Блоґ одного кібера

Історія хвороби контуженого інформаційним вибухом

З нагоди дня знань – споживайте більше символів

leave a comment »

Всі знають що я обома руками за використання більше мультимедійних можливостей в освіті. Як і за MIT Open Course Ware. Якби такі штуки були б в нас, було б простіше вибрати університет. Подивився трейлер до їхніх курсів – і вже знаєш чого очікувати. Хоча як мені колись колись сказала Тетяна Олександрівна – в нас такого не буде ніколи. І не тому що для цього потрібні деякі ресурси (камера, оператор, редактор, хостинг там. Хостинг відеолекцій вже реалізований десь на якомусь сервері обчислювального центру. Де не знаю, просто був на захисті диплому на цю тему. Та навіть якби не було – є ютуб). В нас такого не буде, тому що соромно буде таке показувати. Хоч є і хороші викладачі, я не знаю чому хтось з них не поділиться лекціями.

З іншого боку – лекція суто для задавання питань. Книжку прочитати швидше, і матеріалу там більше. Якщо в відео не використовуються всякі мультимедійні наочності тоді його сенс полягає лише в тому що воно здешевлює саму освіту. Без відео викладач проводить лекцію для 10-20 осіб. З відео – для всіх бажаючих хто не полінувався це відео знайти. Але головне в освіті не відео. Головне все таки знаки.

Так, образи для людини зручніші, тому що ми мислимо образами. Тим не менш, свої образи дуже важко передати іншій людині. Для цього ми придумали символи: букви і слова. Таким чином навчання ефективне якщо в ньому використовуються образи, або той хто вчиться вміє дуже добре створювати образи що відповідають сприйнятим символам. При чому другому варіанту варто віддати перевагу.

Чому? Тому що уява що задіюється під час читання – та ж сама уява яка задіюється при творчій роботі, як от програмування чи блоговедення. Ну, так я більше ні про що не знаю. 🙂 Простіше кажучи – той хто читає багато книжок зможе зняти фільм, а той хто дивиться багато фільмів і не читає книжок не зможе, бо треба як мінімум дуже добре вміти читати сценарій.

Ще, мені було дуже просто вчитись в школі, можливо тому що здається до класу 5 в мене не було телевізора. Ну і від нічого зайнятись я читав все що бачив. Правда в мене були проблеми з англійською, бо навчити її мене не було кому, та й в школі я нею не читав стільки як зараз.

До чого це я? До того що напевне варто трохи обмежити своє споживання відео (для мене YouTube вже давно як телевізор, майже відтоді як я перейшов з помегабайтної оплати інтернету в гуртожитку), і читати більше.

А також писати більше рецензій, щоб від прочитаного трохи більше залишалось. Записувати свої образи символами теж не гірша вправа ніж будувати образи з чужих символів.

Written by bunyk

Вересень 2, 2012 at 08:53

Оприлюднено в Психософія

Tagged with

Залишити відповідь

