leave a comment »

Вчора не міг заснути. Мучило невирішене питання. Яким чином mplayer може рендерити купу fps в повноекранному режимі, встигаючи при цьому читати з диска і робити декодинг. В такому разі я повинен могти отримати ще більше fps при рендерингу якоїсь функції виду

RGB video(int x, int y, int frame);

Зранку встав і почитав про mplayer -vo help. Помилувався драйвером matrixview.

Почитав про X Video, там знайшов посилання на демо-код, і вирішив спробувати скомпілювати: “gcc -o testxv testxv.c -L/usr/X11R6/lib -lX11 -lXext -lXv“. Вийшло не зразу. Після встановлення пакетів libx11-dev, x11proto-video-dev, libxcb-xv0-dev, libxv-dev.

Скомпілювалось, і почав гратись. Чомусь ніяк не міг отримати ніякого кольору крім зеленого і чорного. Навіть написав функцію перетворення кольорової моделі з моєї улюбленої RGB в якусь незрозумілу YUV.

Може неправильно?

Нічого. А ще гірше, що коли змінив роздільну здатність, то fps впали до 10-15.

Отака пічалька. 😦

Може використати SDL? Напевне я спробую SDL. Там hello world точно коротший.

P.S. Поки навіть не знаю що я хочу намалювати. Може потенціал електричного поля в системі з кількома рухомими зарядами, або анімацію якогось фрактальчика, але руки сверблять просто зробити і знати що я це можу.

Written by bunyk

Вересень 29, 2012 at 08:52

Оприлюднено в Графіка, Кодерство

Tagged with ,

Залишити відповідь

